Can bu fotoğrafı ne arar çekmişti utancımdan yerin dibine gire çektim yanaklarımı ateşler basmıştı Ateş sadece gülüyordu umursamadığı belliydi.
'O fotoğrafı ne arar çektin'
C:Dün Emir gitte şu Ateşe bak dedi tartışıyordunuz tartışmayı çekerken dek geldim
E:Sizin bir randevuya çıkmanız gerek
A:Bende öyle diyorum ama utanıyor hanfendi
Ateşe bakarken gözlerimden alevlerin çıktığına eminim abuk subuk konuşuyor du.
C:Yaza doğru da bir nikah
D:Şahit ben olucam
G:Bende düğünü hazırlarım
C:Mükemmel bal ayı-
Ağzını elimle kapattım cidden utanıyordum tabikide Ateş ten hoşlandığım için deyil ama insan bir tuaf oluyor.
'Can yemin ederim seni geberticem'
Derken üstüne üstüne sinirli bir şekilde ilerliyordum cidden bir tane patlatıcaktım Can geri geri gitmeye başlamıştı dayak yiyeçeğini anlayınca.
C:Ateş nişanlını alırmısın üstüme geliyor
Bu son söylediğinde üstüne atlıcaktım Ateş kolumdan tuttu beni geriye çekti.
A:Sakin ol bir fotoğraf işte,abartma
'Ben mi abartıyorum randevu, düğün, nikah, şahit bunlar abartı değil benim Cana kızmam abartı'
Can sırtımdan itti az kaldı Ateşin üstüne düşü çektim ki bunu yapıcanı tahmin ettiğim için sabit duruyordum Cana döndüğümde gülüyordu.
'ŞİMDİ SEN NANEYİ YEMEDİN Mİ CAN'
Can koşmaya başladı Emir beni kolumdan tuttu yordu.
E:Bırak boş ver boş boğazlık yapıyor
'BIRAK BENİ EMİR BOĞUCAM ONU'
C:Tutmayın küçük enişteyi salı verin gitsin
Bu laflardan sonra sinir kat sayım arttı Emirden kolumu kurtardım Canla koridorda koşuturmaya başladık arkamızdan diğerleride koşmaya başladı Can çok hızlıydı aramızda metreler vardı koridordan sola dönünce görüş açımdan çıktı diğerleri hemen arkamdan gelirken Can daha hızlı koşarak üstümüze doğru geliyordu olayı anlamaya çalışıyorudum koridorun sonundan bağrış sesleri geliyordu.
A:Noldu lan
C:DELİ GELİYOR KAÇIN
Diyerek bağırdı Can yanımdan hızla geçti ne olduğunu anlamaya çaılışıyordum arkamı dödüğümde diğerleride koşmaya başlamıştı Ateş arkasını döndü yanıma hızla geldi bileğimden tutarak koşmaya başladık niye koştuğumuzu anlamadım en sonunda merdivenlerden hızla aşağı indik koridorda hala bağrıtıları duya biliyordum müdürün odasının önüne kadar koştuk en sonunda durduk soluk soluğa nefes alıp vermeye başladık Ateş bileğimi bıraktı nefes alıp vermeye çalışarak.
'Ki... Kim... Kim Den kaçıyoruz'
C:Deliden kaçıyoruz
Nefes alış verişlerimiz normal halini almaya başladı.
'İşte o deli kim'
A:Deli kadir müdür yardımcısı
'Niye deli diyorsunuz ki'
A:Soy adı Deli
'Sırf o yüzden mi'
C:Valla adam soy isminin hakkını veriyor ondan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Peşinde
Adventureİnci adın da bir kızın bir gece anne ve babasını kaybetmesi sonucunda halasının yanına taşınıyor inci bu olaylar üzerinden 7 sene geçiyor ve halasının yardımıyla Demiray Koleji'ne halasının arkadaşı sayesinde burslu olarak giriyor kolejin ilk gününd...