*16*

1K 112 58
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle geldim 🥰 ❣️

Wattpad sorunu yüzünden okunma az farkındayım ama okuyan arkadaşlar lütfen votelemeyi unutmayın ♥️ 🌟🌟
Sınır 120 Oy 🌟 🌟
75 YORUM ❤️‍🔥 ❤️‍🔥
Hadi bakalım patlatın yıldızları 🌟❤️‍🔥

*****.     ******

Sabah uyandığımda dün geceden kalan silik anılar beynime hücum etmişti.

Üzerimde hiç bir şey yoktu. Yavaşça yatağın çarşafını kendime dolayıp kalktım.

Derin bir nefes alıp banyoya girdim.
Suyun altında uzun süre bekledim. Su bedenimde ki bütün kiri söküp atıyordu.

Dizlerim titremeye başlamıştı, kendime sürekli aynı şeyi yapıyordum.
Beni sürekli baştan çıkarmasına izin veriyordum, bana 11 gün beklemek zorunda değiliz dediğinde kararsız kalmıştım ama sonunda kabul etmiştim.

Niyetini belli etmekten asla çekinmiyordu. Yaşadığımız şeyler basit bir sevişmeden ibaret değil gibiydi, en azından ben öyle hissediyordum.

Hayatında başka biri olduğu gerçeği beynimin duvarlarına çarpıyordu.
Gerçekten hayatında biri vardı ama benimle sürekli sevişmeye çalışması, baştan çıkarması , kafamdaki herşeyi bulandırıyordu.

Banyodan çıktıktan sonra üzerime ,  straplez beyaz büstiyer,katlı mini beyaz bir etek giymiştim .
Odadan çıktığımda , burnuma güzel kokular dolmuştu.

Yavaşça mutfağa gittim, bu koku dedim gülerek koşar adımlarla yanına gittim.

Fırının önünde durup içine bakmaya çalıştım "Elmalı turta... dedim sevinçle
"Daha pişmedi! diyip işine devam etti, ona baktığımda omlet yapmıştı.

Masaya bir kaç kahvaltılık koydum.
"Hadi bakalım... diyip omleti önüme itti.

Başımı iki yana sallayarak, bir parmağımla fırını işaret edip.
"Onu bekliyorum... dedim.
Kaşlarını çatarak "o kahvaltı değil!! dedi.

"Bir dilim yeterli... dedim ısrarla .
Kolundaki saate bakıp" beş dakikası var ve soğuması için de yarım saati o kadar bekliyecek misin?? dediğinde ağzına bir zeytin atmıştı.

Dudağımı büzerek" tamam... dedim.
Önümdeki omleti yerken, bana bakıyordu. Başımı kaldırıp yüzüne baktım.

"Bugün hava çok güzel yüzebiliriz... dedi sırıtarak.
"Dolapta ki şeyleri gördün mü?? diye sordu gözlerimin içine bakıp , bana göz kırptı.

"Hayır... dedim şaşkınlıkla,
"Ben bir şey görmedim ne vardı ki!! dedim merakla.
"Birazdan bakarız şimdi kahvaltını yap ...

Meraklanmıştım acaba neden bahsediyordu.
Kahvaltıyı bitirir bitirmez koşarak odaya gittim.

Dolaba ve çekmecelere baktım. Karşımda gördüğüm şeyle donup kalmıştım.

Yüzmek için bikini ve mayo vardı ama dikkatimi çeken bunlar değildi.
Fantezi gecelikleri vardı, yüzümü buruşturarak  varla yok arası olan geceliği elime alıp baktım.

"Beğendin mi? ...
Şaşkınlıkla elimdeki geceliği aceleci bir şekilde çekmeceye sıkıştırarak kapattım.

Yüzümün kızardığına emindim. Ona döndüğümde sırıtarak bana bakıyordu.
Kaşlarımı çatarak
"Zahmet etmişsin!! dedim iğrenerek çekmeceye doğru baktım.

Bana yaklaştığında bir kaç adım geriledim, çekmeceyi açıp içinden  beyaz bir  bikini çıkarıp bana doğru uzattı.

Elindeki bikini toz bezinden bile daha küçüktü.
Kaşlarım yukarı doğru havalandı,
"Ben bunu giymem!! dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kiralık GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin