19

88 11 50
                                    


















Özel Bölüm









Seonghwa ağlayan kızını bir türlü susturabilmiş değildi. Oğlu bile kardeşine pış pış diyordu ama kızı sanki göbeği çatlarcasına ağlıyordu. O an Hongjoong dedi. Seojun ve kızını yukarıda korumalara bırakınca alt kata indi. Kilitli olan kapıya ulaşıp kilidi açınca havada sallanan Hongjoong ile gözleri öyle bir büyüdü ki sanki yerinden çıkacak.




Kalbine bastırılan şeyle nefesi sıklaşırken hızla Hong'u bacaklarından tutup havaya kaldırdı. Korumalara bağırırken içeri giren kişilere büyük bir hüzünle asılı olan eşine bakıyorlardı.




" Siz bakın diye değil. Yardım edin diye çağırdım!" İpi kesince kucağına düşen Hongjoong ile yanaklarına uyanması için bir kaç kez vurup vücudunu sarstı. Geri yanıt alamazken kucağında Hongjoong ile çıktı bodrumdan.




Salona girmeden direkt dış kapıya ilerledi. Minik adamı onu bırakamazdı. Dün olanları sadece akıllansın diye yapmıştı. İntihar etmesini beklemiyordu. Bu kadar mı canı yandı bu kadar mı istemiyor beni diye düşündü.




Ölürse ne yapardı? Herşeyiydi Hongjoong ve böylece kollarından kayıp gitmesine asla müsama göstermezdi. Minik adamı onu bırakmaz kıyamazdı. Onun sesiyle hayat bulup, kokusuyla solurken sesinden ve kokusundan mahrum kalmak. Onsuz bir hayat düşünemiyordu.






Hastanenin önünde durunca hızla aşağı inip arka kapıyı açtı. Sevgilisini kucaklayıp girişe adımladı. Sedye getiren kadının nesi var diye sormasıyla başını belli belirsiz salladı.





" Kendisi eşim ve bir kaç sonra onu böyle buldum. Herşey normaldi bilmiyorum."




Kırmızı tabelanın altında açılan kapıyla içeri sokulmuştu. Boşluk hissine kapıldı sanki. Hongjoong dünü bugünü yarınıydı. Nasıl kıydım ona dedi sonunda oklardan bir tanesi ona dönmüştü. Başını ellerinin arasına alırken sağa sola ilerliyordu.






Onunla boşanıp özgür olmasına izin vermişken neden yaptım bunu? Alt tarafı sadece bir arkadaş. Bu basit bir kelime için saatlerce dövmeye değer miydi? Dur dedikçe neden daha da hırs yaptım? Yetimhanede ki o çocuğa nasıl kıydın Seonghwa? Sana iyi gelen birine neden bunları yaptın? Onun masumluğunu, çocukluğunu, gençliğini nasıl yok ettin?







Kendine soracak o kadar çok sorusu vardı ki. Bunların çoğu da cevapsız sorulardı. Hatasını görmesine sevinsek mı üzülsek mi? Çünkü çoktan canına kıymak isteyen kıydı.






" Kim Hongjoong'un yakınları." Duyduğu isimle hemen geriye döndü. İyi olsun yaşıyor olsun bir daha karşısına bile çıkmazdı. Asla onu üzmezdi.






" Benim doktor nesi var?"






" İç kanama var. Ayrıca beyne pıhtı atmış. Yani şuan hayatı durumu kritik. Ameliyata girecek ve ondan sonraki sürece bakıcaz. Geçmiş olsun."







Eyes Don't Lie / Seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin