Dün geceden sonra Nefise'den çok utanıyordum.Gece söylediğim şeyler,kesinlikle ben söylemiyormuşum gibiydi.
Nefise:Günaydın sevgilimm.
Nefise'nin dediğiyle yüzümün kızardığını hissediyordum.Bana sevgilim demişti...
Aleyna:Sana da günaydııın.
Nefise yanıma doğru geldi ve oturdu.
Nefise:Bugün ödül oyunu var,gerçi senin parkura çıkabileceğini sanmıyorum ama.
Nefise dün geceye gönderme yaptığında yavaşça koluna vurdum o da gülümsedi.
Nefise:Ee nasılsın napıyorsun?
Aleyna:İyiyim canım hâlâ biraz acıyo ama.
Nefise:Dayanamayacağını söyleseydin kızım o zaman.
Aleyna:Aynı acının iki katını yaşatıcam sana.
Nefise ayağa kalktı ve bana elini uzattı.Bende elini tuttum ve ayağa kalktım.
Nefise:Hadi gel gidelim oyuna.
Nefise önde bende arkasında geliyordum.Bugünkü oyun bir süngere sarılıp orda asılı kalmaya çalıştığımız bir oyundu.Ben Berna ile eşleştim.Oyun başladı ve ikimizde iyi gidiyorduk oyunun son aşamasına geldiğimizde de çok uzun süre durduk ve en son ben kazanmıştım.
Nefise:Dayanıklı kızım benim.
Aleyna:Sende dayanıklı olmaya gayret göster de bir gün lazım olur.
Nefise:Sabırsızlıkla bekliyorum.
Gülüşüyorduk.Aradan biraz zaman geçti ve Nefise'nin zamanı gelmişti.Nefise süngere tutunurken gaza gelmesi için konuştum.
Aleyna:Neye sarıldığını çok iyi biliyosun Nefise.
Nefise
Aleyna'nın neyi kastettiğini anlamıştım ve ona gülümsedim.Bu kız artık beni tanıyordu,tek mutluluk kaynağımın o olduğunu biliyordu.
Oyunu kaybetmiştik.Eh çokta sıkıntı değildi bizim için.Barakaya döndük ve aklımızda olan tek birşey vardı,Birleşme Partisi.Şarkı söylicektik fakat benim sesim kötüydü.Çokta umrumda değildi açıkçası.Benim merak ettiğim tek şey Aleyna'nın nasıl şarkı söylicek olmasıydı.
Aleyna
Birleşme günü gelmişti.Benim ordan tanışmak istediğim tek bir kişi vardı, Damla.Çok şirin bir kıza benziyordu.
Ve birleşmenin en sevdiğim yeri gelmişti şarkı söyleme yarışması. Benim söylediğim değerlendirilmeyecekti çünkü ben şarkıcıydım ve diğerlerine haksızlık olurdu.Herkes teker teker şarkılarını söylüyordu.En son söylicek olan Berna'ydı.Onun sırası gelmişti ve Nefise'den büyük bir destek vardı.Birbirlerine kalp falan yapıyorlardı.Onları kıskanmıştım.Ağlayarak orayı terk ettim.Bir oda buldum ve orda ağlamaya başlamıştım.Berna'nın şarkısı bitene kadar ağladım ve sonunda bitmişti.Berna'nın şarkısı bitince odaya doğru gelen ayak sesleri duydum.Nefise gelmişti. Benim ağladığımı görünce hemen yanıma koştu.
Nefise:Neden ağlıyosun?
Aleyna:Sen beni boşversene ya sen Berna ile şarkı söyleyebilirsin.
Nefise:Saçmalama Aleyna,Berna sadece benim arkadaşım.Kız zaten şu zamanlar yanlız yanında olmak istiyorum.
Aleyna:Benim de bir sürü arkadaşım var zaten değil mi?
Nefise bana daha çok yaklaştı ve yüzümü iki elinin arasına aldı.
Nefise:Bak Aleyna yapma böyle lütfen.
Aleyna:Şuan konuşmak istemiyorum sende gitmelisin bence.
Nefise:Sen bu haldeyken asla.
Aleyna:Beni bu hale getiren de sensin ama.
Nefise bana doğru yürüdü bende geriye doğru gidiyordum fakat daha fazla geri gidemiceğimi anladım duvar vardı çünkü arkamda.
Nefise:Aleyna küsmeyelim lütfen çünkü ben sensiz yaşayamıyorum.
Aleyna:Nefise canını yakıcam bak.
Nefise:Şuan ne yaparsan haklısın.
Nefise bunu diyince kendimde bir güç hissettim ve Nefise'nin dudaklarına yapıştım ve onu yatağa itip üstüne çıktım.
Aleyna:Bunu sen istedin.
Baskın Aleyna bana istediğini yapabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alnef//Enemies to lovers
Fanfictionbirbirlerinden nefret eden aleyna ve nefise bir anda iyi anlaşmaya başlarlar