Sabah kalktığımda kendimi yatakta buldum hiç bir şey anlayamadım en son arabada kafamı cama yaslamıştım biraz gözlerimi dinlendiriyim demiştim ama buraya nasıl geldim yataktan kalktım aşağıya mutfağa gittim Ateş kahvaltı masasında beni bekliyordu yanına gittim.
'Ben odaya nasıl geldim'
'Ben getirdim'
Yanaklarım kızardı beni taşımışmıydı.
'Nasıl sen getirdin'
'Bildiğin kucakladım götürdüm'
'BENİ NİYE UYANDIRMADIN'
'Sakin ol niye sinirlendin ki'
Yüzüme dikkatlice baktı gözümü kaçırdım bana böyle bakmasından daha çok utandım gülümseyerek.
'Sen utandınmı'
'Ne-ne utanıcam be'
'Kekeliyorsun,yanakların kızarmış,gözlerini kaçırıyorsun'
'Utanmıyorum'
Derken bile yanaklarım kızardı ilk kez böyle bir şey yaşıyordum.
'Sakin ol hiç bir şey olmadı senin uyuduğunu görünce uyandırmak istemedim bende kucağıma aldım yatağına götürdüm hepsi bu'
'Tamam bu konuyu kapatalım'
Kahvaltı yaptık yukarı çıktım eşyalarımı hazırlarken omzumda bir el hissettim önümü döndüğümde küçük bir çığlık attım Ateş ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi sağına,soluna baktı sonra şaşkın bir şekilde bana döndü.
'Yok artık sırf seni yatağına götürdüm diye beni tacizci şerefsizlerdenmi sandın'
Yatağa oturdum derin derin nefes almaya başladım aslında korkmamın nedeni katili aklımdam geçiriyordum o da bunun tam üstüne geldi.
'Geri zekalı insan bir ses verir aklım çıktı'
'Bu kadar korkacak bir şey yok'
'Kusura bakma o sıra aklımdan katil geçiyordu birde dünkü olay sende omzuma dokununca katil geldi sandım'
'Keşke seslenseydim'
'Sen niye geldin'
'Hazırsan çıkalım diyecektim'
'Hazırım gidelim'
Beni evime bıraktı gitti.
Yazar anlatımı
Ateş, İnciyi evine bıraktı evine geldi arabasını garaja koyduktan sonra aklına dün inci'nin dediği olay geldi bahçeye gitti kendi odasının oraya giderken dünkü gördüğü maskeyi buldu eline aldı evine girdi sehpanın üzerine koydu evinin içine kadar katil ona yaklaşmıştı ne yapmalıydı gidip Emir gile anlatmalıydı yada sesizmi kalmalıydı Ateş kendi sorunlarını her zaman kendisi halletmeye çalıştı bunu da kendisi halledicekti maskeyi odasının köşesindeki çekmecesine koydu yatağına uzandı.İnci
Odama gittim yatağıma uzandım bugunkü olaydan sonra ailemin ölümünden bu güne kadarını katil kim olabilir diye düşünmeye başladım okula geldiğim ilk gün aklıma geldiğinde gözüme carpan ilk kişi Ateş oldu
hareketleri, sinir atakları çok şüpheli gelmeye başladı belkide aradığımız katil ailemin katili değildir ve Ateş te Lina ve Ardayı öldürmüştür.Durdum onun katil olabileceğinden şüphelenmek biraz saçma olurdu nede olsa Lina onun çocukluk arkadaşıydı ama Linayla sinirlendiği zamanlarda vardı Ardayla zaten düşmanlardı bana o gün 'Çünkü bu yerde yatan salakla ölmeden önce büyük bir kavga ettik' cesedi gördüğümde sadece Ateş ve ben vardım belki sinir krizi geçirdi gözü döndü onları öldürdü kendini çok kolay bir şekilde kaybede biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Peşinde
Maceraİnci adın da bir kızın bir gece anne ve babasını kaybetmesi sonucunda halasının yanına taşınıyor inci bu olaylar üzerinden 7 sene geçiyor ve halasının yardımıyla Demiray Koleji'ne halasının arkadaşı sayesinde burslu olarak giriyor kolejin ilk gününd...