لەلایێکی تردا
ئەو کەسەی جێگرەوەی پیاوی بەناوبانگ جیۆن کاسترۆیە، پیاوێکە کە بە تەماح و دەسەڵاتەوە دەجوڵێتەوە، سامان و کاریگەری خێزانەکەی لە پیشەسازی بازرگانی نەوتدا بەکاردەهێنێت بۆ پێشخستنی ئیمپراتۆریەتەکەی خۆی. لە بازاڕی سووردا، فرۆشتنی ئەندام و ئەندامەکانی مرۆڤ وە بازرگانی بە زۆربەی ماددە هۆشبەرەکان ، قسە لەسەر سروشتی بێبەزەیی و بێبایەخکردنی ژیانی مرۆڤ دەکات.تەنها لە تەمەنی ٢٢ ساڵیدا، بەرزبووەتەوە بۆ پێگەیەکی سامان و لوکسێکی بێئەندازە، بە ڕێژەیەکی یەکسان فەرمانی ڕێزگرتن و ترسی کردووە. کاریزما و موگناتیسییەکەی ئەوانی دیکە بۆ لای خۆی ڕادەکێشێت. تەنانەت لە کاتێکدا لە قووڵایی تاریکی خراپەکارییەکانیدا دەلەرزن. ڕەنگە هەر ئەم دووبەرەکییە بێت کە وای لێدەکات ئەوەندە ناچارکەر بێت، هێزێک بێت کە حسابی بۆ بکرێت و تەحەدایەک بێت بۆ بەرەنگاربوونەوە.
سەرەڕای کردەوە قێزەونەکانی، بەڵام سەرنجڕاکێشیەکی پێچاوپێچ لە دەسەڵات و ئامادەبوونیدا هەیە، کوالیتییەکی ئیغراکردن کە تەنانەت فەزیلەتدارترینەکانیش وەسوەسە دەکات کە بکەونە ژێر جادووەکەیەوە. توانای ئەو بۆ ڕۆیشتن بە تاریکترین گۆشەکانی کۆمەڵگادا بە ئاسانی، لەگەڵ بەدواداچوونی بێ داوای لێبوردن بۆ ئارەزووەکانی، سەرنجڕاکێشیەکی مەترسیدار دروست دەکات کە سەختە پشتگوێ بخرێت.
لە جیهانێکدا کە زۆرجار ئەخلاق کاڵ دەبێتەوە و دەسەڵات باڵادەستە، ئەم کەسایەتییە مەتەڵییە وەک بەڵگەیەک لەسەر ئاڵۆزی سروشتی مرۆڤ و سەرنجڕاکێشی قەدەغەکراوەکان وەستاوە. خۆشت بوێت یان ڕقت لێی بێت، ئینکاری لە ڕاکێشانی حاشا هەڵنەگری ئەو پیاوە ناکرێت کە لە نێوان خراپەکاری و ئارەزوودا بە لێواری مەرگدا دەتڕوێنێت.
جیۆن کاسترۆ جۆنگکوک ، ئەم پیاوە بە ڕەفتارە بێدەنگەکەیەوە هێزێکە کە دەبێت حسابی بۆ بکرێت. دەرەوەی ئارامە، زریانی هەستەکان کە لەناو خۆیدا هەڵدەقوڵێت، دەریایەکی پشێوی ئارەزوو و تەماح و ململانێی ناوەوە، پووچەڵ دەکاتەوە. وەستایەکی پۆشینی بەرگە، توانای ئەوەی هەیە سروشتی ڕاستەقینەی خۆی لە پشت ڕووبەرێکی ئارام و هێمنەوە بشارێتەوە.
ئەو چەقەڵێکە، توانای ئەوەی هەیە بە ئاسانی لەگەڵ هەر بارودۆخێکدا بگونجێت، یان با ڕوونتر بڵێین لەگەڵ خۆی دەیانگونجێنێت ،سروشتی بێدەنگی خۆی وەک قەڵغانێک بەکاردەهێنێت بۆ پاراستنی خودی ڕاستەقینەی خۆی بەڵام لە ژێرەوەدا ئاگرێکی گەرم و گوڕ هەیە، سۆز و چڕییەک کە کەم کەس دەتوانێت بیبینێت یان لێی تێبگات.
لە ئۆفیسەکەم خەریکی ڕایی کردنی کەرەکان بووم کە تەنیا واژۆ کردن و پێداچوونەوەیان مابوو ، تا مارکۆس خۆی کرد بەژووردا بێ لە دەرگا دان .
YOU ARE READING
𝒲𝒽𝒾𝓇𝓁𝓌𝒾𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈
Romanceکەوتنە نێوان دوو تاک ، دوو کەس ، دوو روح ، ئاسان نییە ، هەڵبژێرە ، بیربکرەوە ، بڕیاربدە ، ئایا ئەوە ئاوا ئاسانە، من کەوتمە نێوان دڵ و ئەقڵم ، دڵێک کە تەنیا ئارامی دەویست ، ئەقڵێک کە باشترین و سەقامگیری دەویست . یەکێکیان بەشێکی تەمەنم لە بەدوا گەڕانی...