ئەگەر خۆشەویستیێک ئازاری داییت ئەوە بزانە خۆشەویستی نییە بەڵکو وانەیەکە خۆشەویستیت فێردەکات.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.لە بێدەنگی درەنگانی شەودا، باران بە نەرمی دەبارێت، وەک چرپە لە ئاسمانەکانەوە. هەر دڵۆپێک پەیامێکی لەگەڵ خۆیدا هەڵگرتووە، نهێنیەکی گەردوون چاوەڕێی دۆزینەوەی دەکات. لە کاتێکدا باران لەسەر سەقفەکان سەما دەکات و لە پەنجەرەکانەوە دەڕژێتە خوارەوە، هەستێکی سەرسوڕمان و نهێنی لەگەڵ خۆیدا دەهێنێت و قووڵایی ڕۆح دەجووڵێنێت.
تاریکی شەو بەهۆی دڵۆپە درەوشاوەکانەوە ڕووناک دەکرێتەوە، جادوویەکی سیحراوی بەسەر جیهاندا دەڕێژن. وەک ئەوە وایە کات لە شوێنی خۆیدا بوەستێت و بۆ ساتێکی زوو تێپەڕ دەگوازرێتەوە بۆ کایەیەک کە سیحر و واقیع بەبێ کێشە لەیەکتردا تێکەڵ دەبن.
لە ناوەڕاستی گەردەلوولەکەدا هەستێکی دووبارە لەدایکبوونەوە و نوێبوونەوە هەیە، وەک چۆن باران بارگرانییەکانی ڕابردوو دەشوات و تۆوی هیوا بۆ داهاتوو پەروەردە دەکات. بیرخستنەوەیەکە کە تەنانەت لە تاریکترین کاتەکاندا، ڕووناکی هەیە بۆ دۆزینەوە، و جوانی هەیە کە دەبێت بە نرخی بزانرێت.
هەفتەیێک تێپەڕیووە ، بە هۆی بیرکردنەوەی زۆرەوە ،لەبەردەم بەلەکۆنەکە دەنیشتبوو ، چونکە خەو حاشایی لە چاوەکانی کردبوو تا بیانحەسێنتەوە ، سەیری جوانی ئەم کەش و هەوایەی دەکرد کە دڵواخوازترینیتی .
بیرمدەکردەوە ، لەوەی کە ئایە بڕیارێکی ڕاستە یاخود هەڵە گەر بڕۆم ، بەڵام ئەمە تاکە ڕێگایە بۆ دەرچوون لەو گێژەڵۆکەی کە تێیکەوتووم ، لەم ڕۆژانە جۆنگکوک سەیربووە ، نامەی بێشومار دەنێرت وە پەیوەندیش دەکات لە کاتێکدا هەرگیز پەیوەندیم پەیەوە نەبووە لەگەڵی شتەکان زۆر ئاڵۆزترن لەوەی کە بیریلێدەکەمەوە ، دەنگی زەنگی مۆبەکەم هات ، سەیرم کرد لین ە ، دڵنیام شتێک هەیە ئەو کاتێک دەترسێت بەم کاتانە پەیوەندی دەکات ، هەڵمگرت .
: سڵاو.
دەنگی شڵاژاو بوو.:سڵاو لین چی وای کردووە بەم کاتە پەیوەندی بکەی گیانەکەم ، ئایا هەموو شتێک باشە.
بە ئارامی و خەمخۆرییەوە.: لە ڕاستیدا تا ئێستا جۆنگکوک ناهاتۆتەوە ، تەنانەت پەیوەندیشم پێیوە کرد وەڵامی نەدایەوە.
بە خەمەوە وتی.ویستم بڵێم لەوانەیە خەریکی کاری بازارەکەی بێت بەڵام بە بیرم هاتەوە کە خێزانەکەی نازانن خەریکی چ کارێکی قێزەونە .
: لەوانەیە لە دەرەوە بێت لەگەڵ هاوڕێکانی ، یان لە کۆمپانییا بێت، وای یەکەم جاری نییە وابزانم .
بە ئارامی وتی .
YOU ARE READING
𝒲𝒽𝒾𝓇𝓁𝓌𝒾𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈
Romanceکەوتنە نێوان دوو تاک ، دوو کەس ، دوو روح ، ئاسان نییە ، هەڵبژێرە ، بیربکرەوە ، بڕیاربدە ، ئایا ئەوە ئاوا ئاسانە، من کەوتمە نێوان دڵ و ئەقڵم ، دڵێک کە تەنیا ئارامی دەویست ، ئەقڵێک کە باشترین و سەقامگیری دەویست . یەکێکیان بەشێکی تەمەنم لە بەدوا گەڕانی...