Ayakları İstanbul Havalimanı'na indiğinde Cenk'in gülümsemesi daha da büyüdü; onu görmek istiyordu; ondan bir hafta uzakta olmak onu delirtmişti.
Onu özlemişti, parfümünü, sıcaklığını, gülümsemesini özlemişti; onunla ilgili her şeyi özlüyordu.
Cemre'yi kucağına almanın neredeyse imkansız olduğunu biliyor. Ancak neredeyse kesin değil.
Ayaklarını yerden kesen duygulara boğulmuştu; ona kötü bir kaza geçiren bir okul çocuğu gibi aşık olduğunu yeni fark etmiş bir aptal gibi sırıtıyordu!
Cenk Karaçay! Ironman karısına aşık olmuştu.
Cenk onun karşısındayken onu ne kadar sevdiğini, bu durumu ne kadar çözmeye çalıştığını hiç fark etmemişti.
Ve ne kadar umursamadı...
Ne kadar aptal olduğuna inanamadı mı? Bu onun gözlerinde çok açıktı ama o göremedi; inanamadı ama hissetti. Ancak yine de bunu takdir etmedi.
Artık kadının ona nasıl hissettirdiğiyle, aklını, kalbini ve ruhunu nasıl meşgul ettiğiyle ve hayatında ona ne kadar ihtiyaç duyduğuyla yaşıyor. Hala bunun gerçek olup olmadığını sorguluyor mu? Çünkü sevmekten korkmuyor. İlk defa onu sevmekten korkmuyor.
Onun kalbinin her köşesinde yaşadığını düşün. Bunun nasıl olduğu hakkında hiçbir fikri yok. Ancak onun aşkına deli oluyor. Ve onun aşkı için deli olduğuna inanamıyorum.
Ne kadar süredir ona sevgisini ve duygularını gösteriyordu ama o onu görmezden geldi ve davranışlarıyla onu incitti.
Ama şimdi söz veriyor, bu sefer bunu onun gözlerinde görecek ve tüm varlığıyla karşılık verecek. Onu tekrar kendi hayatına, karısı, ortağı ve bir gün çocuklarının annesi olarak hak ettiği yere geri getirmek için bu sorunu çözecek, ona yeniden sahip olacaktır.
Cenk, kendi çocuğunun taşıyıcısı olmayı kendisinden başkasının düşünemez.
Küçük Pınar'la aralarındaki bağ, bu evlilikte ne kadar büyük bir potansiyele sahip olduklarının gözünü açtı; çift olarak, partner olarak, sevgili olarak birbirleri için her bakımdan mükemmeldiler.
Kendisi onun için yaratıldığı gibi, kendisi de onun için yaratılmıştı; çok geçmeden tanıyamadı. Cemre her seviyede onun rakibiydi. Kariyerine olan tutkusundan, ailesine ve ailesine olan sevgisinden ve enerjisinden, sabrından, anlayışından ve onun yaşam tarzına uyumundan.
Güçlü, bilgili, tutkulu, zeki, şefkatli bir kadındır Cemre'si.
Ondan ayrı geçirdiği her andan pişmanlık duyuyor; onu tanımadan, tanıma fırsatı vermeye çalışarak hayatının üç yılını kaybetmişti... Ve şimdi onunla bir anlığına altın külçelerini takas edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sığ Su-CenCem-UA
RomansTek taraflı bir aşk hikayesidir, iki kişi istenmeyen bir evliliğe mahkumdur, 3 yıl boyunca güzel şeyler değişir ve sonuna gelindiğinde duyguları değişir. "DEĞİŞECEK, DEĞİŞECEK Seni özgür kılacak, beni bu inanılmaz acıdan kurtaracak" gözyaşları yanağ...