XOŞ OXUMALAR📜
Səma və Nərgiz həyətə çıxdılar.Bir az sonra Sənanla Nurlanda bura gəldi.
- Salam,neynirsiz?
- Heç əsəbiyik.
- Niyə nolubki?
Nərgiz olanları danışdı.Nurlan isə:
- A bununçun əsəbisiz?Başın buraxın,həyasız şeydi o.Dərs qutardı.
Səma atasının ofisinə gedəcəkdi.O birinci bunu dostlarına demək istədi,lakin sonra özünün tək gedəcəyinin daha yaxşı olacağına qərar verdi və getdi.Nərgiz Səmanın başqa yolla getdiyini gördü qaça qaça yanına getdi və hara gedəcəyini soruşdu.Səma isə:
- Heçkimə demə,atamın yanına gedirəm.O birsilərin xəbəri olmasın.
- Gəlimdə məndə tək getmə.
- Yox ürəy özüm gedərəm.
- Yaxşı onda,mən getdim evə.Pakaa
-Sağol.Səma 10 15 dəqiqə yol getdikdən sonra atasının ofisinə çatdı.
Ordakılardan onu atasının otağına götürməyini istədi,onlarda götürdülər.
Səma qapını döyüb içəri girdi.Atası isə həmin vaxtda telefonda kiməsə "öldürün o şərəfsizi" deyirdi.Səma bunu eşitdi,amma bildirmədi.Tez atasının yanına gəlib onu qucağladı.Atası istəksiz bir şəkildə qarşılıq verdi.Səma bunu hiss etdi ,lakin səsini çıxartmadı.
Atası soyuq bir səslə:
- Səma bura niyə gəlmisən?
- Darıxmışdım sənin üçün ona görə gəlmişəm.
- Bundan sonra məndən xəbərsiz gəlmə.
- Yaxşı ata..
- Ananın xəbəri var bura gəlməyindən?
- Hə..
- Laqeydliyində bu dərəcəsi!
- Ən azından sənin kimi qeyrətsiz deyil.
- Səma bu nə danışığdı?Salaram səni təpiyimin altına.
- Eləmiyən kişi deyil.Səma yenədə özünü poxa saldı.
Atası Səmaya bir şillə vurdu.Səmanın həm dodağı partladı,həmdə yanağı göyərdi.- Ata, heç olmasa utanırsan elədiyindən?Anam sənin üçün əlindən gələni edir amma sən başqa qadınlarla vaxt keçirirsən?
- Burnuvun girmədiyi yerlərə başını soxma,indi rəddol otağdan.Səma gözləri dolmuş bir şəkildə otaqdan çıxdı.Ofisdən çıxanda sahil tərəfə getdi və skamyalardan birində oturdu.Ağlamağa başladı.Həmin vaxt Səmaya bir zəng gəldi.Bu Nurlan idi.O telefonu açmadı və tamamilə söndürdü.
Nurlan isə Səmanın niyə belə elədiyini başa düşmədi.Nərgizə zəng vurdu.Nərgiz telefonu açdı:
- Alo?
- Nərgiz ,Səma sənin yanındadı?
- Yox,niyəki?
- Zəng eliyirəm açmır.
- Onda yəqin işi vare.Atas-
Nərgizin sonradan yadına düşdüki,Səma o məsələni heçkimə deməməsini demişdi.
- Nə atası?
- Heç..
- Nərgiz,tez de görüm,nolub?Səma hardadı?
- Səma öldürəcəye məni desəm..
- Sən de,mən icazə vermərəm öldürməsinə,uzağı yaralıyar.
- Səma atasının ofisinə gedəcəkdi.Atasıyla o barədə danışmağa.
- Birdən atası nəsə eləsə ona?Sən niyə mənə bunu başdan xəbər vermirsən offf..Yerini bilirsən ofisin?
- Yox,soruşdum demədi.Amma getdiyi yolda bir dənə ofis yerləşir.Bilmirəm odu ya yox..
- Sən o ofisin adını bilirsən?
- **** bu olmalı idi.
- Gözdə,Sənana deyim axtarsın.
- Yaxşı.Nurlan Sənana zəng elədi.
- Brat evdəsən?
- Hə nolubki?
- Sənə birdənə ofis adı desəm,baxa bilərsənki orda Səmanın atası işləyir ya yox?
- Hə olar brat ,de ofisin adını.
- ****.Əgər orda işlədiyi haqqda məlumat tapsan , məktəbin yanına gəl,Nərgizədə deyəcəm orda olsun.
- Oldu brat.Nurlan tez Nərgizə zəng vurdu.
-Alo,Nərgiz işin yoxdusa,məktəbin yanına gəl,mənlə Sənanda orda olacaq.Bir gedək ofisə.
- Yaxşı.Sənan ofisdə Səmanın atasının işlədiyi haqqında məlumat əldə etdi,Nurlangilə xəbər verib,məktəbə tərəf getdi.
20 dəqiqə sonra.
3üdə ofisə tərəf getdi.Ofisə girdilər.Nurlan tez Səmanın atasının otağını axtardı və axırda tapdı.
Qapını döymədən otağa girdi.
- Səma hardadı?
- Sən kimsən? Qapını döymədən içəri girmək nədi?Tərbiyədə öyrətmiyiblər sənə?
- Tərbiyə öyrədilməyənin kim olduğu bəllidi.
- Nə deyirsəne sən uşaq?
- Adam əclaf olmaz.Öz qızının o məktəbdə olduğunu bilə bilə ora silahlı adam göndərmək nədi?
- Bunun sənə dəxlisi yoxdu,öz işinlə məşğul ol uşaq.
- Qızını öldürmək istəyən ata heç kişi deyil.Sənin uşaq olduğun burdan məlumdu.Uzatmıyacam, Səma hardadı?
- Oda sənin kimi səsini qaldırdı mənə,cavabını verdim göndərdim.
-Sən necə atasane ala,adam öz qızına elə şey eliyər?
- Qız mənimdi özüm bilərəm.
- Əgər birdə belə birşey olsa səni özüm öldürərəm əclaf.
- Dur bas bayra ə
Nurlan vecləmədən tez otaqdan çıxdı,Sənana dedi:
- Siz gedin evə,mən Səmanı tapmağa gedirəm.
- Qoy bizdə axtaraqd-
- Yox Nərgiz,gedib özüm tapacam.
- Xəbər eləmək yadından çıxmasına.
- Yaxşı.Nurlangil ofisdən çıxdı.Sənan və Nərgiz parka,Nurlan isə sahil tərəfə getdi.
BÖLÜM SONU:
FİKİR BİLDİRMƏYİ VƏ OY VERMƏYİ UNUTMUYUN CANLARR💋💋
TİKTOK: 5lovezzmm
İNSTAGRAM:5lovezzm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Səma
Teen FictionSəma kiçik bir qəsəbədə yaşayır və bu müddət ərzində heçbir dostu olmur.Daha sonra ailəsi ilə birlikdə şəhərə köçürlər.Səma bu addım vasitəsilə özünə bir neçə dost tapır və bütün çətinlikləri birlikdə aşırlar.