-18-

24 2 0
                                    


merhabalar arkadaşlar yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen destekleriniz benim için çok önemli 

keyifli okumalar...

***


Şimdiki zaman

Venedik tatilindeki ve yoongi ile geçirdiğimiz sıcak anılar hayatım boyunca deneyimlediğim en güzel anılardı. Eğlenmemiz, gezmemiz hepsi birer önemli anılardı. O anları yaşarken insan farkına varmıyor ancak sonradan hatırladığınızda keşke hep o zamanda kalsaydım diyor, benim içinde o geçerliydi. Babamdan uzak geçirdiğim birkaç gün bana resmen cenneti yaşatmıştı. Sonrasında tatilden döndüğümdeki olayları düşündükçe gülümsemem solmuş, gözlerim dolmuştu...

Yataktan kalkıp balkona çıktım, jungkook'un bir nevi mesaj atmasını bekliyordum. Cevap yazmadığı her dakika başlarına kötü bir olay gelmesinden korkuyordum. Gözlerimi kapatıp gecenin serinliğini tenimde hissetmeye başladım. telefondan mesaj sesi gelmesiyle balkondan koşarak yatağa atlayıp telefonu elime aldım. Tahmin ettiğim gibi kook mesajı atmıştı.

***

Jungkook:

Ne kadar mesajlarıma cevap vermesen de merak ettiğini biliyorum. Bugün buluşmaya yoongi gelmedi bu iki yıl içinde ilk defa anlaştığımız vakitte gelmemişti.

Çok korktum yemin olsun ki jimin nasıl arabaya atlayıp gittiğimi dahi anlamadım...

Yoongi benimde arkadaşım olmasının yanında onu emanet ederek gittin buralardan, başına kötü bir şey gelmesi bizi kahrederdi.

Eve gittiğimde kapıyı bayan min açtı, beni gördüğünde kaşları çatılmıştı beklemiyordu. O zaman anladık ki yoongi evde değildi. Aradık, saatlerce usanmadan armaya devam ettik ancak asla telefonu açmadı.

Ailesine söylesek mi diye düşünürken o bizi aradı, iyi olduğunu ve sadece kafa dinlediğini söyledi. Yanımıza geldiğinde ağlamaktan gözleri şişmişti. Kendi haline bıraktık sorgulamadık, neden ağlıyorsun veya sakin ol demedik. İçi döksün istedik sen gittiğinden berridir yeterince sakindi, bu sakinlik hiç de normal değildi.

İçeceklerimiz geldiğinde daha fazla dayanamayıp masaya kafasını gömüp içli içli ağladı. O seni çok özledi jimin, ağladı, yemedi, içmedi zayıfladı. Karşımızda artık eski yoongi, kendini iyiymiş gibi gösterse de o asla iyi değil.

Gelemez misin?

Senden bunu istemek bencillik gibi gelebilir ama gelmeni çok istiyoruz. Hiç değilse bu mesajıma yanıt ver.

Sana yalvarıyorum....

***

Telefonu kapatıp uzandım.. gün oldukça yorucu geçmişti. üstüne bir de jungkookdan mesaj görünce kendimi üzülmekten geri bırakamıyordum, bir mafya için normal olmaya bilirdi ama orada kaç saat ağladım bilmiyorum... en son hatırladığım yorgunluktan gözlerimin kapandığıydı....

Gözlerime nüfus eden güneş ışığı yüzünden uykumdan uyanmıştım, gözlerimi açtığımda anında geri kapattım. Dün gece ağlamanın acısı şimdi çekiyordum. gözlerimin şişkinliğinden açamıyor, gözlerimi açtığımda ise başa ağrım artıyordu. Böyle devam edemeyeceğini bildiğimden yataktan kalkıp banyoya ilerledim.

Yüzüme soğuk suyu çarpmamla biraz da olsa kendime gelmiştim. Aynaya baktığımda çöktüğümü fark edebiliyordum, gözlerimin altı morarmış oldukça zayıflamıştım. Zayıflamak aklıma düştüğünde hemen yoongiyi hatırladım, o da benim gibi zayıflamıştı...

Delphinium -Yoonmin-Where stories live. Discover now