Xoş oxumalar📜
Bu gələn Səmaya tədbir söhbətini başdan deyən adam idi.O Səmaya yaxınlaşdı və dedi:
- Mən demədimki,sizin məktəbdə belə bir hadisə olacaq deyə? Əgər mənə inansaydın,indi burda olmazdın qız.
- Mən sizin yalan dediyinizi fikirləşdim.Üzrlü sayın.Ammaki olar bir söz soruşum?
- Buyur.
- Bu xəbəri sizə kim demişdi?Hardan bilirdiz belə hadisə olacaq?
- Bu xəbəri öyrənmək sənə nə qazandıracaq?
- Həmin adamı tapmağı.Adam gülməyə başlayır.Səma isə:
- Niyə gülürsüzki,gülməli bir şey dediyimi düşünmürəm.
- Sən o adamı çox yaxşı tanıyırsan.Ən yaxınında olan adamlardandı.Bu qədər ipucu verdim.Buda çoxdu hələ.
- Kim olduğunuda deyində..
- Yox orası day sənlikdi."Hələlik"
- Bəs mən sizlə necə əlaqə saxlayacam birdə?
- Nəsə sözün olsa *** *** ** ** nömrəsinə zəng eləyərsən.Adam bunu deyib otaqdan çıxdı.Səma artıq ətrafında olan hamıdan şübhələnməyə başlamışdı.Öz özünə dedi:
- Ayda,görəsən kimdi bu şərəfsiz..Bundan sonra tək işim onu tapmağdı..
Səma bunları deyəndə Nurlan otağa girdi.Səma Nurlanı görüb dedi:- Məni bu qədər çox istədiyini bilmirdim.(kinayə ilə)
- Hə hə ölürəm dərdinnən
- Deməyinə ehtiyac yox idi,bilirəm onsuz,sakit qaqaş.
- Adım Nurlandı.
- Oldu "sakit qaqaş".
- Sənnən söhbət edəndədiye günah Allahhaqqı.
- Nə dedime mən aaa
- Məzələnməkdən başqa nəsə edirsizki guya Səma Xanım?
- Əlbəttə cənab,hərdən zarafatda eliyirəm.
- Yaxşı Səma,mən birazda burda qalsam olan qalan ağlımda gedəcək.
- Qapı ordadı.
Nurlan tam gedəcəkkən Səma bu tədbir barəsində onunla danışacağını deyir və Nurlan yenidən Səmanın yanına gedir.Səma bütün olanları danışır.Nurlan təəccüblənmişdi:
- Səma nə danışırsan sən?
- Olanı
- Məzələnirsən hə yenə?
- Yox Vallah ciddiyəm bu dəfə.
- Kim eləyə bilər axı belə bir şey? Özdə sənin yaxınlarından biri sənin o məktəbdə olduğuvu bilə bilə niyə belə bir şey etsin?
- Nə bilime a, həmdə o adam mənim yaxınım olduğunu hardan bilir ? Qarmaqarışığdıye hərşey off..
- Narahat olma,mən araşdıracam.Sən sadəcə sağlamlığına fikir ver.
- Yoxe özüm tapaca-
- Dedimki,mən axtaracam.Sən dediyimi elə.
- Hə , hə yaxşı..Səma belə deyərək Nurlanı yola verdi amma əslində təbikidə bu işi araşdıracaqdı.
- Nurlan birdəki, adam mənə nömrəsini verdi,dedi nəsə tapsan yazarsan?
- Həm onun nömrəsini ver onda həmdə özünün.
- Yox öz nömrəmi verə bilmərə-
Nurlan tez Səmanın telefonunu götürdü.Səmanın telefonuyla öz nömrəsinə zəng etdi.Səmada həmin vaxt telefonu almaq üçün Nurlanın üstünə tullandı .
(qaqam spidermandıye)
- Səma neynirsən?Düş belimnən.
- Nə?
Səma hələ heçnəyə fikir verməmişdi birdən birə harda olduğuna baxdı və özünü yerə atdı.
- Biraz bağışla,telefonu almaq üçün şey elədim..
- "Hə, hə başa düşdüm" dedi gülərək.Səma utandığından Nurlanın üzünə baxa bilmirdi.Nurlanda bunu fərq edəndə dedi:
- A utanma,mən sənin əsl üzünü tədbirdə məni itələyib, adamların üstünə tullananda gördüm.Qəribə gəlmədi mənə.(gülərək)
- Hə biraz elə birşey olmuşdu ..
Səma Nərgizin harda olduğunu soruşdu.Nurlan dedi:
- O sizin evə getdi.Sənin üçün paltar götürməyə.
- Hə bildim,çox sağol hərşeyə görə.
- Sizdə sağolun, Səma xanım.
- Birdə söz deyime,sən neçənci sinifdə oxuyursan və neçə yaşın var?
- 11ci sinifdə oxuyuram,2006cı iləm.
- Bi dəyqəye 11də oxuyanlar 2007 deyilki?
- 1 il gec getmişəm.Sən 9da oxuyursan,2009san.
- Oha, hardan bilirsən.
- Balaca şüvəni biraz araşdırmış ola bilərəm.
- Fanatım olduğunu demədən göstər.
- Həye demə day.Səma və Nurlan 10 15 dəqiqə söhbət etdilər.Və sonra Nərgiz gəldi.Nərgiz təngənəfəs gəlmişdi və dodağı partlamışdı.
Səma və Nurlan bunu görən kimi təəccüblü bir şəkildə:
- Nolub sənəə
- Zaldakı adamlar yolda tutdular məni.1 2 dənə şillə vurdular məndə hərəsinə bir təpik.Sonra ordan bidənə oğlan keçirdi.Oda gəldi kömək elədi.Qapıda dayanıb oda.Gözdə gedim çağırım gəlirəm.
Nərgiz oğlanı içəri çağırdı.Nurlan oğlanı görən kimi:
- Ay Sənan, sənin nə işin var burda?
- Qaqa qızı 1 2 dənə şərəfsiz döyməyə çalışmışdı,kömək elədim.Düzdü mən gəlmədən yerə yıxıltmışdı ammaki yenədə..
Sənan bu sözü deyən kimi hamı gülməyə başladı.
20-25 dəqiqə sonra:
Artıq hamı evə getmək üçün hazırlaşırdı.Sənan və Nurlan Səma və Nərgizi evə ötürdükdən sonra çayxanaya getdilər.Nurlan bütün olanları Sənana danışdı.Bundan sonra onlar birgə bu məsələni araşdırmağa başlayacağdılar.
Bölüm sonu:
MƏNCƏ ÇOX MARAQLI BİR BÖLÜM OLDUU ÜREYLERR🤭🤭💗
TİKTOK:@ 5lovezzmm
İNSTAGRAM:@ 5lovezzmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Səma
Teen FictionSəma kiçik bir qəsəbədə yaşayır və bu müddət ərzində heçbir dostu olmur.Daha sonra ailəsi ilə birlikdə şəhərə köçürlər.Səma bu addım vasitəsilə özünə bir neçə dost tapır və bütün çətinlikləri birlikdə aşırlar.