Dünkü yaşanan olaylar her ne kadar üzücü olsa da kimseyle aramın bozuk olmasını veya kimsenin benden nefret etmesini istemiyordum.Bu yüzden Nefise'nin yanına gittim.
Aleyna:Nefise biraz beni dinler misin?
Nefise:Neyi dinlicem Aleyna?
Aleyna:Dün aslında benim ne anlatmak istediğimi dinlesen olmaz mı?
Nefise:Olmaz.
Nefise'ye doğru yaklaşmıştım ve onun yanına oturdum.
Aleyna:Aslında ben orada kaç gündür sayı alamadığım ve dün sayı aldığım için motivasyonumun yükseldiğini vurgulamak istemiştim.
Nefise:Bende buna inanicam yani?
Aleyna:Ama gerçekten öyle.
Nefise:Herneyse Aleyna olan oldu ben senden nefret ediyorum bunu bil.
Dedi ve gitti.Al işte tek kalmıştım yine.Neyse ki ödül oyununa gidiyorduk.
Murat:Ödül oyununa hoşgeldiniz arkadaşlar.
Berna ile eşleşmiştim.Atış halkaydı yani en sevdiğim atıştı ayrıca skor 11-10 öndeydik o yüzden bu oyunu kazanmam gerekiyordu.
Parkura başlamıştık ve benchten çok büyük bir destek vardı. Şaşırmıştım,ayrıca onların arasında Nefise'de vardı ve benim duyduğum tek ses onun sesiydi.
Nefise:ALEYNA BAS KIZIM BAS.
Sonunda atışlara gelmiştik ve ben çok iyi atıyordum.Son halkayı da attım ve ödülü kazandık.Ben sevinirken Nefise'de geldi ve beni tebrik etti,fakat bu kadardı işte sadece ödül kazanmak için beni desteklemişlerdi.Bu benim canımı sıkıyordu artık,benche doğru ilerledim ve Yunus'un yanına oturdum.Tek arkadaşım oydu sanırım.
Yunus:Helal sana be çok iyiydin.
Aleyna:Teşekkürlerr.
Nefise bize anlamaz gözlerle bakıyordu bende ona bakınca gözlerini çevirdi.Ben onun bu haline güldüm sadece.Sebepsiz bir
şekilde tatlı gelmişti gözüme.Nefise naz yapma artik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alnef//Enemies to lovers
Fanfictionbirbirlerinden nefret eden aleyna ve nefise bir anda iyi anlaşmaya başlarlar