13.Bölüm-Beni Sev -Bölüm 3

21 3 0
                                    

Ank tişörtünün arkasını giyerek kanepeye yerleşti; yumuşak yastıklar ağrıyan vücuduna ve ağır kalbine pek az rahatlama sağlıyordu. Ay ışığı küçük pencereden süzülüyor, odanın her yerine soluk bir ışık saçıyor ve içinde hissettiği boşluğu vurguluyordu.

Tavana baktı; düşünceleri hayal kırıklığı, kafa karışıklığı ve özlemden oluşan karmaşık bir karmaşaydı. Bu gecenin bir dönüm noktası olması, yıllardır başlatmayı başaramadıkları yeni başlangıca doğru bir adım olması gerekiyordu.

Onun yumuşak teninin onunkiyle teması, vücudunun dokunuşuna verdiği tepki zihninde yeniden canlanıyor, arzusunu ve onun yokluğunun bıraktığı acı dolu boşluğu yoğunlaştırıyordu. Onun kokusu teninde kaldı, arzuladığı ama henüz sahip olamadığı şeyin acımasız bir hatırlatıcısıydı. Onun gözlerindeki çelişkiyi görmüş, tereddütünü hissetmişti ve bunu anlasa da bu, reddedilmenin acısını hafifletmiyordu.

Jank'in duyguları çalkantılı bir karışımdı. Reddedilmenin acısını hissetti ama bunun için onu suçlayamazdı. Yıllar süren duygusal ihmal ve geçmişteki hataları, zamanın tek başına iyileştiremeyeceği derin yaralar bırakmıştı. İlerlediklerinden o kadar emindi ki, paylaştıkları her an aralarındaki bağ daha da güçleniyordu.

Ama bu geceki inzivası onun her şeyi sorgulamasına neden oldu. Çok mu erken, çok mu zorlamıştı? Hala ona tamamen güvenemeyecek kadar yaralı mıydı?

O orada yatarken, kulübenin sessizliği yalnızca kıyıya çarpan dalgaların ritmik sesiyle bozuluyordu; bu, içindeki fırtınayla tam bir tezat oluşturuyordu. Kalbi derin, çok derin bir üzüntüyle sızlıyordu ama aynı zamanda bir kararlılık parıltısı da vardı. Onu aceleye getiremeyeceğini biliyordu; İyileşmek, yıkılan güvenini yeniden inşa etmek için zamana ihtiyacı vardı.

Ama onu tekrar kaybetme korkusu içini kemiriyordu; bir türlü kurtulamadığı sürekli, rahatsız edici bir şüphe.

Gözlerini kapattı, ezici umutsuzluk duygusunu uzaklaştırmaya çalıştı. İhtiyaç duyduğu adam olmak, ona aşkının gerçek ve sarsılmaz olduğunu göstermek istiyordu. Ona değer verip koruyabileceğini, sabırlı ve anlayışlı olabileceğini kanıtlamak istiyordu.

Ancak önündeki yol, hayal ettiğinden daha uzun ve zorlu görünüyordu.

Tek başına yatarak, ona ne kadar acı verirse versin, ona ihtiyaç duyduğu zamanı ve alanı vermeye karar verdi. Bekleyecek, sabırlı olacak ve sevgisinin sarsılmaz olduğunu davranışlarıyla ona gösterecekti.

Acıya ve belirsizliğe rağmen kalbi umutluydu ve bir gün birbirlerine geri dönüş yolunu bulabilecekleri inancına bağlıydı.

Jank'ın düşünceleri, paylaştıkları önceki anlara, kahkahalara, kaçamak bakışlara ve ona umut veren kısa şefkat anlarına kaydı.

Bu gece onu ilk gördüğünde gözlerindeki bakışı hatırladı; şaşkınlık ve tam olarak tanımlayamadığı daha derin bir şeylerin karışımı. Bu anılara tutundu ve kararlılığını körüklemelerine izin verdi.

Onu bekleyecek, onun için savaşacak ve aşklarının her mücadeleye, her şüphe anına değdiğini kanıtlayacaktı.

Sonunda uykuya dalarken, son düşüncesi Jemre'ydi ve yakın zamanda her zamankinden daha güçlü ve daha aşık bir şekilde birbirlerinin kollarına geri döneceklerini umuyordu.

Sonunda uykuya dalarken, son düşüncesi Jemre'ydi ve yakın zamanda her zamankinden daha güçlü ve daha aşık bir şekilde birbirlerinin kollarına geri döneceklerini umuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sığ Su-CenCem-UAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin