Yeni bölümle geldim arkadaşlar 💜 🥰
Kitabımda hayalet okuyucu olmayın lütfen 👍🤗
Yıldızları parlatmadan geçmeyin 🌟 🌟
SINIR 30 OY🌟🌟
40 YORUM 🌹🌹*****. *******
Bataklığa saplanmış bedenim , batmamak için delice çırpınıyordu,Aslında debelendikçe daha çok battığımın farkındaydım ama bedenim çaresiz bir şok dalgasının içine girmiş gibi yaşam mücadelesi vermeye devam ediyor , çırpındıkça ölüme yaklaştığımın farkına varamayacak kadar güçlü bir savaş veriyordum.
.......
Çile gibi geçen iki saatin ardından odaya girmiştik.
Bedenimdeki gerginlik ve titremeye engel olamadığım için kendimi banyoya kapatmıştım , nefes alamıyordum bedenimdeki titreme azalmıyordu.Yarım saat geçmişti bile, Ilgaz kapıyı çalıp iyi olup olmadığımı sormuştu. Gösterdiği sabrın tek nedeni ilkim olmasıydı ve bunu da rahat bir şekilde yaşamamı istiyordu ama ben banyo da kaldıkça sinirlerinin daha çok tırmandığını hissediyordum.
O benim bataklığımdı , kaçıp debelendikçe, mücadele etmeye çalıştıkca beni öfkesiyle daha çok sarıyordu, boğup sindirmeye çalışıyordu.Tıpkı bugün yaptıkları gibi bana sadece kendisinin istediği şekilde ve izin verdiği müddetçe bir şeyler yapabiliceğimi kanıtlamaya çalışıyordu.
Derin bir nefes alıp , rahatlamaya çalıştım. Kapının sertçe çalınmasıyla yerimden sıçradım.
" Daha ne kadar orada kalmayı planlıyorsun ??" diye bağırdı kapının arkasından ,sesindeki öfke beni tedirgin etmişti.
Yavaşça kapıyı açıp çıktım , uzatmak onu daha fazla öfkelendirecekti. Yatağın önünde beni bekliyordu, üzerindeki gömleği çıkarmıştı, altında sadece pantolonu vardı.Karşısında durduğumda
"Sonunda... dedi elini belime koyup beni kendine doğru çekti. Yatağın kenarında durduk.Arkamdan gelinliğin iplerini çözdü. Gelinlik üzerimden kayıp düştüğünde, elini yavaşça karnıma doğru indirdi dudaklarından çıkan sıcak nefesi enseme çarpıyordu. Bedenim alev almış gibi yanıyordu, kalbim korkuyla çarpıyordu.
Beni kendine doğru çevirip yüzüme keyifli bir gülümsemeyle baktı. Elini kaldırıp yanağıma dokundu, yavaşça dudağımın kenarına indirdi elini , parmağıyla dudağımı okşadı .Yüzünü yüzüme iyice yakınlaştırdı. Etli dudaklarını , dudaklarımın üzerine kapattı.
Beni öpmeye başladığında bedenimi bir şok dalgası ele geçirdi ne yapacağımı bilmiyordum. Ellerimi bile nereye koyacağımı bilmeden sadece onun bana yapacaklarını bekliyordum.
Belimdeki tutuşu sertleşmeye başlamıştı.Dudaklarımı öpmeyi bırakıp boynuma geçti, dudaklarını boynuma sürterek kulağıma doğru yaklaştı, kulak mememi emip bıraktıktan, sonra kulağıma doğru fısıldadı...
"Kendini bana bırak Karıcığım... diye fısıldadı.
Bu teması ve söyledikleri irkilmeme sebep olmuştu.
Ürkekçe başımı onu kabul ettiğimi belli ederek salladım...
.........
Sabah kasıklarımdaki ağrı ile uyandım. Ilgaz yatakta yüz üstü yatıyordu. Yavaşça çarşafı çekip üstüme sardım .
Banyoya girip sıcak suyun altında bir süre bekledim. Dün geceyi hatırlamak sanki midemin kasılmasına neden oluyordu.Ilgaz'ın düğünden önce yaptıkları bana çok zor bir gece yaşatacağını düşündürmüştü aslında,ama öyle olmadı...
Ilgaz dün gece oldukça yavaş ve anlayışlı davranmıştı, ondan beklemediğim bir şekilde canımı yakmamaya özen göstermişti.
Banyodan çıktığımda Ilgaz hala uyuyordu.Dolaba yerleştirilen elbiselerden bir tanesini alıp giyindim, tam bedenime oturmuştu.
Sanırım Füruzan hanım ölçülerime ve kendi zevkine göre bir alışveriş yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Gelin
General FictionÇaresizlik elle tutulur bir şey değildi ama şuan sanki bu çaresizlik kalbime batan bir hançer gibiydi ruhumu sıkan bir eldi ve ellerinden kurtulamıyordum ... Belki de tek çıkış çaresizliğin getirdiği çareye teslim olmaktı , bu teslimiyet ruhumu yara...