Evet kelebeklerim yeni bölümle karşınızdayım bol bol yorum yapıp oylarsınız çok sevinirim 😍😘
Emrah'ın lafı yarıda kalmıştı kapıya bakmaya gittiğimde Emrah
"Beste kim gelmiş cevap verse-" demişti ama lafıyarıda kalmışta benim gibi gelen kişiyle donup kalmıştı. Gelen kişiyi hayat'tatahmin etmezdim onu görmeyeli nerdeyse 1 yıldan fazla oluyordu telefonlakonuşuyorduk ama hiç gelmedi buraya ya da ben gitmedim onun yanına ama habervermedi bana " YA kızım ne bakıyorsunöyle biliyorum yakışıklıyım ama özledim seni sarılmayacak mısın İKİZİNE" Kağangelmişti ikizim gelmişti yanıma üzerimdeki şoku atlatır atlatmaz koşup Kağan'asarıldım. Kağan'a ayrı kaldığımız sürenin acısını çıkarmak için sıkı sıkısarıldım ona özlemiştim onu sarılışını, kokusunu, sesini kısaca her şeyini. Obenim çocukluğum o benim mutluluğum, yaşama bağlanma sebebim ama bir yandaniçimdeki kırgınlığım, " Cennet kokulum bana biraz daha sarılırsan bir dahaböyle sarılamaycaksın" dedi Kağan dedikleriyle geri çekildim ve "Seni içerdesorgulayacam ama önce içeri geç hadi" Kağan içeri geçti kapıyı kapatıp "Nedenbana trip'li olduğunu düşünüyorum acaba ikiz" dedi. Gayet sinirli bir şekilde bağırarak" Sen bana bak o telefon niye açılmıyor acaba o telefonu niye aldın lan o zamanne işe yarıyor o telefon" diyerek Kağan'ı evin içinde kovalamaya başladım. Benkovaladım o kaçtı "Kızım ben gayet başarılı ve yakışıklı bir mimarım müşterilerimbeni rahat bırakmıyorsa benim suçum ne hem beni ne zaman aradın da ben açmadımacaba" dedi çok sevgili hayırsız ikizim " Hiçbir zaman açamadın gerizekalısenin yerine tek gecelik kızların açtı" dedim ve o da koltuğa yatarak "Sana kızlarcazibeme dayanamıyor demiştim" Kollarını kafasının altına koyarken o piçsırıtmasını da ihmal etmedi tabi ki de Emrah daha fazla dayanamamış olucak ki "Beste kızım cevap ver artık kim şu alya'yla yarala-" diyemedi çünkü bir bağırış koptu salonda "NEne diyorsun sen Emrah ne yaralanması biri bana açıklama yapabilir mi?" dediKağan "Emrah senin dilinin bağına .. neyse Kağan bak bir sakin ol bak bu dahaçok yeni bir hafta falan oldu" dedim.
"Bu bana söylememeni açıklamıyor hem senbunu ablama söyledin mi? Dedi Kağan "Saçmalama tabiki de söylemedim ablamıtanımıyormuş gibi konuşma Kağan" dedim. Kağan bir şey fark etmiş gibi "Hem senEmrah'a ne diyrodun ben gelmeden önce sen ona devam etsene" dedi Kağan. "Tamamdevam edicem ama siz ikiniz sakin olucaksınız tamam mı?" dedim Emrah'la Kağan'ıgöstererek ama ikisini de biraz tanıyorsam anlatıklarımdan sonra ikisi deçıldıracaklar ikiside kafasıyla onaylarken " pekala 1 hafta önce nöbettençıkmıştım ama evde canım sıkıldıalışverişe çıkmışken acile alyaların yanına uğradım ama acilde sorun çıkartanbir hasta yakını varmış bende onlara bakmaya gittim bir kadın ve eşi acilegelmiş ama adam karısına kadın doktor bakmasını istemiş ama acilde o akşamkadın doktor olmadığı için doktor gönderememişler adamda ortalığı ayağakaldırmış ve elinde bıçakla etrafa saldırmaya başlamış ve alya'yı yaralamıştıkendimi tutamadım ve adamla konuşmaya başladım ama adam bir türlü sakinleşmedi.En sonunda beni yaralama çalıştı ama o kadar büyük bir şey olmadı sadecekolumdan yaraladı o kadar bir şey ciddi bir şey değildi ama son bir haftadırevden çıktığımdan ve dışarda olduğum sürece biri beni takip ediyormuş gibigeliyordu. Ama değilmiş bunu bu sabah fark ettim siyah bir araba'nın içinde ikiadam var biri hastanede sorun çıkaran adam diğerini tanımıyorum. Ve bazıakşamlar kapı çalınıyor ve kapıya o günün tarihi yazılı kağıtlar bırakıyorlar vebunları yapan galiba o adam ama emin değilim" dedim karşımda iki tane kırmızıboğa görmüş gibi bakıyorlardı. Ama Kağandaha fazla sakin olamıyor olacak ki salondan çıkıp mutfağa gitti ve ardından
Emrah bağırmaya başladı. "Kızım sen bunu nasıl bana söylemezsin hadi benigeçtim o adamdan nasıl şikayet etmezsiniz aklım almıyor" dedi Emrah ve " Tabi kişikayet ettik ama adamı sorgudan sonra saldılar biz ne yapabilirdik ki " dedim,o sırada Kağan içeri girdi. Ve Emrah ayağa kalkıp "Tamam bu kadar yeter bengidiyorum Alya seni de eve bırakayım hadi" dedi ve Alya'yla birlikte gittiler evde Kağan'la yalnız kaldığımda Kağandaha fazla dayanamamış olucak ki "Beste bak şuan bir o kadar sinirli ve bir okadar seni özledim ki ne yapacağımı bilmiyorum ama bildiğim tek şey bunyaşadıklarının ablamın bilmesi olduğu izin ver ablamla konuşalım burayaçağıralım ve buraya geldiğinde ise her şeyi anlatalım hem ablam gelene kadarbende burada kalırım. Beste bak konuşurken yoruldum hadi güzelim" dediği gibi okonuşurken ve bende dinlerken yorulmuştum dediği ne kadar mantıklı olsa da emindeğildim. "Kağan dediklerin ne kadar mantıklı olsa da emin değilim. Ama ablamıözledim sende özledin o yüzden ablamı çağıralım ama gerçekleri ablama gerçekleri söyleme konusunda emin değilim onuo zaman konuşalım olur mu?" dedim. " Eee hadi ablamı arayalım otursana yanımadikilme orada cehennem zebanisi gibi" dedim dedi ve Kağan gülüp yanıma oturup "Sende şeytan tüyü varkızım bu kadar şirin olman başka bir şeyi açıklayamaz" dedi Kağan ve bende osırada gülüp ablamı görüntülü aradım ve o sırada Kağan'a " Ablama ufak bir şaka yapsak fena olmazdimi" dedim ve Kağan bana sırıtarak "Bunu sorman bile saçma yap şunu" dedi.
Bu bölümde bitti yorum yapmayı unutmayınn Öpüldünüz😘😘😘😘 Yeni bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimizdeki Psikopat
ChickLitGözlerimin önünde uzayıp giden uçsuz bucaksız masmavi deniz, etrafımdaki çam ağaçlarının yapraklarına çarpıp ses çıkaran hafif soğuk rüzgar, cıvıl cıvıl öten kuşların sesi, ağaç diplerinde rüzgar esintisiyle sallanan papatyalar insana yaşama sevinci...