یاسای ژیان وایە گەر یاریکەرێکی باش نەبیت یاریت پێدەکا.
.
.
.
.
.من لە جیهانێکدا لەدایک بووم کە لە ڕووکەشدا سادە دەردەکەوت، بەڵام لە ژێر ڕووبەری ئاساییبووندا، ئاڵۆزییەک هەبوو کە نەمدەتوانی پشتگوێی بخەم. هەر لە تەمەنی گەنجیەوە خۆمم بینیەوە کە مانای بوون و سروشتی واقیع و شوێنی خۆم لە پلانە گەورەی شتەکاندا دەخەمە ژێر پرسیارەوە.
لە کاتێکدا کچانی دیکەی هاوتەمەنی من بە شوێنکەوتنی قووڵ و سەرقاڵکردنی بێ عەقڵ ڕازی بوون، من هەستێکی قووڵی توڕەیی وجودی خواردبووم. من لەگەڵ ئەو بیرۆکەیەدا خەریک بووم کە هەموو شتێک کە ئەزموونی دەکەین تەنیا وەهمێکی زوو تێپەڕ، بنیاتێکی مێشکمانە کە دەتوانرێت بە ئاسانی بشکێنرێت.
هەوڵمدا دڵنەوایی لە ڕۆتینە ئاساییەکانی ژیانی ڕۆژانەدا بدۆزمەوە، بەڵام پرسیارەکان بەردەوام بوون لە هێرشکردنە سەرم. مەبەست لە بوونم چی بوو؟ ئایا هێزێکی باڵاتر هەبوو کە ڕێگاکەم ڕێنمایی دەکرد، یان تەنیا پیاوێک بووم لە یارییەکی گەردوونیی ڕێکەوتدا؟
لەگەڵ گەورەبوونی تەمەنمدا، بیرکردنەوە فەلسەفییەکانم تەنیا چڕتر دەبوونەوە. قووڵ بوومەوە ناو بەرهەمەکانی بیرمەندە گەورەکان، بەدوای وەڵامدا دەگەڕام بۆ ئەو پرسیارە بێکۆتاییانەی کە مێشکمیان بە ئازارەوە گرتبوو. بەڵام تا زیاتر بخوێنمەوە، زیاتر تێدەگەیشتم کە ڕەنگە هیچ وەڵامێکی ڕوون بۆ قووڵترین نهێنییەکانی ژیان نەبێت.
و بەم شێوەیە، بەردەوام بووم لە گەشتکردن بە ئاڵۆزییەکانی بوونمدا، نادڵنیاییەکانم لە باوەش گرت و جوانییەکانی نەزانراوەکانم لە باوەش گرت. سەرەڕای ئەو ئاژاوە و سەرلێشێواوییەی کە دەوری منی دابوو، هەستێکی ئارامم لەو تێگەیشتنەدا دۆزیەوە کە ژیانم لە کاتێکدا لە ڕووی فەلسەفییەوە ئاڵۆز بوو، بەڵام تابلۆیەکی جوانی ئەزموون و هەستەکانیش بوو کە دواجار پێناسەی ئەوەی دەکرد کە من کێم.
بەڵێ ئەوەمنم ڤییانا هەموو هیواکانم بۆ داهاتوومن ، ئەو داهاتووەی کە ئێستا تێیدا دەژیم، لە یادمە کاتێک منداڵبووم زۆر بیرمدەکردەوە کە ژیانم چۆن دەبێت لە دە ساڵی داهاتوومدا ،وامدەزانی کە دەبێت بە سەرەتای خۆشییەکانی ژیانم ، کەچی لە چەند مانگێکی داهاتوو دەگەم بەو دە ساڵەی تامەزرۆیبووم، ئەو کاتە بێ ئاگا لەوەی ئەو ناخۆشییانەی ژیانم توندو تۆڵم دەکەن بۆ ئێستا، وامدەزانی ڕەقی ژیانم لە دوای ئەم دەساڵ نەرمیم بۆ دەنوێنێ، بەڵام بە ڕەقی خۆی دڵی خۆمیشی ڕەقکرد .
کەسێکی:.دڵ ڕەق.
.بێ هەست.
.سارد.
YOU ARE READING
𝒲𝒽𝒾𝓇𝓁𝓌𝒾𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈
Romanceکەوتنە نێوان دوو تاک ، دوو کەس ، دوو روح ، ئاسان نییە ، هەڵبژێرە ، بیربکرەوە ، بڕیاربدە ، ئایا ئەوە ئاوا ئاسانە، من کەوتمە نێوان دڵ و ئەقڵم ، دڵێک کە تەنیا ئارامی دەویست ، ئەقڵێک کە باشترین و سەقامگیری دەویست . یەکێکیان بەشێکی تەمەنم لە بەدوا گەڕانی...