16

295 13 15
                                    

Nefise'den hiç ayrılmak istemesem de ayrılmıştım Nefise'de barakadan çıkıp gitmişti.Ama aramızın ilk zamana göre iyi olduğunu söyleyebilirdim.

Gece olmuştu ve ben Nefise'yi düşünmekten uyuyamıyordum. Çünkü hâlâ gelmemişti ve bende meraklanmaya başlamıştım. Dizlerimi çekip Nefise'nin nerede olabileceğini düşünmeye başladım.Kesinlikle Nefise'yle barışmam lazımdı yoksa psikolojim daha fazla bozulacaktı.Düşünmeyi bıraktım ve Hilmi'nin yanına gidip Nefise'nin nerede olabileceğini soracaktım.

Aleyna:Hilmicem,Nefise nerede?

Hilmicem:Sahilde olabilir.

Sahile gidiyordum,Nefise'ye ilk aşık olduğum gündeki gibi hissediyordum.O benim neşe kaynağımdı.

Sahile gittiğimde Nefise'nin yanlız olduğunu ve dizlerini çekip kafasını oraya koyduğunu gördüm.Yanına doğru ilerledim.

Aleyna:Nefise?

Nefise benim sesimi duyduğunda kafasını bana doğru çevirmişti. Gözlerinde ki o öfke gitmişti,yerini hem pişmanlığa hem de mutsuzluğa bırakmıştı.

Nefise:Noldu Aleyna?

Aleyna:Neden gelmedin hâlâ?

Nefise:Yanlız kalmak istiyorum sadece.

Nefise'nin yanına oturdum.Omuzlarımız birbirine temas ediyordu ve bundan anlamıştım ki çok üşümüştü.

Aleyna:Çok üşümüşsün.

Nefise:Düşünmekten hissetmemişim bile.

Aleyna:Neyi düşünüyorsun?

Nefise: Sence?

Bakışlarımı Nefise'nin üstüne çevirdim,beni düşünüyordu.Mutlu olmuştum.Ne olursa olsun birbirimizden uzak kalamıyorduk, aramızda inanılmaz bir çekim vardı.

Aleyna:Çok özledim.

Kafamı Nefise'nin omzuna yasladım.Nefise bakışlarını benim üstüme çevirdi ve kafamı okşamaya başladı.

Aleyna:Yaptığım herşey için özür dilerim.

Nefise:Öpersen affederim.

Nefise'nin böyle demesine çok sevinmiştim hemen yanağına bir öpücük kondurdum.Nefise sırıttı ve beni kendine daha çok çekip dudağımı kısa süreliğine öpmüştü.

Nefise:Aramızdaki bu çekim beni mahvediyor.

Aleyna:Ne güzel işte asla ayrılmıyoruz.

Nefise'yi ayağa kaldırdım ve barakaya götürdüm.

Aleyna:Şuan istediğim şeyin ne olduğunu biliyorsun.


Bunları daha fazla ayrı bırakamazdım bir de ne zaman 16. Bölüme geldim ben ya


Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin