8-Kıskançlık-bölüm 2

26 4 0
                                    

Ani duygulara yenik düşen, gözleri yaşlarla dolan Cemre, kendi duygu denizinde boğuluyordu. Kız kardeşinin babasıyla birlikte sunağa doğru yürüdüğünü görünce arkasında uzun duvağıyla gerçek bir prenses gibi görünüyordu.

Kayıt onları bekliyordu. Nedim smokiniyle her zamankinden daha yakışıklı görünüyordu, yüzü mutluluktan parlıyor ve gözlerinden yaşlar akıyordu. Kayınbiraderi duygusal bir adamdı. Babası kız kardeşini Nidem'e verirken çift sanki salonda sadece kendileriymiş gibi birbirlerine bakmaya devam etti. Gözlerindeki mutluluk ölçülemez, tarif edilemez. 'Evet' derken, kayıtlarda karı koca ilan edildi. Ve tezahüratlar mekanı doldurdu.

Cemre'nin gözleri çiftin üzerindeydi, mihraba doğru tek başına yürüdüğü andan itibaren kendisini izleyen bir çift yeşil gözü fark etmemiş, Töreni görmezden gelip sadece Mesmerik karısına odaklanmıştı.

Cenk'in zihni vücudunun her santimini inceliyordu; Pembe lekeli elbise onun kusursuz tenini tamamlıyordu ve minyon vücudunu mükemmel bir şekilde sarıyordu; yumuşak kadife teni spot ışığı altında sağlıklı bir ışıltıyla parlıyordu.

Cemre'nin yumuşak siyah saçları onun narin omuzlarına ve uzun ince boynuna değiyordu ve göründüğü kadar yumuşak olup olmadığını anlamak için parmaklarını saçlarının üzerinde gezdirmeyi o kadar çok istiyordu ki. Ve belki de kolunu onun minik beline doluyor, vücuduna nasıl oturacağını kontrol ediyordu.

Onun kollarında olduğu düşüncesi her geçen gün içini istila etmeye başladı, her karşılaşmada daha da güçleniyor, onu arzuladığını fark etmesine ve bu konuda daha önce hiçbir şey yapmadığına pişman olmasına neden oluyordu.

Eğer onu kendisine ait kılma fikrini inkar etse ve birlikte geçirdikleri üç yıl boyunca aklından hiç geçmeseydi bu yalan olurdu. Sonuçta o bir erkekti, o da güzel bir kadın ve onun karısıydı. Ve onun isteyerek karşılayacağından emin olduğu ihtiyaçları vardı.

Tek bir dokunuşla hiçbir direnç göstermeden ona teslim olacaktı. Cenk'in onu kendine eş olarak almaya hakkı vardı ama her zaman düşüncelerini bir kenara bırakıp yokluğundan emin oldu, ona karşı zayıflık hissettiğinde soğuk davrandı. O da bir insandı sonuçta.

Ancak artık fiziksel olmaktan öte bir şeydi. Bu farklıydı. Bu onun parmağını koyabileceği, düzgünce bir kutuya tıkıp etiketleyebileceği bir duygu değildi; Bu onu gece gündüz meşgul eden, zihninin bir kısmını ele geçiren, herhangi bir şeye konsantre olmasını zorlaştıran bir duyguydu.

İşin komik tarafı ise bu durumun ancak boşanmaya karar verdikten sonra ortaya çıkmasıydı ve bu da bir hafta içinde olacaktı!

Bu yeni duygularla nasıl başa çıkacaktı? Bu konuda hiçbir fikri yok.

Düğün töreninin ardından yemek servisi yapıldı, bar açıldı ve insanlar serbestçe içki içip eğleniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düğün töreninin ardından yemek servisi yapıldı, bar açıldı ve insanlar serbestçe içki içip eğleniyordu. Gelin ve damat ilk dansı çoktan bitirdi ve misafirlerin yerde dans etmesine izin verildi.

Sığ Su-CenCem-UAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin