5.bölüm

236 26 11
                                    

Xoş oxumalar 📜

   Səma evə gedən kimi Nərgizə zəng vurdu və xəstəxanada olanları danışdı.
   - Oyda bu adam görəsən kimdi? Məncə səni tanıyır ki sənə yaxınlaşıb deyib.Yada kimsə göndərib.
  - Məncədə.Ətrafımda elə biridə  yoxduye ammaki.Mən həmin adamı araşdıracame.
- Məndə kömək edərəm sənə..
- Həyqi??
- Həri,dostumuzu tək qoyası deyilikki.
- Ürəysənaa
- Kanieşna
- Birdə səni o oğlanla shiplədima xəbərin olsun.
- Hansı oğlan?Sənan?
- Vayy vay, uje adıda əzbərlənib.Fso sizi vurdum yaddaşa..
- Aa Səma xəstəsənnn??
- Yox askım  təzə sağalmışam elə
- Bismillah..Həmdə beləyə qalsa səndə Nurlanla pis deyilsən..Hə nə deyirsən?
- Nurlan dostumduye Nərgiz nə danışırsan?
- Hə yaxşı Səma məndə inandımda buna..Sənin ona necə baxdığını gördüm bugün
- Kor deyiləmki Nərgiz,baxacamda.
- Off Səma başa düşdün sən özünn.
- Hə hə yaxşı,birdə adam mənə nömrəsinidə veribe.Nurlanda həm onun nömrəsini götürdü həmdə mənim.Sabah məktəbdə verərəm sənə,səndədə qalsın.
- Nurlana baxe ,alqışlıyıram onu vallah.
- Sən mənim hərəkətimi görsəydin orda cırılardın gülməkdən..
- Sən Allah neyləmisən Səma..
- Heç ala ,telefonumu aldı əlimdən,məndə telefonu almaq üçün üstünə tullandım.
- "Oha Səma,Ölləm ala" deyərək fasiləsiz gülməyə başlayır.
Səmada başlayır gülməyə.Ondan sonrada telefonu söndürüb yatırlar.

    Səhər açılır.
   
      Yenə səhər,yenə məktəb və yenə Səma.
Saat 7:25 idi və Səma hələ də oyanmamışdı.
Anası gəlib Səmanı oyatdı.Səma yatmaq istədi amma anası saatı deyəndə elə bil Səmanı tok vurdu.Səma tez yuxudan durdu söyə-söyə yeməyini yedi,əl-üzünü yuyub məktəbə getdi.Telefonuna baxanda 50 defe zeng geldiyini gördü.Bunu 34 dənəsi Nərgizə,16 dənəsi isə Nurlana aid idi.

    Səma birinci Nərgizə zəng eliyir.Sonra is Nurlana.Nurlan deyir:
   - Səma məktəbdəsən?
   - Yox hələ yoldayam,niyəki?
   - Hansı tərəfdəsən de gəlim ora birlikdə gedək.
   - İt dalımca düşəndə qışqırdığım yerdəyəm.
   Nurlan gülməyə başladı və gülərək:
   - Hə yaxşı Səma xanım,gözlüyün məni orda çatıram 2 dəqiqəyə.
   - Tez olun Nurlan bəy,yoxsa sevimli direktorumuzun dərsini qaçırdacam..
   - Onda uçaraq gəlləm 1 saniyəyə..
Səma gülməyə başladı ,1 dəqiqədən sonra Nurlan Səmanın olduğu yerə çatdı.

- Gəldime ,gəldim.
-Xoş gəldin,amma mən indi son sürət qaçmalıyam,istəyirsən səndə qoşul çünki gecikəcəyik.
- "Gözüm üstə." deyib qaçmağa başladı.
Yol gedə-gedə Nurlan dedi:
  - Mən o tədbir məsələsini Sənanada demişəm.Birlikdə həll eliyəcəyik məsələni.
- Aa həyqi ?Məndə Nərgizə demişdim.Əgər vaxtınız olsa məktəbdən sonra bir parkda oturub bu haqqda söhbət edərik.
- Olar.
- Tamam o zamam.Let's go
- Yaxşı.
  

     Səma və Nurlan məktəbə çatdılar.Nərgiz və Sənan onların bir yerdə gəldiyini görüb ikisidə iki tərəfdən çıxıb soruşdular:
   - Siz ikiniz?Səma və Nurlan?İkiniz gəlmisiz?
   - Hə nə var bunda?
   - Heç qardaşım ,sağlığun
   Haml gülməyə başladı.Nurlan Səmanın dediyi park söhbətini dedi , hamı razılaşdı.

      Dərs başladı:
  Müəllim dərs danışması üçün lövhəyə Səmanı çağırdı.Səma dərsi öyrəndiyindən rahat çıxıb danışdı.Sonra Nərgiz çölə çıxmaq üçün icazə aldı.Müəllim icazə verdi.Nərgiz çölə çıxdı və qızlar tualetine  tərəf getdi.Yolda Sənanı gördü.Sənan Nərgizə yaxınlaşıb:
  - Nə əcəb burda gəzirsən?
  - Heç ,dərsdə sıxıldım biraz,ona görə çıxdım.
  - Həə bildim,birdə sənin adın nədi?
  - Nərgiz,sənin?
  - Sənan məndə.
  - Şad olmağıma şadam.
  - Nə?
  -Heç biraz kanallar qarışdı.Hamısı Səmadan keçib.

SəmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin