Civan banyoya girdiğinde minik kızı uyanmıştı. İbrahim hemen öpüp kokladı kızını. Peri hanımda gülücüklerle karşılık verdi annesine.
Altını açıp, güzelce giydirdi kızını. Banyodan elinde havlu ile çıkan babasını görünce adeta çığlık atmıştı minik kız.
Ba....
Oyyy güzelim ney ney?
Ba... Ba......
Civanım baba... Baba dedi!
Civan ölsün yolunuza! Geldim prensesim geldim.
______________________________________
Fatma ana: Hoş geldin bozoçgimi. Bak şu kiza bak hele nasi sırnaşayi bubasına.
Bal bu muah... Bal benim kizim. Çok mu özledin sen beni Perim, üzmüşsün anneyi güzelim.
Peri anlamış gibi dudak büzmüş, İbrahime kaçamak bakışlar atıyordu. Dayananamış ağlamaya başlamıştı.
Yok annem yok şaka dedi baba sana. Üzmez güzel kızım hiç beni. Dimi annesinin balı o balı.
Şimdide kıkırdıyordu aldığı öpücüklerle.
Ba... Ba....
Ebru: Hayır ya hayır cadi! Hala diycedun baba değil ya.
Peri ellerini çırpıp Civana uzanmaya çalışarak bağırıyordu.
Ba.... Ba.... Ba....
Babasının gülü, kurban olurum sana. Gel yiyelim yemeğimuzu acıktık. Yoksa dayanamayup seni ham edecek baban.
Ver sevdiğim bana sen rahat rahat ye yemeğini yorgunsundur.
Vermem, kızım bana lütuftur. Yorgunluğumu bir siz alırsınız benim.
Fatma ana: Otur bozom ye sen baksın babası. Günlerdir perişan etti bu fınduk seni.
Öğlen uykusuna yatırmak için İbrahim Peri ile birlikte kendi katlarına çıkmıştı.
Babasını gördüğünden beri daha sakindi minik kızı. Emzirme koltuğuna oturmadan tşörtünü tamamen çıkartıp kenara koydu.
Sütten dolayı şişmiş göğsüne adeta yapışmıştı Peri hanım.
Oyy aç Kurt seni, aynı babası! Almıyoruz bitanem önünden.
Peri anlamış gibi hiç oralı olmamış, uykudan kaşınan gözlerini tatlı tatlı kaşıyarak emiyordu annesini.
Kapıda onları izleyen bir adet Civan Mert vardı.
Güzelim, anana tembihledim şimdi de beni uyutu ver he!
Çapkınca göz kırpmıştı. İbrahim hem deli gibi özlediği eşiyle hasret gidermek istiyor hemde uranıyordu.
Ver bitanem gazını çıkartıp yatırayum Perimizi.
İbrahim sessizce itaat etti. Onun bu halleri Civan Mert'i daha da azdırıyırdu. Kızlarını yatağına yatırmıştıki İbrahim'in tşörte uzandığını görüp engelledi.
❤️🔥Smut
Şşş sıra bende hani göz hakkum?
Civanım güpe gündüz yapma ayıp.
Anama dedim kiz uyanırsa alıcak, hayde odaya gülüm zor durayrum.
Demedim de Civanım ya..... Rezil ettin bizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanım
Novela JuvenilHikayemiz bir Karadeniz hikayesi... Artvin'in mohdi laz bir ailenin adı gibi civan mert olan Reis'inin bir mazlumuma önce ev sonrada yuva oluşunun hikayesi Tek bölümlük uzun bir hikayede Civan Mert ve İbrahim'e eşlik etmek isterseniz yine doğru ye...