*14*

1.4K 140 58
                                    

Arkadaşlar merhaba yeni bölümle geldim 🥰 🥰

Hayalet okuyucu olmayın lütfen 👻 👻
Hadi bakalım yıldızları parlatın🌟🌟

Sınırı geçemediğiniz için çok üzgünüm ama değerli okuyucularımı görmezden gelmek istemedim 💔 💔

Yeni bir sınır koyucam , yinede geçeceğinize inanıyorum❤️‍🩹❤️‍🩹

SINIR 140 OY🌟🌟🌟
75 YORUM ❤️‍🔥 ❤️‍🔥

🖤🖤🖤🖤            🖤🖤🖤🖤

İntikam da ve aşkta kadın,erkekten barbardır....
                          NİECTZSCHE

Şelale Tamay& Ilgaz Tufanbeyli

2.5 Yıl öncesi....

Şelale hızlı hızlı eve giriyordu, arkasından yürüyordum.
Kendi kendime sakinleşmeye çalışıyordum ama çok zordu , Şelale'le sikik bir film anlaşması yüzünden kavga ediyorduk.

2 yıldır Amerika'da birlikte yaşıyoruz, Şelale modellik yapıyordu, sanki benim için buna katlanması oldukça zor değilmiş gibi, birde üzerine film çıkmıştı.

Sözde gençlik filmi, verdikleri kısa senaryo da hep sevişme sahnesi vardı...

Bunu kabul etmediğim için sürekli kavga ediyorduk, onun kariyerine mani oluyormuşum...

"Yeter... diye sinirle bağırarak masanın üzerindeki vazoyu kaldırıp delirmişçesine , duvara fırlattı...

Şelale sakinleşmek bilmiyordu bu gece yaşananlar bardağı taşıran son damla olmuştu, öfkeden ne yapacağını şaşırmıştı.

Zaten ilişkimiz sürekli kan kaybediyordu şu,  son bir kaç ay can çekişiyorduk....

Ben bizi kurtarmaya çalıştıkça Şelale daha da dibe çekmeye kararlı gibiydi...
Aramızdaki aşkın bittiğini söylüyordu. Ama benim ona olan aşkım ölsem bile bitmezdi.

"Ne... "Ne yeter!!? diye öfkeyle bağırdım bu kadarı fazlaydı, onu alttan almaya çalıştıkça, üzerime daha fazla geliyordu.
"Söyle ne Yeter!!!!

"Bitti duydun mu??
"Bit-ti... dediğinde elini bana doğru uzattı tek parmağını kaldırıp bana öfkeyle bağırdı.

"Haa!! anladın mı biz bittik....
"Kes saçmalamayı.... dediğimde parmaklarımı sertçe şakaklarıma bastırdım.

"Saçmalık mı??? diye saçlarını çekiştiriyordu gözleri, öfkeden kızarmıştı....
"Görmüyor musun haaa!!!
"Görmüyor musun devam ettirmeye çalıştığımız şey bir hastalık....

"Hastalık mı? dedim söylediği şey içime oturmuştu...
Beynimde yankılanan tek bir kelime vardı Hastalık....

Bu kelime kalbime bir ağırlık gibi çökmüştü...
Benim derinden hissettiğim, içimi doldurup taşıran aşkına Hastalık mı diyordu...

İlişkimizin son bir kaç aydır iyiye gitmediğinin farkındaydım ama bunlar hep Şelale'nin huysuzluklarıydı...
Önceden gülüp geçtiğimiz pek çok şeyi yerli , yersiz kavgaya dönüştürüyordu.

En küçük şeyde kavga çıkarıp ,çekip gidiyordu... 
Bunun Şelale'nin bedenini takıntı haline getirmesine yoruyordum ama herşey çok başkaydı...

Şelale bu ilişkiyi bitirmek için çabalıyordu...

Bunu fark ettiğim anda bir şeylerin üzerime devrildiğini hissettim , bu ağırlığın altında eziliyor gibiydim....

Kiralık GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin