Sabahleyin ceset gibi kalktım hiç okula gidesim yoktu bir bahaneyle evdemi kalsam acaba sınavlarda yaklaşıyor performans ve projelerde offf acaba kimyada kiminle eşim telefonumdan listeyi açtım.
Edebiyat:Nehir
Tarih:Elif
Kimya:Kerem
Fizik:Nazlı
Coğrafya:Ateş
Biyoloji:Asya
İngilizce:Hiraİyi çok uğraşmama gerek yok Elifin tarihten 90 altı aldığını görmedim Hira yazları hep İngiltere'ye gidermiş Nazlınında fizikten en düşük notu 80 Keremi çok bilmiyorum ama ortalama olduğuna eminim Nehirinde edebiyatı iyi diye biliyorum Asya desen her sınavda biyolojiyi Fuller geriye Ateş kaldı en zoru Ateş coğrafyadan milim anlamıyor neyse benim performansa yeticek kadar coğrafya bilgim var yataktan kalktım okul için hazırlanmaya başladım aşağıya halamın yanına gittim.
'Günaydın hâla'
Halam boş boş masaya bakıyordu dalmış gitmiş nereye gittiyse elimle halamın omzuna dokundum.
'Hâla günaydın dedim'
Halam yerinden sıçradı.
'Sakin ol hala benim'
'Ahh pardon İnci dalmışım'
'Hangi hastana tutuldum hâla'
'Çok konuşmaya devam edersen hastalarım arasında sende olucaksın'
'Sanada şaka yapmaya gelmiyor'
'Hadi oturda kahvaltı yap'
'Benim canım bir şey istemiyor'
'İnci oturda bir iki lokma bir şey ye'
'Off hâla canım istemiyor'
'Halaya oflanmaz otur dedim'
Masaya oturdum bir kaç bir şey yedim masadan kalktım çantamı alıp arabaya bindik halam çok durgun ve yorgun gözüküyordu.
'Hala sen iyimisin'
'Hıh tabikide neden'
'Çok durgunsun Hastamısın yoksa'
'Olabilir hastane şu sıralar aşırı yoğun'
'Anladım'
Okula geldim sınıfa geçtim hiç kimse yoktu benmi erken geliyorum yoksa insanlarmı geç geliyor aşağıya kantine giderken Demir'in bilgisayarda harıl harıl çalıştığını gördüm gözlerinin altı kararmış kantine indim bir gazoz ve kahve aldım Demir'in yanına gittim kahveyi masaya koydum bir sandalye çekip oturdum.
'Sana aldım'
'Ahh tamda ihtiyacım olan şey teşekkürler İnci'
'Rica ederim sen napıyosun burda'
'Müdür yardımcısı benden bir yazılım yapmamı istedi yurt dışında genç mühendisler diye bir yarışma varmış benide katmış işin içine'
'Ordakilere yazık olmuş'
'Niye'
'Yani senin gibi bir yazılımcıya karşı onlar biraz zayıf'
Gazozumdan bir yudum aldım Demir gülümsüyordu.
'Kendine güvenin yokmu yoksa'
'Hayır varda ne biliyim onlar benden daha iyiymiş gibi geliyor'
'En azından kendini denersin o yarşmayı kazanıcağından eminim'
Yanakları kızardı gülümsemesi daha çok arttı.
'Demir sana hiç köpek yavrusuna benzeyorsun dedilermi'
'Hayırda neden'
'Sana baktıkça sokakta yağmurun altında kalmış sevimli köpeklere benzetiyorum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Peşinde
Adventureİnci adın da bir kızın bir gece anne ve babasını kaybetmesi sonucunda halasının yanına taşınıyor inci bu olaylar üzerinden 7 sene geçiyor ve halasının yardımıyla Demiray Koleji'ne halasının arkadaşı sayesinde burslu olarak giriyor kolejin ilk gününd...