.
Ben senden önce ölmek isderim.
Gidenin arkasından gelen
Gideni bulacakmı zannediyorsun?
Ben zannetmiyorum bunu.
.......
Fedekarlığımı anlıyorsun :
Vazgeçtim toprak olmaktan
Vazgeçtim çiçek olmaktan
Senin yanında kala bilmek için.
Ve toz oluyorum
Yaşıyorum yanında senin...
(Alıntıdır.)
.
Uzun süredir aynada kendi yansımamı seyrediyordum. Eski vücudumu ne kadar özlesemde artık bir hayal yada gördüğüm rüya gibiydi o vücut . O hayatı sanki ben değilde başkası yaşamıştı. Madem kader bana ikinci şansı verdi. Öyleyse ben bu şansı kabul ediyorum. Artık Darlayı ,eski hayatımı hatırlamayacağım. Yeni bir hayat kuracağım kendime.
Büyüden uzak ve hemde çok yakın bir şekilde yaşayacağım bu hayatı.
Yeniden büyüklük etsemde eski arkadaşlarıma onları büyüden ayırmanın yolunu bulacağım. Hiç bir zaman yaşamadığımız bu hisleri tatmalarına yardım edeceğim.Daha önce hiç düşünmemişdim bir erkekle yakınlık nasıl kurulur , nasıl hissetdirir diye ... Ama dün gece Alexle yakınlaşmamızdan sonra hiç o buluşmaya gitmek isdemedim doğrusu.
Yeni hisler ,yeni heyecanlar , yeni tutku o kadar iyi hissettirmeye başladıki beni. Arkamdaki yatakta hala uykuda olan Alexe baktım. Onu kullanamam , o benim oyuncağım değil. Aslında dün onunla değil kendimle oynadım. Ona büyü yapmak isderken ben onun büyüsüne kapıldım.
Biraz utanc biraz merakla aynanın önünden ayrıldım ve yatağa ilerledim. İri vücuduyla zaten yatağın yarısını kapladığı için geriye kalan kısmında onun yanında uzandım . Yanına uzandığımı hissetmiş olmalıki hafif kıpırdandı ve eliyle yanında olup olmadığımı kontrol etti. Eli karnıma dokunduğunda içim kıpır kıpır oldu . Beni hafifçe kendine çekerek yine yüzünü saçlarıma gömdü.
Bu anın büyüsünü bozmak isdemediğim için kıpırdamadan gözlerimi kapattım.
Hayalini bile kurmadığım bir hayatın mucize eseri hayalini kurmaya başladım. Artık ben sadece Parlayım. Hem ruhumla hem vücudumla.
Verdiğim kararın mutluluğuyla birazda kollarına sokuldum. Bu yaptığım ne anlama geliyor bilmiyorum ama , yeni hayatımda ilk defa huzur dolu uyuyacağımı bilerek gözlerimi kapattım.
Teşekkür ederim Drew , bana ikinci bir şans verdiğin için....
.
Huzur dolu güzel bir uykudan yanımda hareketlenme hissettiğimde uyandım. Alex uyanmış saçlarımı okşuyor yüzünü saçlarıma bastırıp kokluyordu . Dün geceyi hatırlayarak yüzüne nasıl bakacağımı düşündüm. Utanma hissi beni kahrederken eliyle yüzüme dokundu.
-" Eğer utanarak beni kendinden mahrum edersen... dokunmadan sevmeyi öğrenirim senin için."
Gözlerimi açarak ona baktım. Dokunmadan sevmek.... Seviyormusun Alex? Nefret ateşiyle yana yana aradığın büyücülerden en güclüsü senin sevdiğin kızln vücudunda olduğunu bilmeden o kızımı seviyorsun yoksa? Neden bu kadar vicdan azabı çekiyorum? Kendimi makçup ve borçlu hissediyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kefaret. AME.1
FantasyÖzel güçleri olan Darla . Sevdiği kadın için kendini feda eden Drew. İkilinin zamansız ayrılığı ve ortadan doğacak olan gerçek aşkın hikayesi. -"Huzuru bazen yanında bulur insan, kızım. Benim huzurumda sensin ve tabiki baban. " Elindeki oyuncak...