.
.O benim ne demek?
Tüm hayatım boyunca sadece Drew söyledi benim için bu sözleri. Değersiz bir ruhu çöplüğüne getirmek için. Koruyucuya bir büyücüden yar olurmu?
Koskoca adada kız bitti sanki, bu yolunu ,ruhunu kaybetmiş ruhumu seçdin?
Belkide çokdan aşık olmuştur o Parlaya.
Keşke söyleyebilseydim vücut aynı, ama sahibi başka biri diye. Bir insanı , ruhunu tanımadan nasıl benimsersin?Saygılı duruşumu koruyarak sessiz kalmayı tercih ettim. Yinede bana böyle davrandığı için gözlerim dolmuştu. Tabiisi dağılmaya başladığında başını çevirip bana baktı. Göz göze geldik ve kafamı hemen yere eğdim. Gözlerimin dolduğunu görmesini isdemedim. Bu kadar zayıf , sulugöz biri değilim ben.
Gözlerimin dolduğunu farketti ve hayal kırıklığıyla hafif sırıttı.
-" Çokmu kötü adayım, Parla?"
-" Konu aday olmanız değil. Benim yerime bir karar vermeniz."
-" Hafızanı gerçekten kaybetmişsin. Yazık. Kiminle konuştuğunu unutma. İlk öğreneceğin şey bu olsun. "
Kafamı kaldırarak yüzüne baktım. Derin bakışlarından herşey anlaşılıyordu. Öfke, acı , umutsuzluk ...
Belkide Parlayla bir geçmişi vardı. Bu yüzden böyle tepki gösterdi. Belkide bu yüzden sahiplendi, korudu ve tereddütsüz güvendi.
Eliyle çadırını işaret etti. Belliki yalnız konuşmak isdiyor benimle. Onayla başımı salladım ve önden yürüdüm.
Genişliğindende bilinerek en büyük cadır onundu. Az önce olduğum doktorun çadırından bile daha büyükdü.
Arkamdan Alex ve Austin çadıra dahil oldu.
Çalışma masası ve önünde kanepe vardı. Kanepeye oturarak dikkatimi onlara verdim.
Austin tereddüt ederek konuşmaya başladı.
-" Paro... ben seninle bu konuda konuşacaktım . Üzgünüm. Hiç halini ,durumunu soramadım. "
-" Sorun değil. Anlıyorum, çalışıyorsun. "
Alex-" Bu iş mecburiyyet işi değil. Gönül işi. Biz bir yemin ederiz . Ve ne olursa olsun asla çalışmayı bırakmayız. "
Onayla başımı salladım. Tabi yaptığınız katliamı sanki onurlu bir iş yapıyormuş gibi konuşmasını bilirsiniz.
Austin.-" Annemin kaybından önce sen anneme evliliğe hazır olduğunu söylemiştin. Oda bunu herkese bildirmişti. Adetimiz budur hatırlamıyorsan , kız evlenmek için hazır olduğunu söyler ve birisinin ona talip olmasını bekler. Bu adamızın geleneği. Şuan yastayız . Ama kısa süre sonra taliplerin olacaktır. Durumun iyi değil, travma aldın . Bu yüzden bay Alexander bize sahip çıktı. Bunun bizi korumak için yeterli olacağını düşündü. Ama sabaha yakın iki koruyucunun sana talip olmak için kavga ettiğine şahit olduk. "
Alex-" Bu yüzden birisi seni rahatsız etmeden ve hayatına müdahele etmeden önce seni korumak kararı aldım . Başında biri olmadan ortalıkta dolaşmanı doğru bulmuyorum. Başka biri önce davransaydı evlenmek zorunda olacaktın. Çünki kardeşin taliplerini reddetecek kadar büyük değil. "
Benim bir bakirelik yeminim vardı bu yüzden asla evlilik hayelleri kurmadım. Bu anlattıkları karşısında şaşkına dönmüşdüm. Köye asla inmedim. Yıllarımı dağlarda geçirdim. Şimdi bana bu denli karışmalarına nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. Yinede adetlerinin saçma olduğunu düşünerek ters ,ters ikisinede baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kefaret. AME.1
FantasíaÖzel güçleri olan Darla . Sevdiği kadın için kendini feda eden Drew. İkilinin zamansız ayrılığı ve ortadan doğacak olan gerçek aşkın hikayesi. -"Huzuru bazen yanında bulur insan, kızım. Benim huzurumda sensin ve tabiki baban. " Elindeki oyuncak...