9

386 12 15
                                    

Nefise

Aleyna hala üstümdeydi.Bugün bir farklı güzel geliyordu gözüme bu gece herşeyimi vermek istiyordum ona.

Nefise:Canın acıyacak.

Aleyna:İstediğini yapabilirsin bana.

Aleyna beni daha da çok azdırıyordu.Artık dayanamıyordum. Dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım ve ellerimi kalçasına götürdüm.

Aleyna:Mmh~ Nefise...

Nefise:Noldu güzelim söyle hadi.

Aleyna alt tarafını bana sürtmeye başladı.O böyle yaptıkça benim ona olan arzum katlanarak artıyordu.Ellerimle kalçalarını sıktım. Aleyna'nın ağzından küçük bir inleme sesi çıktı.

Aleyna:Herşeyini istiyorum şu gece.

Aleyna böyle deyince hem kendimi hemde onun üstünü soydum. Aleyna'nın göğüslerine eğildim ve elimle sıktım ve emmeye başladım.Aleyna'nın inleme sesleri kulaklarıma doluyordu. Ellerim Aleyna'nın alt tarafını buldu.Parmaklarımı orda gezdirmeye başladım ve deliğini bulduğumda tek bir parmağımı oraya soktum ve ileri geri hareket ettirmeye başlıyodum.

Aleyna:Nefise yavaş lütfen...

Aleyna böyle demişti ama onu dinlemiyordum çünkü şuan zevkten dört köşe olmuştum ve daha da hızlanıyordum.Aleyna ağlamaya başlamıştı artık canın çok acıdığını düşündüğüm için duraksadım.

Nefise:İyi misin?

Aleyna:Sana yavaş yap demiştim.

Nefise:Özür dilerim.

Elimle Aleyna'nın göz yaşlarını sildim ve onu yanağından öptüm.

Nefise:Bugünlük yeter mi?

Aleyna:Aslında daha devam etmek istiyordum...

Aleyna'nın dediğiyle sırıttım ve parmaklarım yine yerini bulmuştu ama bu sefer daha yavaş yapmaya çalışıyordum.Onun canının acımasını asla istemiyordum.Aleyna'nın dudaklarını kapandım.Ben bu kadına yapıyordum artık o ne isterse yapmaya hazırdım.Son dokunuşları yapmaya başladım ve bitirdim. İkimizde terlemiştik.Üstümüzü giyip yattık ve büyük ihtimalle geçirdiğim en güzel geceydi bu.


Öküz Nefise ya kız yürüyemicek şimdi.





Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin