.
.
Nedenlerden yoruldum. Bir cevap bulamayacaksam ,soru sormamın , acı çekmenin ne anlamı.
Yeminlerden azad olmuş ,yeni hayat verilmiş , sevgilisini kaybetmiş, yeni aile kazanmış bu kız nasıl devam edecek?
Drew, bu kadarmı çok sevdin beni! Hayatını feda edecek kadar kalbini bana adadığını bilseydim o kadarda ölmek için çabalamazdım.
Yarım saatdir altı kez tekrar ettiğim bu mektubu katlayıp öpdüm.
Teşekkür ederim.
Belki herşeye rağmen iyi bir yol çize bilirim ...
Ölümünü değersizleşdirmeyeceğim canım . Ne olursa olsun yaşamak için savaşacağım. Öylesine değil , gerçekden güzel hayatım olsun diye . İyiki varsın, iyiki vardın.
-" Ruhun için huzur dilerim. Sevgilim. Sevgili Ame."
Belki hisseder diye söylediğim bir kaç derim anlam ifade eden kelimeler.
Mektubu yatağın üzerine geri koydum. Giysimin içine sakladığım pelerinimi ve maskemi ve özel eşyalarımıda mektubun yanına koydum.
Madem öyle istiyorsun ,büyü yapmayacağım . Seninle birlikde tüm geçmiş hayatımı ve Darla olarak ruhumda kalan tüm izleri siliyorum. Bu evle birlikde içimdeki eski vücudumun acılarıda yakacağım.
Ayağa kalkdım ve evden dışarı çıkıp arka tarafdaki odunlukdan benzini aldım. Ağzını açarak tüm eve gelecek şekilde döktüm. Mutfakdan kibriti alıp dışarı çıkdım. Ben duygularımla savaşırken artık gece olmuşdu. Evi yaktıkdan sonra koşarak uzaklaşmam gerek.
-"Que ton âme, mon âme, trouve la paix."(Ruhum,ruhun huzur bulsun)
Kibriti yakıb yere attım. Hızla alev aldı ve bir dakika bile geçmeden eve ulaşdı. Tüm histeriyi bir kenara bırakarak evden uzaklaşmaya başladım. Önce küçük adımlarla sonra hızlanarak . Bir süre sonra koşarak iletledim kestirmelerden. Ben uzaklaşdıkça yangının ışığı dahada büyüyordu . Koruyucular oraya gideceklerdir muhtemelen.
On dakika geçmeden etrafdan yüksek adım sesleri geldi . Ellerinde fenerle ormanı arayan Koruyucular.
Onları farkeder,farketmez hemen bir ağacın arkasında saklandım. Kestirme yolu nasıl buldular anlamadım.
Şimdi kapana kısılmış gibi onların gitmesini bekleyecekdim.
-" Durun" Alex in bağırmasıyla tüm tabiisi durdu.
-" O yanan herneyse etrafından dolanın. Alt takım ormanın bu kısmını millim millim tarayın . Yarpak kıpırdasa haberim olacak!" Talimatlarını duyduğum anda kalp atışlarımı hissetdim resmen.
Yeteri kadar sorunlarım varken birde bunlarla uraşacağıma inanamıyorum. Sırtımı sıkıca ağaca yaslayıp nefesimi tutmuşdum nerdeyse. İyiki siyah takım giydim ,yoksa çok dikkat çekerdim.
Koruyucular yollarını ayırdılar bir kısmı yangına doğru ilerledi, diğer kısmı dağıldı. Kahretsin ,nasıl çıkacağım ormandan.
Göz ucuyla etrafı kontrol ettim . Hiçkimse kalmamışdı.
Yere çömelerek sakince ilerlemeye başladım. Ormanı benden iyi bilemezler . İki tepe daha indikden sonra kolaylıkla çıkarım burdan.
Sessizce yavaş yavaş ilerledim. On dakikaya gideceğim yolu yarım saate gittim. Her gelen küçek seste saklanıp ,etrafı kontrol edip öyle ilerliyordum. Bir tepeyi geçdim ve yolun çoğunu katettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kefaret. AME.1
FantasyÖzel güçleri olan Darla . Sevdiği kadın için kendini feda eden Drew. İkilinin zamansız ayrılığı ve ortadan doğacak olan gerçek aşkın hikayesi. -"Huzuru bazen yanında bulur insan, kızım. Benim huzurumda sensin ve tabiki baban. " Elindeki oyuncak...