Xoş oxumalar📜
Səma öz-özünə fikirləşdi:
-Görəsən atamın orda nə işi vardı?
Səma bunları fikirləşə fikirləşəSaat 04:20
Səma gecəni yaxşı yata bilmədiyi üçün səhər tez oyanmışdı.O paltarlarını geyindi və Nurlan,Sənan,Nərgizlə olan ortaq qruplarına yazdı:- Salam dostlar necəsiz?
Həmin an Nurlandan cavab gəldi.
- Sağol,sən yaxşı olasan.
- Nə əcəb oyaqsan?
- İşlərim var idi.
- Həə,əgər indi işin yoxdusa səsli zəng vura bilərəm? Şübhəli gələn bir neçə sualım var,ona görə deyirəm..
- Hə olar niyə olmurki,zəng vururam indi şəxsidən.
- Tamam.2 dəqiqə sonra Nurlan zəng etdi.
- Hə buyur,ver suallarını birlikdə baxaq.
- Mənə şübhəli gələn tək bir sualım var,atamın orda nə işi var?
- Həə,əslində..
Nurlan sözünü tamamlamaq istəyirdiki,Səmanın anası içəri girdi.Səma adboy verdi.Nurlan isə fikirləşdi:
- Bunu Səmaya desəm,çökəre qız..Ən yaxşısı deməməyimdi..Hə demiyəcəm onda.Səmanın anası Səmanın oyaq olduğunu görüb dedi:
- Bıyy Səma,xeyr ola,nə əcəb sənnən tez durmusan?
- Heç mama,narahat yatmışam gecəni deyəsən,ona görə tez oyandım.
- Tez durmağının şərəfinə gəl gedək süfrəni hazırlayaq.
- Ana, atamın iş yeri harda yerləşir? Çoxdandı görmürəm onu,gedim danışım biraz.
- *** ofisində işləyir qızım,istəsən axşam birlikdə gedək?
- Yoxe mama,axşam mən Nərgizlə parka gedəcəm,məktəbdən çıxıb gedim yanına atamın.
- Oldu qızım,ehtiyyatlı ol.
- Yaxşı mama.
Səma və anası süfrəni hazırladılar.Başladılar yemək yeməyə.Saat artıq 7:30 idi.
Səma işlərini həll edib,anasının üzündən öpdü və evdən çıxdı.
Yolda Səma Nərgizə zəng etdi.
- Alo,Nərgiz hardasan?
- Yoldayam balam,nolubki?
- Gözdə orda,mən gəlirəm siz tərəfə.
- Yaxşı,gözləyirəm ehtiyyatlı ol.Səma telefonu söndürdü.O yolda gedərkən kiminsə onu izlədiyini gördü.Öz özünə dedi:
- Səma bu dəfə net poxu yidündə,di gəl bu adamı götbaş elə,sonra bölməyə get.Ən yaxşısı heçə bildirmədən gedim..Səma qorxdu amma onun başqa çarəsi yox idi.Yolda ayaqqabısının bağı açıldı:
- Pay içini si-
Həmin an Nurlan Səmanın yanına gəldi:
- Söyüş söyməyə yox deyək Səma xanım..
- Hə balaca söyüş söydüm biraz.
- Balaca???Biraz???Biraz gec gəlsəydim nəsil zad buraxmırdıne adamda Səma??
- Neyniyim,oda məni izləməsin.
- Nə izləmək?
- Arxamızda gələn qara maskalı adam vare,mən evdən çıxanda biz tərəfdə gördüm onu.İndiyənə kimi izləyib məni.
- Niyə mənə zəng vurmursan Səma???Ya sənə birşey eləsəydi?
- Sakit ol.İndi bu saat ikimizidə əncir edəcək.
- Qələt eliyər,o kimdiki.
- Silahı olmasa məndə vuraramda onu,özdə bu silahlar saxta deyil,atamdada görmüşdüm bu silahdan.
- İndi bax bu arakəsmə ilə gedək məktəbə.Əmin olaqki,həqiqətən səni izləyir ya yox.Oldu?
- Yaxşı.
Səma və Nurlan həmin arakəsmədən getdilər və divarın o birsi tərəfində dayandılar.
Həmin adamda arakəsmə ilə gələndə,Səma başa düşməsədə Nurlan başa düşdüki,atası Səmanı öldürmək üçün adam tutub.O adamın onlara yaxınlaşdığını görəndə tez divarın arxasından çıxmaq istədi Səma qolundan tutdu:
- Hara gedirsən Nurlan?Getmə..
- Narahat olma,sən burdan çıxma bəsdi.Nurlan tez divarın arxasından çıxdı,adamın üstünə tullandı,silahını belindən çıxarıb uzağa tulladı.Adam ayağa qalxıb Nurlana yumruq vurdu.Nurlanda ayağa durdu bir təpik vurdu adamın qarnına.
Həmin adam onlara tərəf gələn polisi gördü və tez Nurlanı itələdi,qaçdı.Nurlan telefonunu çıxartdı,adamı çağırdı və onun şəklini çəkdi.Səma bunu nə üçün elədiyini soruşdu,Nurlan isə "döydüyüm adamların şəklini çəkirəm" deyərək Səmanı yola verdi.
Daha sonra onlar məktəbə getdilər.Sənan və Nərgiz orada Nurlangili gözlüyürdü.Nurlanın üstünü toz-torpaq içində görəndə Sənan və Nərgiz qaça qaça gəldilər Səmagil tərəfə.
- Nolub brat,niyə bu gündəsən?
- Heçnə Sənan, sonra danışaram.
- Səma sənin niyə gözlərin şişib?
- A heç , gecəni tam yatmamışam deyə alkaşa oxşuyuram indi..
Hamı gülməyə başladı.Dərs başladı.
Bütün uşaqlar sinifə keçdi.Müəllim gəlməmişdi.Oğlanlar ayrı qızlar ayrı oturmuşdular.Səma isə Nurlanla yazışırdı.Həmin vaxt siniflərindən bir qız Səmanın yanından keçərək telefonunu əlindən aldı və gülərək:- Baxaq Səma kiminlə yazışır belə..
- Gicsən sən?Ver telefonumu xəstə.
- Vauvv,bu Nurlan kimdi??Nərgiz özünü saxlamıyıb qızın saçını tutdu və telefonu alıb Səmaya verdi,sonra isə qıza osmanlı tokatı atdı.
- İndi bildin kimdi?Düşüyün biri düşüy
Səma isə qıza:
- Axırıncı dəfə olsun bu elədiyin,birdə eləsən sinif zad demərəm cırığ cırığ eliyərəm səni.Qız ağlayaraq sinifdən çıxıb direktorun otağına getdi,yalandan basıb bağladı.
Bir az keçməmişdiki,direktor Səma və Nərgizi otağına çağırdı.
- Bu nə hərəkətdi eliyirsiz? Utanmırsız?
- Müəllim o iş elə olm-
- Kəs səsini.Bu nə hərəkətdi edirsiz?
- Səhv birşey eləməmişik.Mənim telefonumu əlimdən almasaydı,şillə yeməzdi.Direktor əsəbləşərək:
- Rəddolun otaqdan.
Səma və Nərgiz "yaxşı" deyib otaqdan çıxdılar və öz aralarında danışdılar.
- Qancığı görsən,xiyar mürəbbəsi.
- Ala əsəbləşmə,onsuz bu həmişə belədi.
- Mən bilərəm amma bununla neyniyərəm.Bölüm sonu:
FİKİR BİLDİRMƏYİ VƏ OY VERMƏYİ UNUTMAYIN AŞKLARIMM 📜💖
TİKTOK:5lovezzmm
İNSTAGRAM:5lovezzmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Səma
Teen FictionSəma kiçik bir qəsəbədə yaşayır və bu müddət ərzində heçbir dostu olmur.Daha sonra ailəsi ilə birlikdə şəhərə köçürlər.Səma bu addım vasitəsilə özünə bir neçə dost tapır və bütün çətinlikləri birlikdə aşırlar.