Yoruldum... Ahhh...
Civan kucaklayıp yatağa yatırıp tekrar doldurdu içini. Hızlanmasından hoşlandığını bildiği için ritmini arttırıp kuşa, süre sonra içini menileri ile doldurdu.
❤️🔥Bitti
Çıkma aşkım, madem bebek istiyoruz. Az içimde kal.
Civan Mert ibrahimin yüzünün her zerresini öptü.
Çok seviyorum seni kocam çok.
_____________________________________
İbrahimin.... Uyan güzelim birazdan baskın yeruk.
Çok yoruldum canımı çıkarttın dün uyuycam ben.
Kapı alıcaklı gibi çalıyordu. Peri ve Can yumruk savaşı yapıyorlardı.
Açıyorum mecbur yavrum.
Aç gelsin aşklarım.
Peri: Anne anne... Amcam dediki bugün bizde gelebilirmişiz fabrikaya. İlk hasta satışı varmış.
Can: Babacım çaylar hasta mı olmuş ki?
Hahahaha kızım hasat o. Hayır paşam hasta değil. İlk ürünlerin satışı var bugün.
Abim iyi düşünmüş, zaten yemek için gelicektiniz. Peri görmüştü ama Can ilk kez ihaleyi görücek.
İyi madem sıkı giyinin üşütütmeyin bende hazırlanıyım hadi bakalım.
Günadun öpücüğün güme gitmeden alayım oni.
Muah... Çok aşığım adam sana.
Benda benda... Hayde.
.
.
.
Orda uslu yaramazlık yapıp, beni üzmek yok anlaştık mı meleklerim?Can: Şok uslu olucak Can.
Peri: Söz annecim hiç üzmem seni.
Benim ballarum çok usli niye öyle dedun yavrum.
Bilmezmiyim, babada meşkul zaten yanımdan ayrılmak yok.
Söz!
.
.
.
İrfan: İbrahim oğlum bakı ver hele.Buyur İrfan abi.
İrfan: Ben galiba sunum dosyalarını karıştırdım. Rezil olucaz bakı versen.
Çocuklar irfan amcanın yanından ayrılmayın, ben hemen gelicem. Merak etme abi hallederim.
İbrahim sunum dosyalarını düzenlerken tanıdık bir sesle buz kesti.
Ayşe: İbrahim sen misin?
Ayşe abla.... Senin ne işin var burda?
Ayşe: lafa bak ! .... Çay şirketinde çalışıyorum. İhale için davet edildik. Sen mevsimlik işçilik mi yapıyorsun. Ha ayak işi galiba.
Evet.. Sana kolay gelsin.
Ayşe: Rıfat abimde çok mutlu. Oğlu oldu senin oyunların bozamadı yuvasını. Sen ne yaptın hangi kocamışın ikinci kocası oldun kim bilir.
Ağzını topla, o ağzını yolarım senin küçük cadıya bak. Sen samanlıkta oynaştıklarına mı vardın onu de hele. Senin karşında öksüz güçsüz ibrahim yok!
Arkasını dönmüştü ki Ayşe hırsla yapıştı saçlarına. İrfan abi ve çocuklar olayın üstüne gelmişti.
İrfan: İbrahimim... Noluyor hanım burda sen ne yaptığını sanıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanım
Genç KurguHikayemiz bir Karadeniz hikayesi... Artvin'in mohdi laz bir ailenin adı gibi civan mert olan Reis'inin bir mazlumuma önce ev sonrada yuva oluşunun hikayesi Tek bölümlük uzun bir hikayede Civan Mert ve İbrahim'e eşlik etmek isterseniz yine doğru ye...