Dakikalarca ağladım Ateşin beni tehdit edişi beni suçlaması beni delirtiyordu belki ilk dediklerine aldırmazdım sinirli olduğu için söyledi derdim ama anahtarı vermeden önce son söyledikleri 'Belkide Anne ve Babanı bile sen öldürmüssündür' bu kelimeler aklımda yankı yapıyor aklımdan çıkmıyordu.
Telefonum çalıp duruyordu ekrana baktığımda Can, Gamze, Demir ve Emir hepsi beni arıyordu Ateşten tiksiniyordum onunla aynı havayı solumak keskin bıçakları yutmak gibiydi. Okul bitene kadar burda kalmak istiyordum bir kaç saat sonra kapı çaldı öğle arasına girmiştik.
E:İnci ordamısın
Kapıyı zorlamaya başladılar.
D:İnci kapıyı açarmısın
Kapıyı açarsam onun yüzünü görmekten korkuyordu.
G:Lütfen kapıyı aç İnci
C:İnci Valla söz veriyorum bir daha kolumu omzuna atmıcam sen yeter ki kapıyı aç
Sesim titreyerek.
'Lütfen gidin yanlız kalmak istiyorum'
E:İnci Ateşle kavgamı ettin
Sessizliğimden anlamış gibiydi Emir.
E:Bak inci sana dedim Ateş sana patlar dedim Ateş kontrolü kaybettiğinde duymak istemediğin şeyler söyler seni üzdüğü için onun adına özür dilerim.Lütfen odadan çık eğer böyle yaparsan böyle susarsan Ateş üstüne daha çok gider
Emir son söylediklerinde haklıydı kendime gelmeye çalıştım gözlerimi sildim saçlarımı düzelttim sonra kapının kilidini açtım geri çekildim Gamze bana sarıldı kendinden çektik.
G:Aklımız çıktı İnci
C:Valla iki saattir ordan oraya koşuşturduk
D:İyimisin
Kafamı salladım iyi olmadığımı onlarda biliyordu.
E:Sana ne dedi
Aklımdan o çirkin sözler geçmeye başladı yine gözlerim doldu ama çaktırmamaya çalıştım yanlarından geçtim peşimden gelmeye başladılar. Kantine indim acıktığım için bir şeyler aldım masaya oturdum diğerleri de yanıma geldi.
E:İnci doğruyu söyle iyimisin
'Sana öyle şeyler deseydi iyi olamazdın'
C:Ateş ne dedi söyle sene
'Onun hakkında konuşmak istemiyorum Can onu hatırladıkça midem bulanıyor'
C:Tama o zaman konuşmıyalım
Can Anılı çağırdı şipariş verdiler Anıl bana dikkatlice baktı.
An:İnci sen iyimisin
'İyiyim'
An:Pek iyi durmuyorsun
Ona gülümsedim.
'Yok yaa iyiyim merak etme'
An:Sen bilirsin
Anıl yanımızdan gider gitmez gülümsemem yok oldu.
'Emir benim orda olduğumu size kim dedi'
E:Ateş
Siparişler geldi yemeye başladık Can ortamı neşelendirmek için türlü şeyler yapıyordu ben hariç herkes gülüyordu Can bana baktıkca modu düşüyor gibiydi.
C:İnci Ateşin dediklerine takılma sinirden demiştir biraz neşelen
'Can onun adını bile söyleme'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Peşinde
Aventuraİnci adın da bir kızın bir gece anne ve babasını kaybetmesi sonucunda halasının yanına taşınıyor inci bu olaylar üzerinden 7 sene geçiyor ve halasının yardımıyla Demiray Koleji'ne halasının arkadaşı sayesinde burslu olarak giriyor kolejin ilk gününd...