Suçlu bulundu

15 3 4
                                    

Bu mesajı bana katil mi atmıştı yoksa biri beni trollemeyemi çalışıyordu ama kim bunu bana yapar ki çok saçma ne yapmam gerekiyordum Ateşe, Emire,Gamzeye, Cana yada Demire söylemelimiydim numara gizliydi eğer gerçekten katilse şimdi daha dikkatli olmalıydım eve gittim halam koltukta otururken bir anda ayağa kalktı.

'Eline ne oldu'

'Ufak bir sıyrık ciddi bir şey değil'

'Nasıl ciddi bir şey değil getir bakıcam'

'Hala ciddi değil dedim'

'Gel dedim bakıcam'

Kapıyı kapattım halamın yanına gittim elimi tuttu sargıyı çıkartmaya çalıştı.

'Hala yapma acıyor'

'Ne oldu dedim eline'

'Yanlışlıka kestim'

'Nasıl yanlışlıkla kestin'

'Yaaa bir şey yok iki üç dikiş attılar bitti gitti'

Dedim ve yukarı çıktım halam hâlâ bağırıyordu yatağıma oturdum odama geldi.

'İnci bana bir açıklama yap'

'Yaptımya'

'Bu bir açıklama değil insan yanlışlıkla elini dikiş atılacak kadar kesmez'

'Yaa elimi aynaya vurdum oda kırılınca elimi kesti'

'Kimin yüzünden elini aynaya vurdun'

'Ne demek kimin'

'İnci ben seni tanıyorum sinirlendiğin zaman eşyalara kırmaya kendine zarar vermeye çalışıyorsun yani elinin kesilmesinin sebebi kim'

Hiç bir şey diyemedim beni iyi tanıyor küçüken yine bunun gibi bir olay daha yaşamıştım onda da yalan söylemişti.

'Kimsenin kendi kendime sinirlendim'

Dedim halam derin bir nefes alıp verdi yanıma oturdu.

'İnci kimi korumaya çalıştığını bilmiyorum seninle bu konu hakkında konuşucaktım zaten bu güne nasipmiş arkadaş çevreni değiştir istiyorum'

'Ne'

'Evet Gamzede sorun yok ama Ateş, Can, Emir, Demir bunlarda sıkıntı var iyi çocuklara benziyorlar ama ne yapıcakları belli olmaz'

'Yaşlı teyzeler gibi konuşuyorsun'

'Senin için bu konuşma yaşlı teyzeler gibi olabilir ama insanlar öyle düşünmez eminim iyi çocuklardır ama dışardan bakılınca insanlar fesat anlar arkadaşlığını bozmana gerek yok sadece mesafeli ol'

Halam bu tür şeyleri takmayan biriydi neden böyle konuşuyordu ki.

'Bak erkekler tehlikelidir sen onları arkadaş olarak görürsün onlar sana başka gözle bakarlar ve en önemlisi sana umut verip giderler'

Son söylediğinde sinirlenmişti.

'Yani biraz mesafenin hiç kimseye zararı olmaz bunları bir düşün'

'Tamam mesafe koyarım'

Bana gülümsedi anlımdan öptü.

'Hadi üstünü değiştir aşağıya gel yemek hazır'

Dedi gitti halam sadece bir kaç hafta konuşmadım o sırada ne oldu da erkek düşmanı oldu üstümü çıkarttım sofraya oturdum halamla vakit geçirdik sonra banyo yapıp yatağıma yattım acaba dün gece Ateşle ne yaşamış olabiliriz diye kara kara düşündüm kendimden utandım ben uyku sersemiyken hatırlamam o gece ne olmuştu.

Katilin PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin