Merhaba arkadaşlar bu bölümü bitirmek daha uzun sürdü; Bu sefer Cenk'e ve Cemre'ye tepkiniz nasıl olur bilemiyorum; lütfen onlar ve gelişimleri hakkında geri bildirimde bulunun ve yeni bir karakterim var umarım beğenirsiniz.
Nedim'in düğününü ve son gününü kutlayan Karaçay merkez çalışanları öğle yemeğinin tadını çıkarırken, katılımcı masasının gevezelikleri, kahkahaları ve kıkırdamaları İtalyan restoranında yankılandı, bardaklar tıngırdadı, mutfak eşyaları hareket etti, içkiler ve tabaklar gelip gitti. Balayından sonra babasıyla birlikte oradaki şubelerinde çalışmayı varsayarak ABD'ye geri dönerken şirkette bir gün geçirdi.
Cenk tüm bu koşuşturmacadan uzakta, düşüncelerine dalmış, yanında oturan meslektaşlarına ve proje yöneticilerinden biriyle gülüşen kuzenine aldırış etmemişti.
Cemre ile babasının ilişkisi düşüncesi bir an olsun aklından çıkmadı. Dün gece günlüğü okumuştu. İki kız için zehirli ve istismarcı bir ortamdı; Ceren'in kulübedeki odasından ödünç almadığı günlüğünde buna benzer bir şeyler yazılı bulacağından emindi.
Cenk bunun uygunsuz bir davranış olduğunu biliyordu ama o gece Cemre'ye çok kızmıştı. Her ne kadar çocukça gelse de bunu bir intikam olarak almış ve daha sonra ne yapacağını bilememiş, yine de okumaya cesaret edememiş ve geri vermeyi planlamıştı.
Ancak dün gece onu bu durumda gördükten sonra, onun hakkında daha fazla bilgi edinmek, acısını anlamak istemenin yarı sorumlusu olduğunu düşündükten sonra, içinde bir şeyler ona karşı değişti.
Acısı ve rahatsızlığı onu yakaladı, ona işkence etti ve ona karşı tuhaf bir aşırı korumacılık duygusu kapladı, bu arzu edilen bir değişiklik değildi ama Cenk buna engel olamadı.
Günlük, kafası karışmış, korkmuş, 13 yaşındaki bir gencin, annesinin hastalığı, babasının sadakatsizliği ve nasıl teselli edeceğini bilemediği küçük kız kardeşi hakkındaki duygularını ve korkularını anlatan bir itiraftı.
Cenk'in günlükten çıkardığı sonuç, anne-baba arasında, annelerinin hastalığından önce bile uzun süre boyunca kavga ve tartışmaların yaşandığı, hatta iki katına çıkan, babanın kızların önünde anneye vurması nedeniyle kızların korku duymasına neden olan kavga ve tartışmaların olduğuydu. . Bir de evlerini sonsuza dek terk edip onları kollarını açarak kabul eden dedelerinin evine gitmelerine neden olan sadakatsizlik vardı.
Günlük, Cemre'nin 14. yaş gününden üç gün sonra durdu. Hediye olarak annesi ve kız kardeşiyle birlikte sahile yakın kulübede geçirmek istemişti. Ve dileği yerine getirildi. Cerem'in yazdığı son sayfada tarih ve 'Sevgili Sütçü' vardı, sonra boştu ve içinde hiçbir bilgi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sığ Su-CenCem-UA
RomanceTek taraflı bir aşk hikayesidir, iki kişi istenmeyen bir evliliğe mahkumdur, 3 yıl boyunca güzel şeyler değişir ve sonuna gelindiğinde duyguları değişir. "DEĞİŞECEK, DEĞİŞECEK Seni özgür kılacak, beni bu inanılmaz acıdan kurtaracak" gözyaşları yanağ...