1

770 20 6
                                    

Nefise bizim takıma gelmişti ve ben bundan memnunum,çünkü Nefise iyi bir yarışmacı.Ayrica sürekli oyun kaybettiğimiz için Nefise bizi iyi geldi ve şimdi dokunulmazlık oyununa gidiyoruz.

Murat:dokunulmazlık oyununa hoşgeldiniz arkadaşlar buyurun seçmelere baslayabilirsiniz.

Seçmeler yapılmıştı ve ben Damlacan ile eşleşmiştim ama olumsuz bir şey vardı Nefise ve Nagihan oyun alanını terk etmişti.Bu düşüncelerden arındım ve oyuna başladım.Parkuru bitirdikten sonra Damlacan'dan önce sembolleri düşürüp oyunu kazanmıştım.

Aleyna:İşte bu be motivasyon dediğin budur.

Diye bağırdım ve bağırmamla birlikte Nefise ve Nagihan'ın oyun alanına gelmesi bir oldu.

Nefise:Aleyna biz yokken bizim arkamızdan sallama.

Aleyna:Ne diyosun ya Dora bir şey dedi sana herhalde.

Nefise:Ne Dora'sı kızım sen iyi misin?

Aleyna:Ama ben böyle mahalle kavgalarını sevmem.

Kavga böyle devam ediyordu.Benim Nefise ile ilgili hiç bir sorunum yoktu ve ben dolduruşa geldiğini düşünüyorum açıkçası.

Aniden yükselen nabız sonrası
Oyun devam etmişti ve kazanan mavi takım olmuştu.

Konsere gidiyorduk ve bugün yaşanan olay kesinlikle konuşulcaktı.

Acun:Konseye hoşgeldiniz arkadaşlar.Bugün konuşacağımız olaylar var,bu olaylardan birisi de Aleyna ve Nefise'nin kavgası.
Buyur Aleyna ilk önce senden dinleyelim.

Aleyna:Acun bey aslında benim Nefise ile hiçbir sıkıntım yoktu. Bir anda noldu bilmiyorum ama bana patladı anlamadım yani.

Nefise:Acun abi Aleyna arkamızdan konuşuyo sonra da yüzümüze gülüyor ben buna sinir oluyorum yani.

Konseyde de atışmaya devam ediyorduk bunda bir sıkıntı yoktu fakat Nagihan bir anda ayağa kalkıp beni itti ve ikimizde konseyden uzaklaştırıldık.

Aleyna:SURVIVOR SENSIZ DE OLUR NAGIHAN KARADERE!

Nefise:Yaver.

Poyraz:Nefo sus.

Konseyden uzaklaştırıldık ve ben barakaya yol aldım.Bu insanlar neden bana nefret kusuyordu anlamıyordum.

Eveeet Nehir sahalara geri döndü hemde alnef fici ile dedim kimseden hayır yok ben yazayım dedim umarım beğenirsinizz





Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin