13.bölüm

202 20 7
                                    

    

Xoş oxumalar📜
    

  - Səma...Başımız sağolsun...Dəniz xala...Öldü..

  - NƏƏƏ?

Səma otağın içində elə qışqırdıki boğazından qan gəldi.Hamı Səmanı qucağladı.
     

    Nərgiz:
    -  Səma,Nolar sakit ol....Qurban olum..
   
     - MƏN İNDİ NECƏ YAŞAYACAM...MƏN ANAMSIZ NECƏ YAŞAYACAM...ANAM MƏNİM HƏRŞEYİMDİYE NƏRGİZ...MƏNİ BU DÜNYADA TƏK QOYUB, GETDİ...
  

      Sənan:
      - Səma,sən tək deyilsən...Biz varıq...Ananın yerini verə bilməyəcəyik bəlkə,amma onun yoxluğunu sənə hiss etdirməmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik...

      Səmanın ağlayış səsləri bütün xəstəxananı basmışdı...

     Səma yerə oturdu və əllərini göyə açıb:
      - Allahım,nolar yuxu olsun bu...Yalvarıram Allahım,kömək ol mənə...Mən anamsız necə yaşıyacam..Mənim indiyə kimi güclü olmağımın səbəbi başda sən,sonra anam olub Allahım...Nolar yuxu olsun..

     Nurlan Səmanın yanına gəlib,yerə oturdu.Səmanın başını çiyninə qoyub,bərk-bərk qucağladı.
     -  Səma,üzr istəyirəm...Hamısı mənim gümahım idi..Atanın belə edəcəyini bilməyim lazım idi..Bağışla məni Səma...

     - Nurlan,sənin bir günahın yoxdu...Kim olsa qapını tez açardıki içəridəki adam yaşasın..Amma mənim anam yaşamadı...Yaşamadı ,Nurlan..

      - Ağla,Səma..Rahatlayarsan..
     
      - Məni tək qoyun,nolar,xaiş eliyirəm..
    
   Nərgiz:
      - Səma..biz bunu eliyə bilmərik...Sənə dəstək olmaq əvəzinə bunu edə bilmərik..Bizdən belə birşey istəmə..

     - Nolar,xaiş eliyirəm...Çıxın otaqdan..

     Hamısı otaqdan çıxdı.Səma isə qışqıraraq ağlamağa davam etdi.

Nərgiz dayana bilmədi 5 dəqiqədən sonra otağa girdi.

   Səmanın yanına oturdu və dedi:

    - Səma,ürəyim...Ağlamada nolar..

    - Dayana bilmirəme Nərgiz..Vallah dayana bilmirəm...Dayana bilməyəcəm..

    - Səma,mənim atam rəhmətə gedəndə mən də sənin kimi idim.Hətta özümü öldürməyə belə cəhd etmişdim,əgər məni xəstəxanaya aparmasaydılar,bəlkə mən burda yox idim..İnsan bir müddət sonra öyrəşir....Unutmasa belə öyrəşir...
    
     - Nərgiz olmure Vallah olmur...İndi atamın məni öldürmək istəməsini başa düşürəm..Mən yaxşı bir övlad deyiləm..Yaxşı övlad olsam,anamın ölməsinə icazə verərdim?Yox...Mən ölməyə hamıdan çox layiqəm..

      - Səma,qurban olum belə danışma...Sən çox yaxşı bir övladsan,dostsan.Yadına gəlir?Tədbirdə məni öldürmək istəyəndə sən cəsur bir şəkildə ağzından çıxanı dedina...Mən onda sənin yaxşı,güvənilir bir dost olduğuna əmin oldum..Sənin anan mənim anam,mənim anamda sənin anandır Səma...Sən çox yaxşl birisən...Özünü günahlandırma...
  

      - Yox...Nərgiz elə deyi-
 
  Səmanın nəfəsi kəsilməyə başladı.Nərgiz tez qışqıraraq:

    - HƏKİM ÇAĞIRIN!

    Nurlan və Sənan bunu eşidəcək tez həkim çağırdılar.

    Səmanın yenədə ürəyi getmişdi.Həkim bir neçə dərman yazdı.Sənan dərmanları almağa getdi.

SəmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin