8

389 16 22
                                    

Yine bir dokunulmazlık oyununa gidiyorduk.Ben düellodaydım ve rakiplerim Damlacan ile Berna'ydı.Eğer bunu kazanırsak karşı takımdan Seda otomatikmen aday olucaktı.Bizde bunun yaşanması için elimizden geleni verecektik.

Nefise:Ne düşünüyorsun öyle?

Aleyna:Düelloyu.

Nefise:Sen çıkarsın o düellodan.

Aleyna:Hiç sanmıyorum.

Nefise bana yaklaştı ve yanıma oturup konuşmaya başladı.

Nefise:Aleyna öyle deme lütfen,senin gidiyor olma ihtimalin bile benim içimi yiyor.

Nefise'yi kendime çektim ve ona ufak bir öpücük kondurup geri çekildim.

Aleyna:Elimden geleni yapıcam emin olabilirsin.

Nefise:Tamam hadi kalk oyuna gidelim.

Bugünkü oyun rakiplerinin elindeki sembolü düşürmeye çalıştığımız bir oyundu.Ben Berna ile eşleşmiştim.

Oyun başlamıştı ve ilk sembolü Berna düşürmüştü avantaj benimdi.İkinci oyuna başladık ve Berna'ya yaklaşıp sembolünü yine düşürmüştüm.Fakat sembole takılıp düşücek gibi oldum,bu yüzden Berna arkadan bana sarılmıştı bende ona gülümsemiştim. Benche geçtiğimde Nefise'nin bana sert bakışlar attığını fark ettim ne olduğunu anlamamıştım.

Oyunun sonlarına doğru Nefise ve Berna'nın oyunu vardı. Nefise Berna'nın sembolünü düşürürken kafası yanlışlıkla gözüne çarptı hemen Berna'nın yanına koştum ama Nefise Berna'nın boynunu tutmuş konuşarak sakinleştirmeye çalışıyordu.Berna'yı kıskanmıştım ama belli etmiyordum çünkü şuan sırası değildi.

Berna'nın gözü morarmıştı ve Nefise'de kendisinin karşısına Damla'yı alıp yenmişti ve ödül bizim olmuştu.Biz ödüle giderken Nefise yoktu.Himicem'e sorduğumda Berna'nın yanına gittiğini öğrenmiştim zaten arkadan da Nefise geliyordu onun gelmesini bekledim ve birlikte yürümeye başladık.

Aleyna: Neredeydin?

Nefise:Berna'nın yanındaydım.

Anladım anlamında kafamı sallamıştım.Bugün biraz üzgündüm çünkü Nefise benimle hiç ilgilenmemişti.Hatasını anlamasını bekliyordum.

Yemeğimizi yedikten sonra barakaya geçmiştik.Barakada bir tek ben ve Nefise vardık.Nefise benim yanıma geldi.

Nefise:Küs müyüz?

Aleyna:Hatanı anlamanı bekliyorum.

Nefise beni kucağına çekti.

Nefise:Biliyorum bugün seninle ilgilenemedim çünkü Berna ile seni öyle gördükten sonra-

Nefise'nin sözünü kesen benim dudaklarım olmuştu.Çok özlemiştim dudaklarını.Tutkuyla öpüyordum ve onu yere itip üstüne çıktım.

Aleyna:Nefise...Sana karşı kontrol edemiyorum kendimi bağışla beni.

Nefise:Kendini tutmanı istemiyorum.

Nefise'nin dediğine şaşırmıştım.

Aleyna:Emin misin?

Nefise:Bence bunu asıl senin düşünmen lazım senin için daha zor bir gece olacak.

Cidden bugün Nefise'ye yükselmemem mümkün değildi.Zaten ona karşı kendimi tutamıyordum ve Nefise işleri daha da zorlaştırıyordu.


Gelsin mi o gecenin bölümü boğayım mi sizi hot bölümlere.

Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin