Kafamı kaldırdığımda Ateş tam karşımdaydı arkasındada arabası vardı gözlerimi sildim ama hala ağlamak istiyorum ayağa kalktım onu görmezden gelip kaldırımda yürümeye başladı bana sesleniyordu ama hiç umursamıyordum kolunu tutup kendisine çevirdi.
'İnci hadi bin arabaya ben seni bırakırım'
Hayır derçe kafamı salladım.
'İnci bak seni üzdüm biliyorum biraz fevri da
özür dilerim'Gözlerim iyice doldu.
'Kuzgun pek tekin durmuyordu o yüzden sana kızdım hoşlanmanda bir sıkıntı yok normal bir şey ama sana zarar verir diye öyle davrandım'
'Ateş b-ben'
Dayanamadım ağlamaya başladım neden bu kadar duygusal düşünüyorum bilmiyorum Ateş bana sarıldı saçlarımı okşamaya başladı.
'Tamam geçti zor günler yaşıyoruz'
Kendinden uzaklaştırdı gözlerimi sildi bileğimden tuttu.
'Hadi seni evine bıyrakıyım'
Arabaya bendim ardından o da bindi ilerlemeye başladık.
O sırada onları izleyen Gamze, Asi,Emir,Can, Demir.
As:Tavşancıkla,maviş bir birine yakışıyorlar
C:Evet farkında değiller ama bir birlerine çok yakışıyorlar
D:Çok zıtlar ama bu zıtlık bir birlerine daha çok bağlıyor
As:Yakında anlarlar bir birlerinden hoşlandıklarını bir iki güne çıkarlar
G:Hıh en azından onlar farkında değil
Gamzenin moreli bozuldu Emir ona baktı ama o ona bakmadı Ateşle inciyi sarılırken kısakandı çünkü Ateş ve İnci her gün kavga edip bir birlerine nefret kusmalarına rağmen birbirlerini seviyorlar Emir'in ondan hoşlandığını biliyor ama resmen Gamzeden kaçıyor.
E:Hadi bizde gidelim bu günlük bu kadar macera yeter.
Arabaya bindiler önde Gamzeyle,Emir arkada Canla, Demir vardı.
C:Ateşi bu gün nasıl kudurttu
D:Evet çıldırıcaktı
G:Ne dedinde kudurdu
C:Şimdi biz bunları bara kadar takip etmiştik ya orda şey dedim
'Mert ve İnci bir birlerine yakışıyorlar'
'Niye yakışsınlarki nede olsa çift değiller'
'Artık orasını ben bilemem İnci güzel kız yanına birden fazla yakışıklı erkek illaki birinden biriyle çıkar belkide hoşlandığı bile vardır'
'Varmıdır'
'Tabikide vardır bu devirde kimin olmazki'
E:Aaa doğru öyle söylemiştin sonra paldır küldür arabadan inmişti
C:Evet sonra şu kafeye giderkende aynısı oldu
'Ooo İnci manita yapmış bile'
'Ne manitası'
'İçeri baksana'
C:Kuzgunun İnci'nin elini öptüğün görünce direksiyonu ısırıcaktı
Gamze hariç hepsi güldü Emir Gamzenin morelinin bozuk olduğunu görünce onunda moreli bozuldu ilk önce Canla, Demiri sonrada Gamze'yi bırakmak için evine gitti kapının önünde durdu Gamze arabadan indi ve bir anda ona itiraf etme hissi geldi Emir'e döndü göz göze geldiler yanakları kızardı kalbi çok hızlı çarpıyordu kelimeleri nasıl seçiçeğini bilemiyordu kafasını eydi çok utanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Peşinde
Adventureİnci adın da bir kızın bir gece anne ve babasını kaybetmesi sonucunda halasının yanına taşınıyor inci bu olaylar üzerinden 7 sene geçiyor ve halasının yardımıyla Demiray Koleji'ne halasının arkadaşı sayesinde burslu olarak giriyor kolejin ilk gününd...