Bugüne sevinçle uyandım çünkü Nefise ile aram düzeliyor gibiydi.Hiç kimseyle aramda buz olmasını ve yanlız kalmak istemiyordum.
Sahile kenarına doğru yürüdüm ve orda Nefise'nin tek başına oturduğunu gördüm ve yanına doğru yürüdüm.
Aleyna:Nefise burda tek başına ne yapıyorsun?
Nefise:seni ilgilendireceğini düşünmüyorum Aleyna.
Aleyna:Hadi ama noldu söyle ya.
Nefise:Git başımdan Aleyna.
Aleyna:Kırıcısın.
Nefise birkaç saniye bana baktı ve konuşmadı sonra gözlerini kaçırdı.
Aleyna:Oyuna gidecez geç kalma.
Dedim ve gittim.Cidden ne kadar barışmak istesemde Nefise bunu kabul etmiyordu.Bende çok takmadım ve oyuna gittim.
Bugünkü oyun denge oyunuydu ve ben Seda ile eşleşmiştim.Bir anda gözüm Nefise'ye kaydı,beni dikkatlice izliyordu.Ama ben o beni izlerken nasıl yapacaktım?
Oyuna başladık ve iyi gidiyordum. Seda zorlanıyor gibiydi.Denge tahtası biraz daha sallanmaya başlayınca Seda düştü ve ben kazandım.
Nefise:Bravo Aleyna.
Nefise'nin beni tebrik etmesine şaşırmıştım.Oyunda ve adada farklı biri oluyordu bu kız.Cidden
çözmesi zor bir kızdı.Nefise oyuna çıkıyordu.Onu pür dikkat izliyordum.Onun o kolundaki dövme kesinlikle Nefise'nin Nefise olmasını sağlayan unsurlardan birisiydi.
Ben ne düşünüyordum ya?Noluyo bana anlayamıyorum.Oyun bitmişti ve biz kazanmıştık adaya geri döndüğümüzde ben çok yorgundum ve hemen barakaya gittim.Diğerleri aralarında konuşuyorlardı zaten beni aralarına almicaklardı bende uyumaya gittim ama çoktan yatmış olan Nefise'yi gördüm yanyana yatıyorduk ve o benim tarafıma dönüktü.Bende yerime geçip yattım ve arkamı döndüm.Nefise'nin nefesi enseme vuruyordu ve bu beni geriyordu harbi bana noluyordu?
Aşık oluyon Aleyna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alnef//Enemies to lovers
Fanfictionbirbirlerinden nefret eden aleyna ve nefise bir anda iyi anlaşmaya başlarlar