*8*

1.5K 86 62
                                    

Yeni bölüm geldi 💜 🥰
Yıldızları parlatmadan geçmeyin 🌟🌟
SINIR 20 vote
30 yorum
Hadi bakalım 🤗🤗

*****       ******
Çaresizlik zamanında zihnimde örümcek ağlarını örmüştü , o ağların üzerine yapışan tozlar sessizliğimin kirli tozlarıydı,   Kendimde savaşacak gücü bulamadığım zamanlar olurdu. Pek çok hayalin gölgesini ezerek geçtim ama asla kendimi kimselere ezdirmedim, şimdi ise ne onurum nede gururum kalmıştı.

Ben buna hazırdım, zaten onun karşısında dizlerimin üzerine çöktüğümde bunlar da benimle birlikte yerle bir olmuştu. Ama abimin onuru , hayır ona bunu yapamam, onu ezip geçemezdim.
......
Ilgaz'ın bana aldığı elbiselerden birini giyip hazırlanıyordum içerden abim ve yengemin sesi geliyordu.

"Böyle damdan düşer gibi kız istemeye mi gelinir Ayşen ??
"Erdem zaten hayırlı işler böyle birdenbire olur...
"Yinede ne bileyim, hiç bir hazırlık yok ben adamı tanınmam etmem!!
"Hayatım zaten sen değil Meyra tanımış güvenmiş."
"Annem hastayken bide ... Olacak şey mi bu ...
"Erdem sus!!! Allah aşkına ne diyorsun sen! Meyra duyacak şimdi ...
"Duysun!! Annem hala yaşam mücadelesi veriyor yaa!!
"Erdemm ...
"Ne ! Ne var Ayşen !!
"Annem hep hastaydı, haklısın belki yarın hakkın rahmetine kavuşacak ama birde şöyle düşün, gözü arkada kalmayacak , o da hep isterdi Meyra'nın saadetini"
"Bilmiyorum Ayşen, bilmiyorum...
"Çok düşünme o zaman, akışına bırakalım...
Sessizlik....
"Zaten siz yapmışsınız yapacağınızı ben ne diyicem bu saatten sonra...
Başımı yasladığım kapıdan yavaşça geri çektim, gözlerim dolmuştu bile abimin söyledikleri kalbimi ağrıtıyordu.
Firuzan Hanımlar bugün beni istemeye gelecekti,  Ilgaz kabul etmeyince bende Firuzan Hanım'ı arayıp söylemiştim o hemen kabul edip âdet yerini bulsun demişti .
Aynadan son bir kez kendime bakıp çıktım odadan.

Abim koltuğa oturmuştu, Elif'te kucağında oturuyordu. Elif beni görünce " Ooo hala çok güzel olmuşsun"" dedi hayranlıkla bana bakarak. .
Abimse kaşlarını çatarak bana baktı " Meyra hanım hazırlığını çoktan yapmış, bana da son dakika haber veriliyor... neden ?
"A-abi"
"Bırak! Abiymiş adamlar kapıya geldiğinde mi haber verecektin!!
"Hahaha!!  hayatım abartma hem bilirsin babalar en son duyar" dedi yengem neşeli bir şekilde, ortamı yumuşatmaya çalışıyordu.
"Özür dilerim abi biraz ani oldu ...
"Neyse... neyse gelsinler de görelim bakalım."
.....
Kapı çalıyordu koşarak kapıya gittim abimde ayağa kalktı.

Yavaşça kapıyı açtım Füruzan Hanım şık bir takım giymişti yaşına rağmen gösterdiği otoriteden ödün vermiyordu, yanında da kocası vardı bu yaşlı adamı daha önce hiç görmemiştim , sert yüz ifadesi vardı ve yaşına göre fazlasıyla dik bir duruşa sahipti, en arkada da Ilgaz vardı gözleri öfkeyle bakıyordu, hâlinden pekte memnun olmadığı belliydi.

Gülümseyerek" hoşgeldiniz" dedim.
Onlar da bana gülümsediler ve içeri geçtiler Ilgaz elindeki çiçeği ve çikolatayı kucağıma sertçe bıraktı.
Gülümseyerek" ne kadar kibarsın" dedim.
Öfkeyle gözlerini  gözlerime dikerek baktı ve başını yüzüme yaklaştırdı nefesi dudaklarıma çarpıyordu "sabrımı sınıyorsun!" dedi .
Başımı  yavaşça salladım  "arabada da aynısını söylemiştin ama burdasın!! kapımda... "dedim çenemi yukarı kaldırarak ,aramızda hiç mesafe kalmamıştı.
Gözlerini kısarak "O halde bugünün keyfini çıkar , çünkü bundan sonra nefes almak için bile benden izin alacaksın!! dedi dişlerini sıkarak.

Duyduklarım şaşkınlıkla  kaşlarımı çatmama sebep olmuştu. Dudakları keyifle yukarı doğru kıvrıldı.
Bana kısa bir bakış atıp içeri geçti.
Bende direk mutfağa geçtim.
Beni korkutmak için böyle söylediğine emindim böyle biri değildi.... YADA TAM OLARAK ÖYLE BİRİYDİ!!!

Kiralık GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin