7

421 15 6
                                    

Nefise

Aleyna'nın beni kıskanmasına sevinmiştim aramızda çok güzel bir çekim vardı.Ben bundan hoşlanıyordum.Aleyna benim kucağımda ağlamaya devam ediyordu ve ellerini omuzlarıma koydu bende ellerimi beline koyarak ona daha sıkı sarıldım. Ama bir sorun vardı Aleyna ile biraz fazla yakındık ve bu benim için işleri zorlaştırıyordu.

Nefise:Aleyna biraz fazla yakın değil miyiz?

Aleyna:Rahatsız...mı oldun?

Aleyna üzülmüş bir şekilde bana bakıyordu.Batırmıştım.Durumu toparlamak için konuşmaya başladım.

Nefise:Hayır ama-

Aleyna:Ama ne?

Aleyna daha da üsteliyordu bende artık birşeyleri saklamicaktım.

Nefise:Biz çok yakın olursak seni öpmeden duramam.

Bunu dediğimde Aleyna'nın yüzü kızarmıştı ve bakışlarını kaçırdı şimdi de ben üstelicektim.

Nefise:Bu düşünce seni o kadar mı heyecanlandırıyor?

Aleyna daha çok utanmıştı.Onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu ama bir anda Aleyna kulağıma yaklaştı ve fısıldadı.

Aleyna:Heyecanlanıyor muyum diye denemek ister misin?

Aleyna bu konuda ciddi mi diye baktım ve gayet ciddi görünüyordu.

Nefise:Emin misin Aleyna?

Aleyna:Evet.

Aleyna'yı kendime daha çok çektim ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum.

Nefise:İstediğin bu muydu?

Aleyna:Evet,istediğim şey tam olarak buydu.

Bir kaç hafta önce birbirimizden nefret ederken ne oldu da böyle oldu?Biz ne ara bu kadar yakın olduk?Anlam veremiyordum.

Aleyna:Nefise ya bizi böyle görürlerse?

Nefise:Görsünler.

Aleyna:Seni sevme nedenim bu işte hiçbir zaman korkmuyorsun.

Nefise:Bir daha söylesene.

Aleyna kafasını göğsüme koydu ve konuşmaya başladı.

Aleyna:Seni seviyorum.

Dedi ve uyuya kaldı.Bende o rahatsız olmasın diye yere yatırmamıştım onu.Kucağımda uyuyup kaldı.

Aleyna

Sabah uyandığımda Nefise'nin kucağındaydım.Aklıma dün olanlar geldi ve güldüm.Diğerleri de bizi böyle görmüştü fakat artık umrumda değildi.

Aleyna:Nefise kalk.

Nefise yavaşca gözlerini araladı ve konuşmaya başladı.

Nefise:Dünya'nın en güzel manzarası batsın.

Kıkırdadım,utanmıştım.Nefise'yi yanağından öptüm ve kucağından kalkmaya çalıştım fakat Nefise'nin o güçlü kolları belimdeki yerini almıştı ve kalkmama izin vermiyorlardı.

Nefise:Nereye?

Nefise beni kendine daha çok yaklaştırdı ve beni öpmeye başladı.
Ona karşı koyamıyordum.Doktorların buna acil bir çare bulması lazım.

Yaklaşık 1 dakika öpüştükten sonra ayrıldık ve Nefise konuşmaya başladı.

Nefise:Bu dudakları başkasının öpme ihtimali bile beni çıldırtıyor kızım sen bana naptın ya?

Aleyna:Sen bana naptıysan aynısını yaptım.

Nefise sırıttı ve kucağından inmeme izin verirmişcesine kollarını belimden çekti.Cidden Nefise şuan benim için bir başka değerdeydi.










Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin