Mercimek

820 72 98
                                    

Affet güzelim, çok çok güzelsin dayanamayrum ne edeyum.

Yıka bizi sevgilim. Sonrada karnımızı doyur. Mercimeğin acıkmış babası.

Oyyy babası gurban. Hemen gülüm hemen. İbrahimim iyiki benimsin yavrum.

Sende Civanım, sende iyiki benimsin.

_______________________________________

Yalaevi serin olduğu için evde hem kalorifer hemde kuzine yanıyordu. İbrahim oldukça sıcaklamıştı.

Kahvaltı masasında bir kuş sütü eksikti. Civan Mert sürekli tabağına yeni bişi koyup bitirmesini söylüyordu kocasına.

Ağzı dolu dolu konuşmaya çalışıyordu ibrahim.

Doydum vallahi doydum. Yeter doldurma Civanım. Çok sıcak oldu sevdiğim cam mı açsak?

İlkun doymadun, duysan ben bilirdum. İkincisu sıcaksa soyun gözlerim bayram etsun. Üçuncusu soyunsana!

Göz kırptı eşine. İbrahim hala onun bu arsız hallerine alışamamıştı. Yüzü renkten renge girsede çok sıcaktı. Tşörtünü çıkarmak için hamle yaptığında Civan Mert sertçe yutkundu.

Oyyy... Aniden etma da! Kalbume indircesun. Doydun doydun he bencede doydun gel şöyle kucağuma azıcukta ben sana doyayım.

Çıplak değilim ki Ebru aldı bunu bana göğüslerim acıyor tşörte değince dedimdi oda sağolsun bunu aldı bana. Crop muş adı.

Civanım şimdi yeme kusarım ki ben. Çok çok yedirdin şiştim bak mercimek kocaman oldu.

Oğlanın tatlı tatlı masum konulmasına eriyordu Civan Mert.

Bakim, hay seni tıka basa doyuran ağzıma sıçayım. Ne vakit normallersun? Öperim da benda nedur yani.

Öpersen olurda sen durmazsın ben garantiye alıyım bebeğimizi. Sofrayı kaldırayım, koçime kahve yaparım ohhh köpük köpük.

Sen dur gülüm ben toplarum. Sen uzat ayaklarunu dinlen. Gece öküz gibi bindum tepene zati.

Olmaz hareket etmezsem ayaklarım şişermiş. Annem bol bol yürü dedi yorulmadan diyede tembihledi.

Hımmm oda var. Eyy madem birlikte toplaruk. Sonrada azcık kendinede edersun kahveden Veranda da içeruk.

Ayyy olur olur çok güzel olur sevgilim.

Civan Mert üstünde kısa crop olan çocuğu kendine çevirip önce göbeğini öptü. Sonrada bağımlısı olduğu dudakları uzun uzun öpüp emdi.

Ohhh Koçin kurban olsun yoluna.
.
.
.
Veranda da oturmuş kahvelerini içiyorlardı. Savah sisi kalkınca yemyeşil çaylık önlerindeydi. İbrahim merakla etrafa bakıyordu.

Civanım şu avludaki ev kimin ki?

Semenderi mi diyorsun?

Semenderi mi diyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kahramanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin