Yeni ve Eski Arkadaş

18 4 0
                                    

Sabah erkenden kalktım uykulu bir şekilde aşağıya indim mutfağa girdiğimde Ateş kahvaltı hazırlamış masada oturuyordu.

'Günaydın'

'Günaydın dicemde sen ayık deyilsin,resmen ayakta uyuyorsun'

'Sabahları böyle uyanırım, şey bonya netarafta'

'Yukarıda koridorun sonundaki kapı'

'Teşekkürler'

Yukarı çıktım yüzümü yıkadım havluyla silip Ateşin yanına gittim.

'Hadi beni evime bırak'

'Niyeki'

'Niyemi burasıda senin evin'

'Ne olmuş benim evimse okula birlikte gideriz'

'Ateş formam evde'

'Tamam,kahvaltı yaparız sonra seni evine götürürüm üstünü değiştirdik ten sonra okula geçeriz'

'İyi o zaman 10 saat beni beklede aklın başına gelsin'

'Söylenmeyi bırakta kahvaltını yap'

Masaya geçtim birşeyler yedikten sonra eşyalarımı alıp arabaya bindim eve geldim üstümü giyindim çantamı aldım saçlarımı taradım derse geç kalıyorum diye hızlıca evden çıktım Ateş arabaya yaslanmış telefonunu kur çalarken bana bakıp gülmeye başladı.

'Ne gülüp duruyon'

'Hani evde demiştin ya '10 saat beni beklede aklın başına gelsin' diye 10 dka bile olmadan yanımda biti verdin'

'Derse geç kalıyorum diye hızlıca geldim normalde uzun sürer işim'

'Hadi arabaya binde gidelim artık'

İkimizde arabaya bindik okula gittik okulun bahçesinin önünde indim Ateş arabayı dışarı bir yere park edip geli çekmiş sınıfıma gittim Gamze'nin yanına geçtim diyerleri çoktan gelmişti Can ve Demir yanıma geldi.

C:İnci dün aramışsın

'Aaa evet aradımda açmadınız'

D:Oyundan sonra uyuya kalmışız telefonları kimse rahatsız etmesin diyede sessize almıştık kusura bakma

C:Ciddi bir şey değil deyilmi

'Yok ya öylesine ne yapıyorsunuz diye aradım'

O sırada içeri Ateş geldi.

A:Ya kızım iki dakika bekleyemedinmi ben arabayı park ediyim diye

C:Siz ikiniz mi geldiniz

A:Evet

D:İnci seni halan getirmiyor mu

'Evet de erkenden gitmek zorunda kaldı'

A:Yalan söylemek kötü bir şey değil mi İnci

Ateş gıcıklık olsun diye halamın nöbet tutuğunu söylemediğmi söylemeye çalışıyordu ki bunu Emir öğrenirse bana kızar ve güvenmemeye başlardı.

'Ateş iki dakika konuşulımmı'

A:Dün gece hakkındaysa burda konuşmamızın bir sakıncası yok

C:Ooo dün geceler falanlar filanlar hayırdır siz ikiniz

Yerimden kalktım Ateşi bileğinden tuttuğum gibi sertçe çekiştirmeye başladım hiç kimsenin olmadığı bir yere geçtik içerdeki söylediklerinden kafayı yiyecektim.

'İçerde söylediklerin neydi az önce'

'Ne söyledim ki'

'Allâh Allâh ne söyledinki bir düşünelim,oğlum saçma sapan konuşup durma'

Katilin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin