XIX

146 19 59
                                    






.
لەو کاتەدا ڤییانا دەرکەوت سەریسوڕما بەبینینی جۆنگکوک .

:جۆنگکوک ؟
چۆنە لێرەیت !
پرسی بە سەرسوڕماوییەوە کاتێک وەستا بوو ، جیمین وەک گۆڕ سامناک و کپبوو لە کاتێکدا ئاگر لە چاوەکانی بەدی دەکرا .

:لە ڕاستیدا کارێکم هەبوو لێرە ، چی دەربەرەی تۆ شیرینەکەم ؟
جۆنگکوک وتی

ڤییانا لە تەک تایهیۆنگ ەوە دانیشت .
:ئەوە چاکە ، خۆشحاڵبووم بە بینینت .
بە بزەیەکی کاڵەوە وتی .

ئایا هەر بەڕاستی خۆشحاڵبوو ئەو هەزەران پرسیار لەسەری بوو سەبارەت بە جۆگکوک بەڵام وەک هەمیشە بە ئاسایی خۆی نیشاندەدا .

پێنجکەس لەسەر مێزەکەبوون ئەوان و بێدەنگی ئەم کەشە تەواو بێزارکەر بوو بۆ ڤییانا لە ژێرچاوە برسیەکانی جۆنگکوک و بڵێسە بە تینەکەی جیمین .

ڤییانا سەیری کاتەکەی کرد ئەوە درەنگبوو بۆ ئەو لەبەر بەیانی .

:لە ڕاستیدا کاتەکە درەنگی کردووە بۆیە من دەبێت بڕۆم .
هەڵسا بە بزەیەکی کەمەوە وتی .
جیمین هەرزوو هەڵسا لە دوای

:تۆ ئۆتۆمبێلت لانییە بەم درەنگە بەتەنیا نابێت بڕۆی !

:نا ئاساییە ، ئێوە بۆ خۆتان کاتی خۆتان وەرگرن .
وتی بە بزەوە کاتێک لێی ڕوانی .

:نەخێر ئەوە ئاسایی نییە ، وە من دەتگەیەنمەوە .
وتی پێشی کەوت .
بێ قسەبوو بۆیە لە دوای ڕۆشت .

ئەوە سەیربوو کە بۆچی جۆنگکوک پێشنیاری بۆ نەکرد لای تایهیۆنگ ، ئەو تەنها سەیری دیمەنەکەی دەکرد ،کە وەک یارییێک وابوو ، جیمین ، ڤییانا ، جۆنگکوک ، ئەوان هەرسێکیان کەسانێکی لەڕاستیدا کەسایەتی سەختن ، لێکدانەوەو شیکارکردنی کارەکانیان ئاوایی ئاسان نییە .

:بیر لە چی دەکەیتەوە .
جۆنگکوک پرسی کاتێک بەردەوامبوو لە خواردنەوەو یاری کردن بە گڵاسەکەی دەستی ، دوای ئەوە پرسی .

:بۆچی من پێشنیارم بۆی نەکرد وە ڕێگەم بە جیمین دا ؟
بە بزەیەکی بە فیزەوە وتی ، تایهیۆنگ زیرەکی جۆنگکوک ی دەزانی بۆیە بێدەنگبوو و سەیری کرد .

:ئایا ئەوە گەمژانە نییە شەر بکەم لەسەر شتێک کە هەر خۆی بۆمنە یان با جوانتر بڵێم با، کەمێک دڵخۆشی بدەین بە جیمین بۆ خاتری ماندووبونی ئەم ساڵانەی چاودێری کردنی .

تایهیۆنگ سەرسوڕماو نەبوو بەڵام دەیزانی مەبەستێکی تر لە پشت ئەم قسانەی جۆنگکوکەوە هەیە.

تایهیۆنگ بزەیەکی کردوو بە ئاسایی وتی .
:ئەی چی دەربارەی تۆ پیاوی نەجیب ؟
لەو بڕوایە دایت کە ڤییانا بێت بۆ ناو دەستەکانت وەها بە ئاسانی ؟، خۆتی لێ گێل مەکە وەک ئەوەی ڤییانا نەناسیت !

:چی بەدەست دێنی بۆ نزیک کردنەوەی ڤییانا لە جیمین !
بە زانخوازیەوە پرسی .

:لە ڕاستیدا هیچ شتێک ، ئەوە تۆیت کە پێویستت بە شتانێکە بۆ کردنی کارێک نەک من ، بۆ نموونە حەزەکانت بۆ بەدەستهێنانی ڤییانا .

قسەکانی تایهیۆنگ بەس بوو بۆ دەمکوتکردنی جۆنگکوک بەم شێوازە ، لە وەڵامدا تەنیا تێڕوانینێکی پڕ لە ڕقی وەرگرتوو دوای ئەوە جۆنگکوک شوێنەکەی جێهێشت .

.
.
.
.



دوای ئەوەی تایهیۆنگ گەڕایەوە ماڵەوە بینی جیمین بەدیار تیڤیەکەوە دەنیشتووە جگەرە دەکێشێ کە ڤییانا نیشاندەدات .

:ئایا بەیانی دەڕوات ؟
پرسی .

:بەڵێ .
جیمین وەڵامیدایەوە .

تایهیۆنگ دوای ئەوە هەموو شتێکی بەر لە ئێستای بۆ باسکرد .
جیمین هەر وەک خۆی بوو .

:پلانت چییە چی دەکەیت ؟
تایهیۆبگ پرسی

:بە ڕای تۆش ئەوە گاڵتەجاڕانە نییە کە جۆنگکوک دەیکات .
وتی دوای ئەوە پێکەنی ، تایهیۆنگ سەریسوڕماو بوو .

:ئەوە ئاساییە گەر هەرچی بکات .
تەنانەت گەر لێشمی دووربخاتەوە بە هەرجۆرێک بێت ئەوە کاریگەری نییە ، من ڤییانا دەناسم ، ئەوە ڕاستە کە ئێستا لەوانەیە جێگای بەزەیی بێت بەم شوازە لە پشتییەوەین چاودێریدەکەین بەڵام دڵنیابە ئەو هەست بە هەموو شتێک دەکات ، بۆیە من گرینگی پێنادەم هەرچیەک بکات .

دوای ئەوە هەڵساو ڕۆشت ، تایهیۆنگیش سەری لە بێباکی و بڕوابەخۆبوونی جیمین بادەدا ، ئەویش ڕۆشت بۆ تەواو کردنی شەوەکەی و شادبوون بە ڕۆژێکی نوێ.
















وەک ڕێزێک بۆ ماندووبوونم
ڤەوت و کۆمێنت لەیاد مەکە.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝒲𝒽𝒾𝓇𝓁𝓌𝒾𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈Where stories live. Discover now