Herkese merhaba arkadaşlar 🥰 Yeni bölümle geldim ❣️
Hayalet okuyucu olmayın lütfen 👻👻
Maalesef sınırı geçemediniz ama bölüm bekleyen, okuyup oylayan ve yorum yapan okuyucularımı görmezden gelmek istemedim💔
SINIR 130 OY🌟🌟
70 YORUM ❤️🔥❤️🔥Bu bölümü kitabıma değer veren kıymetli okuyucularıma atfediyorum🫀🫀
****. *****
Kendimi kaybettim ...
Kendimi kendimde bile bulamadım ben....Bu puslu gözlerde arıyorum bir şeyleri oysa ki neyi aradığımı bile bilmiyorum kendimi mi arıyorum , aşkı mı sevgiyi merhametini mi arıyorum bilmiyorum...
Pusluydu gözleri...
Gözlerine çektiği zifiri karanlığı yırtan bir şeyler vardı...O artık zifiri değildi griydi...
Ve bu beni karanlığından daha çok korkutuyordu.........
Ilgaz arabada beni bekliyordu.
Birlikte hastaneye gidecektik , bedenimi saran tuhaf duygular beni rahatsız ediyordu.Şoför kapımı açtı, yavaşça arabaya binip ona baktım.
Hiç konuşmadı, bakışlarını üzerime bile değdirmedi.
Annemi göreceğim için heyecanlıydım.Sessiz bir yolculuğun ardından hastaneye geldik.
Önce doktorla konuşmuştuk.
Annemin durumunda ilerleme vardı doktor bir kaç haftaya yoğun bakımdan normal odaya alınabileceğini söyledi bu beni çok mutlu etmişti doktor bunu söylediğinde mutluluktan ağladım.Steril önlük giyindikten sonra annemin bulunduğu odaya gittim.
Gözlerimden istemsiz yaşlar akıyordu.Annem beyaz çarşafların içinde bir melek gibi uyuyordu.
Beyazlayan saçlarına dokundum, çocukluk anılarım gözlerimin önünde belirdi, annemin uzun saçlarını tarayıp bağladığım anlar gözlerimi acıyla kapatmama sebep oldu şimdi kısacık kalmıştı saçları...Dudaklarımdam" anne... diye bir fısıltı döküldü.
"Anne ben geldim... dedim sesimin titremesine engel olamamıştım."Anne!! kızın çok güçsüz...
-Hıh hıh - ağzımdaki maske hıçkırıklarımı baskılıyor nefes alışımı zorlaştırıyordu.
Elimle gözlerimi sildim kalbim sıkışıyordu."Lütfen.... Lütfen anne uyan!! lütfen...
"Sarıl bana anne!! diyerek göğsüne başımı tamamen bastırmadan yasladım.
"Seni çok seviyorum anne....
"Sende beni sevmeyi bırakma olur mu?dediğimde dudaklarımdan bir hıçkırık koptu ......
Annemle hasret giderdikten sonra içime bir huzur dolmuştu.
Yaptığım şeyden asla pişman olmayacaktım her ne yaşanırsa yaşansın ....Ilgaz gözlerini üzerime dikmişti.
"Meyra....
"Efendim" dedim sesim boğuk çıkmıştı."Bir yerlere gitmek ister misin? diye sordu düz bir sesle.
Bu tavırlarına olan şaşkınlıklığımı gizleyemiyordum.
"B-ben yengemleri ziyaret etmek istiyorum" dediğimde başını hafifçe salladı."Pekala Yaman seni bıraksın !! diyerek elini yavaşça bel çukuruma yerleştirdi.
Birlikte arabaya doğru gittik.
Yaman bana kapıyı açtı.Ben arabaya bineceğim sırada ;
"Meyra.. diye seslendi ona başımı çevirip baktığımda, ceketinin iç cebinden bir kart çıkarıp bana uzattı.Bedenimi iyice ona çevirip elindeki kredi kartına baktım.
"Ben bunu kabul edemem Ilgaz ... dedim.Şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum ...
"Meyra!! dedi sertçe, bana doğru bir adım atıp elimi avucunun içene alarak kartı elime tutuşturdu.
"Ilgaz!! dedim kararlılıkla...
"Bana bak!! dediğinde yüzü yüzüme çok yakındı dişlerinin arasından konuşuyordu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Gelin
Fiksi UmumÇaresizlik elle tutulur bir şey değildi ama şuan sanki bu çaresizlik kalbime batan bir hançer gibiydi ruhumu sıkan bir eldi ve ellerinden kurtulamıyordum ... Belki de tek çıkış çaresizliğin getirdiği çareye teslim olmaktı , bu teslimiyet ruhumu yara...