*12*

1.9K 148 44
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle geldim 💜 🥰
Sınırı geçtiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum 🥰 ♥️
Yıldızları parlatmadan geçmeyin 🌟 🌟
Hayalet okuyucu sevmediğimi zaten biliyorsunuz 😅 😁
SINIR 125 OY🌟🌟
70 YORUM 🌹 🌹

****. ******
Sessiz bir yolculuğun ardından yalıya geldik. İkimizde hiç konuşmadık Ilgaz beni eve bıraktıktan sonra gitmişti.

Aynur Teyze gelip bana yaptığımız küçük tatilin nasıl geçtiğini sordu.
"İyiydi dedim...
Bu kelimenin altında binlerce kırık cümle vardı.

Akşama kadar odamda kaldım beni akşam yemeğine çağırdıklarında , yanlarına gittim.

Kendimi mutsuz hissediyordum, neden böyle hissettiğimi bile bilmiyordum, sonuçta bu anlaşmalı bir evlilikti...

Masaya baktığımda Ilgaz yoktu.
Bu akşam eve gelmeyecek miydi yoksa!!!
O kadının yanında olmalı diye geçirdim içimden, bu düşünce kalbime bir kıymık batmış gibi hissettirmişti...

Füruzan Hanımla biraz sohbet ettik.
Beni alışverişe götürmek istediğini söyledi.
Benim için küçük bir davet verecekmiş.
Sadece başımı sallayıp onu onaylamıştım...

Gerçek gelinleri bile değildim ...
Bu insanlar içinde olduğum rüyaya beni inandırabilecek kadar iyi davranıyorlar.
Ilgazla bu rüya gerçeğe değil kabusa dönerdi...

Odama gitmiştim, saat neredeyse gece yarısına geliyordu ama Ilgaz hala gelmemişti.

Onu merak ettiğim için değildi bu amansız düşünceler sadece o kadının yanında geceyi geçirmesini istemiyordum.
.......

Yatakta huzursuzca dönüp duruyordum, uykum gelmiyordu onu kabul etmediğim için beni tamamen görmezden gelmeye mi karar vermişti...

Bu tuhaf ve ve insanı aciz hissettiren duyguyu kalbimden söküp atmak istedim ama olmuyordu aptaldım işte aptal...

Şelale olmasa bile başkaları olacaktı....
Bunu en başından beri biliyordum ama kabul edemiyorum, bebeğimi benimle değilde başka bir kadınla büyütmek istemesi boğazıma düğümleri diziyordu...

Bu düşünceler içinde kayboluyordum, beni içine düştüğüm dipsiz kuyudan çekip çıkaran şeyse kapının açılmasıydı.

Sırtım kapıya dönüktü ama ben onun geldiği biliyordum , bu saatte odaya ondan başkası da giremezdi zaten...

Ama kapı açıldığı ilk saniye hatta salise kalbim teklemişti.

O kötü biriydi, saygısız, kibirli ve egoist bir adamdı böyle bir adamı sevemezdim değil mi??....

Kalbimi böyle ağrıtan şey her neyse onu içimden bir hançerle kazıyıp atmak istiyordum...

Yatağa çöken ağırlıkla birlikte burnuma yoğun alkol kokusu geliyordu, yavaşça gözlerimi kapatıp iyice ondan uzaklaşmaya çalıştım....

Üzerine sinen alkolle karışık ağır koku beni rahatsız hissettirmişti.
Gece yarısı bu kadar sarhoş, nasıl gelmişti bu saate kadar böyle napıyordu diye düşündüm kalbimdeki sancı dinmedi hatta giderek şiddetlendi , "keşke hiç gelmeseydi...

Beynimi bulandıran düşünceler kalbimi ağrıtıyordu.
Gözlerim yanıyordu, gözlerimi açamıyordum...

Açarsam bütün yaşlar gözlerimden akacaktı ve ben böyle bir adam için ağlamak istemiyordum...

Belime dolanan kollarla gözlerimi şaşkınlıkla açtım, gözümde biriken yaşlar hızla dökülmüştü.

Nefesini saçlarımda hissediyordum.
Geri çekilmeye çalıştım, kollarından kurtulmak istedim.

Kiralık GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin