17

107 12 15
                                    


















Özel Bölüm









Hongjoong okul kravatını takarken ilk defa aldığı bir şeyi deneyecekti. İstemsizce kalbi hızla atıyordu. Cebinde ki parlayan ruju! çıkardı. Kapağını açıp pembe dudaklarına sürdü. Parıldayan pembe dudakları ile tebessüm etti. On yedi yaşında olmasına rağmen ilk defa kadınlara satılan bir şeyi alıp denemişti.






O gün hatta daha bir özenmişti. Saçlarını elleriyle karıştırıp bir sağ sol yapıp iki yana ayırmıştı. Parfümü kiraz çiçeğinden yapılma bir şeydi ve kokusuna hayrandı gerçekten. Asi, laf anlamaz, ele avuca sığmayan bir genç de olsa özenliydi kendine karşı.






Yurttan çıkınca durağa adımladı. Bugün okulda önemli insanlar olacaktı. Okulun sahibi, bakanlık, ilçe başkanı gibi isimler gelecekti. Neden bilmiyordu ama müdür ' biz onlardan başarılıyız o yüzden gelecekler ' demişti. Zaten şu müdürün sürekli okulu başka okullarla kıyaslaması baygınlık hissi veriyordu.





Bindiği otobüsle boş koltuğu bulduğu gibi oturdu. Telefonunu çıkardı evet kendisi üç ay çalışıp ve yarım dönemde biriktirdiği parası ile kendine ikinci elde olsa bir telefon almıştı. Kulaklığını takınca müziği de açıp dışarı izlemeye başladı.










~~~






Okul bahçesine girince kalabalık olan bahçede gördüğü arkadaşlarına adımladı. Merhabalaşınca sınıflara çıkmışlardı. Cam kenarında ki yerine geçince yanına oturan arkadaşına döndü.





" Moralin bozuk gibi Yeji hanım ne oldu?"




" Bu fizik hocası yok mu yavşak herif ay sinirlerim iyice tavan yaptı. Sınavdan yüksek almama kopya dedi. Dedim hocam en başarılı öğrenciniz Hongjoong ile çalıştım yok kopya illa diyor. Dersimden kalacaksın diyor amcık."




" Fizikçi bir dengesiz oldu sanki bu ara lan. Dert etme her türlü geçersin ben yardım ederim sana." Parlayan gözlerle ona bakan kızın sarılıp geri çekilmesiyle sırıttı. Sıradan kalkıp sınıf kapısının oradan öpücük atmasıyla havada yakalamış gibi yapıp yanağına bastırdı. Deli kız dedi içinden.






" Şu Yeji ve Jeong'a olan sevgin bana da olsun. Ders çalıştır beni hayatım." Önünde ki sıraya oturan arkadaşının dediği şeyle kötü gülüşü atıp başını iki yana salladı. Orta parmak çeken arkadaşıyla o da çekmişti.




" Müziğe kaldığımız yerden devam mı?" İkinci arkadaşı da önünde ki yerini alınca hevesle başını aşağı yukarı salladı. Üçü kendi aralarında bir şeyler yapıyorlardı ve bu oldukça eğlenceli güzel geliyordu.




" Changbin'in rap partını çok beğendim. Ayrıca senin vokal ağırlığını hafifletmek için falsettoyu hafiflettim Seungmin."





" O zaman çıkışta Bin~ine bizi evine götürecek."










~~~








Eyes Don't Lie / Seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin