14-Sensiz -Finale-Bölüm-2

15 4 0
                                    

Boşandığından beri Jank kendini amansız bir yoğunlukla işine vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boşandığından beri Jank kendini amansız bir yoğunlukla işine vermişti. Kalbine yerleşen boşluğu bastırmayı umarak, kendini projelere ve iş anlaşmalarına kaptırarak ofiste uzun saatler geçirdi. Sonuç olarak fiziksel ve duygusal durumu olumsuz etkilendi.

Bir zamanların canlı ve enerjik adamı, eski halinin gölgesi haline gelmişti. Gözlerini koyu halkalar çevreliyordu ve genellikle sağlam olan vücudu, atlanan öğünler ve huzursuz geceler yüzünden zayıflamıştı.

Jank'ın günlük rutini mekanik bir çalışma ve yalnızlık döngüsüne dönüşmüştü. Sık sık aralıklı bir uykudan sonra erken uyanırdı; zihni Jemre ve hayal ettiği hayatla ilgili rüyalarla doluydu. Sabahları kendisini evrak işlerine, toplantılara ve bitmek bilmeyen konferans görüşmelerine gömdüğü ofisinde geçiriyordu. Sağlanan dikkat dağıtma çalışması geçiciydi, sürekli içini kemiren acıya geçici bir merhemdi.

Akşamlar en zoruydu. Bir zamanlar onun kahkahaları ve sıcaklığıyla dolu olan evinin sessizliği, artık yalnızlığının soğuk bir hatırlatıcısıydı. Jank sık sık çalışma odasında elinde bir bardak viskiyle oturur ve onun fotoğraflarına bakardı. En çok küçük şeyleri özlüyordu: Jemre'nin derin düşüncelere daldığında burnunu kırışması, en sevdiği kitapları okurken sesinin yumuşak mırıltısı.

Ayrılıklarının ardından gelen sessizlik boğucuydu ve geride bıraktığı boşluğun keskin bir hatırlatıcısıydı. Onun varlığını, kahkahalarını ve hatta onu saran acı veren yalnızlıkla karşılaştırıldığında artık önemsiz görünen tartışmalarını bile özlüyordu.

Fiziksel sağlığı, duygusal düşüşünü yansıtıyordu. Bir zamanlar uyguladığı sıkı egzersiz rejimi bir kenara bırakılmıştı. Kaslı yapısı belirginliğini kaybetmişti ve kıyafetleri üzerine bol bir şekilde sarkıyordu. Annesi sık sık onun görünüşü hakkında yorum yapıyordu, gözleri endişeyle doluydu. Şeniz, iştahını kabartmayı umarak en sevdiği yemekleri pişiriyordu ama Jank çoğunlukla yemeğini yiyor, düşünceleri başka yerdeydi.

Agah onu iş ve yeni projelerle ilgili konuşmalara dahil etmeye çalıştı ama Jank'ın yanıtları her zaman tek heceli ve dikkati dağılmıştı. Oğullarının yavaş yavaş düşüşünü gözlemleyen ebeveynleri derinden endişeleniyordu. Annesi sık sık endişelerini dile getiriyordu, gözleri dile getirilmemiş korkularla doluydu. Babası da sesini daha az duyursa da aynı endişeyi paylaşıyordu ve sık sık Jank'a biraz ara vermesini ya da iş dışında biraz keyif bulmasını öneriyordu. Çabalarına rağmen Jank mesafeli kaldı; aklı Jemre'nin düşünceleriyle meşguldü.

Anne ve babasının endişesi elle tutulur cinstendi ve yüzlerindeki stres çizgilerinin daha da derinlere kazındığını görmek ona acı veriyordu. Ancak onların endişelerine rağmen umutsuzluğunun derinliğini açıklamayı başaramadı.

Ailevi kaygılara ek olarak, Jank'a yeni bir eş bulma görevini üstlenen teyzesi Leila da vardı. Her biri bir öncekinden daha istekli olan çeşitli uygun adayları önünde gezdirdi. Ancak Jank herhangi bir ilgi toplayamadı. Sanki yeni birini kabul etmek onun çok değer verdiği anıları silecekmiş gibi, hayatına devam etme fikri imkansız geliyordu. Teyzesinin ona yeni bir eş bulma çabaları hem sinir bozucu hem de cesaret kırıcıydı. Her yeni öneri Jemre'nin anısına hakaret gibi geliyordu. Onunla kıyaslanacak kimse yoktu. Ruhu hala Jemre'yi özlerken başka kimseyle bir gelecek göremezdi ve görmek istemiyordu.

Sığ Su-CenCem-UAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin