(Oxumamışdan əvvəl oy verin,sonra oxuyun asklarr⚘💗)Xoş oxumalar📜
Bu Səmanın atası idi.Sənan tez gedib onun yaxasına yapışdı.Nurlan isə gəlib Sənanı ayırdı.
Səid:
- İndiki uşaqlar çox tərbiyəsizləşiblər,özündən böyüklərə hörmət etməyin nə olduğunu bilmirlər.
- Sənin kimi adama hörmət eliyən tərbiyəsizin yekəsidi elə əclaf.
- Nç ,ayıbdı.
Səmanın anası, Səidi görən kimi qaça qaça yanına gəldi və şillə vurdu:
- Bu qədər dəyişdin sən? Öz qızını öldürtmək üçün adam göndərmək nədi şərəfsiz?Bu qədərmi caniləşmisən?Bu qədərmi vəhşiləşmisən?
- Dəniz,bu nə hərəkətdi eliyirsən? Elə eləməki burda meyitivi yerə sərim.
Dəniz Səidin belində silah olduğunu gördü.Tez silahı belindən götürdü və Səid'ə tərəf tutdu:
- İndi sər görüm.Şərəfsizin biri şərəfsiz..
Nurlan dedi:
- Xala əgər bu əclafı öldürsəz,boşu boşuna həbsə girəcəksiz.Səmanı tək qoymuyun xala.
- Oğlum,mən bunu öldürməsəm əl çəkən deyiləm,ona görə Nərgiz ölümlə mübarizə aparır indi.Mənim ürəyim buna dözməz.
Səid dedi:
- Dəniz,görürsən uşaq sənə yaxşı söz dedi.Məni öldürsən, pis olacaq.Mən ölsəm, sizin kökünüzü öldürəcəklər.
Sənan:
- Xala,məncədə Nurlan haqlıdı.Bu şərəfsizə görə dəyməz.Nərgiz də düzələcək inşallah,Allahın köməyiylə..
Dəniz silahı yerə tulladı.Səid isə silahını götürüb kolidordan çıxmaq üzərəykən dedi:
- Hamınız öləcəksiz!Ən əsasda sən Dəniz!
Səid xəstəxanadan çıxdı.Xəstəxananın həyətində Səma və Nərgizin anasını gördü.
- Allah rəhmət eləsin,qızınız öldü.
Səid bunu deyib maşınına mindi və getdi.
Nərgizin anasının ürəyi getdi.Səma qışqıraraq:
- Həkim çağırın!Kömək edin xaiş edirəm!
Xəstəxanadan bir neçə nəfər gəlib, Aytənə(Nərgizin anası) kömək etdi.Səma isə təlaşla Nərgizin olduğu otağa tərəf qaçdı.
- NƏRGİZ NECƏDİ? ÖLÜB?? NOLAR ALLAHIM ÖLMƏSİN...NOLARR..
Səma bu sözləri deyib yerə oturdu və ağlamağa başladı.Dəniz(Səmanın anası) tez gəlib qızını qucağladı.
- Qızım,sakit ol,nolub?Nərgizin vəziyəti stabildi hələ,heç bir xəbər yoxdu..
- Bəs atam dedi ölüb..
- O əclaf yalan deyib qızım.Bayaq burdada hay-küy saldı.Ağlama.Nərgiz yaxşı olacaq..
- Aytən xala yaxşı deyil mama.Ürəyi getdi bunu eşidən kimi..
- Nurlan,oğlum,zəhmət olmasa Səmanı götür biraz hava alsın.
- Yaxşı,xala.
Dəniz tez Aytənin yanına getdi.Aytən özünə gəlməyə başlamışdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Səma
Teen FictionSəma kiçik bir qəsəbədə yaşayır və bu müddət ərzində heçbir dostu olmur.Daha sonra ailəsi ilə birlikdə şəhərə köçürlər.Səma bu addım vasitəsilə özünə bir neçə dost tapır və bütün çətinlikləri birlikdə aşırlar.