15

273 12 15
                                    

Nefise

Söylediğim şeyle Aleyna ağlamaya başlamıştı.Her ne kadar onu sevsemde sevgilisinin olduğu bir ortamda başka birisinin omzuna kafasını koyması beni çileden çıkartmıştı.Bir de Yunus'un bizim birlikte olduğumuzu bilmesine rağmen Aleyna'ya yanaşmasına da çok sinirlenmiştim.Buna da bir çözüm bulmam lazımdı artık.

Yunus'un yanına gidiyordum.Çünkü şuan o kadar sinirliydim ki artık naptığımı bile bilmiyordum.Yunus'un yanına gittiğimde sinirlerim iyice tepeme çıkmıştı.Şuan sadece Yunus'un yüzünü parçalamak istiyordum.

Nefise:Yunus az bir gelir misin?

Yunus yanıma doğru gelmeye başladı.Yanıma geldiğinde sırıttı.

Yunus:Noldu Nefise ayrıldınız mı?

Nefise:Yunus seni kan içinde bırakmak istemiyorum sadece konuşucam.

Yunus:Çok korktum yapma böyle ya.

Yunus benle dalga geçtikçe ona daha çok vurasım geliyordu.

Nefise:Yunus,Aleyna ile birlikte olduğumu bilmeme rağmen neden ondan uzak durmuyosun?

Yunus:Aleyna ile sadece arkadaşız ama itiraf edeyim ki çok güzel kız.

Yunus böyle deyince kendimi tutamadım ve yumruğumu Yunus'un yüzüne geçirdim.

Nefise:Bir daha benim sevgilim hakkında yorum yapma.

Yunus'un yanından uzaklaşıyordum.Benim sevgilime sadece benim güzelimdi.Barakaya doğru ilerlediğimde Yunus'un Aleyna'nın yanında olduğunu gördüm ve ben gelince uzaklaşmıştı.Yunus gidince sadece ikimiz kalmıştık.

Aleyna:Sen Yunus'a mı vurdun?

Nefise:Hemen sana mı yetiştirdi?

Aleyna benim dediğim şeyle kaşlarını çatmıştı.Onun güzel yüzünü böyle görmek istemiyordum.

Nefise:Çok sevdiğin Yunus'a zarar verdim diye kızgın mısın bana?

Aleyna:Sen ne anlatıyorsun ya?

Aleyna yanıma doğru gelmeye başladı.Onun güzel gözlerinde ki öfkeyi görebiliyordum.

Aleyna:Sen anlamıyor musun Nefise?Yunus sadece benim arkadaşım anla şunu artık.

Nefise:Yunus senin hakkında öyle düşünmüyo ama.

Aleyna anlamaz gözlerle bana bakmaya başlamıştı.

Aleyna:Nasıl yani?

Nefise:"İtiraf edeyim ki Aleyna çok güzel kız." Böyle dedi bana. Bende bu yüzden vurdum.

Aleyna biraz yumuşamış gibiydi.Benim sebepsiz bir yere böyle birşey yapmayacağımı bilmesi lazımdı.

Aleyna:Cidden mi?

Nefise:Ne zaman yalan söyledim sana?

Aleyna:Herneyse ilişkimiz bitti sonuçta uzaklaşsak iyi olacak.

Aleyna böyle diyince kalbime ağrı girmişti.Evet ilişkimizi ben bitirmiştim.Ama o anki sinirle söylediğim birşeydi.Ama çoktan Aleyna benden uzaklaşmıştı bile.Bende barakadan çıkıp sahile doğru ilerledim.Şuan hiçbir şey anlamlı gelmiyordu.Çünkü hayatımın anlamı gitmişti.


Bunları ayrı kalınca bende aşk acısı çekiyorum



Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin