5

420 17 10
                                    

Aleyna

Dokunulmazlık oyununa gidiyorduk.Kadınlar haftasıydı bu hafta.
Bu yüzden yazılmamak için iyi mücadele etmemiz gerekiyordu.

Murat: Yeni bir dokunulmazlık oyununa hoşgeldiniz arkadaşlar.

Eşleşmeler yapılmıştı ve ben Damlacan ile eşleşmiştim.Parkuru hızla geçiyordum ve atışlara geldim.İyi atıyordum Damla'nın 6 benim 3 sembolüm vardı.

Nefise:Aleyna çok öndesin güzelim hadi.

Nefise bana güzelim mi demişti,yoksa ben mi yanlış duymuştum?
Bir anda panikleyip kalbim hızlansa da atışlarıma
devam ettim ve oyunu kazandım.

Nefise:Aferin Aleyna çok güzel attın.

Aleyna:Sağol.

Tabii ki bana güzelim dediğinde kalbimin hızlandığını söylemedim.Çünkü söyleseydim benden daha çok uzaklaşacaktı ve bu benim görmek istemiceğim bir noktaydı.

Yunus: Helal olsun Aleyna çok güzel attın.

Aleyna: Teşekkür ederimm.

Oyun böyle devam ediyordu ve skor 11-8'di öndeydik.Oyuna Nefise çıkacaktı.Destek olmalıydım çünkü bu oyunu kazanmamız lazımdı.Nefise yerine yerleşti ve düdüğün çalmasıyla hızla parkuru yapmaya başladı.

Aleyna:BAS NEFİSE BAAS.

Nefise daha da hızlandı ve atışlara önce geldi.İlk turda 3 tane düşürmüştü ve rakibi Berna'da atışlara geldi.

Aleyna:Nefise öndesin sakin at.

Nefise atışlarına devam etti ve oyunu kazandı.Onun yanına gittim ve elimi uzattım.O da elime çakmıştı.

Aleyna:Bravo Nefise çok iyiydin.

Nefise:Sen benden daha iyiydin.

Bunu dediğinde kalbim hızlanmıştı ve yüzüm kızarmıştı.Nefise'de bunu fark etmiş olacak ki sırıttı ve benche doğru ilerledi.

Murat:Gelelim dokunulmazlık sembolüne bugün sembolü 4/4 yapan Aleyna'ya vermek istiyorum.

Nefise:Bravo.

Gidip sembolü almıştım.Bugün benim için güzel bir gündü ve adaya gittik.

Adada Yunus ile gezmeye karar vermiştim sahil kenarında yürüyor ve konuşuyorduk.

Yunus:Helal bugün çok iyiydin Tweety.

Aleyna:Sağol Yunus sende iyiydin.

Yunus'la iyi anlaşıyordum ama sadece arkadaşımdı.Biraz daha konuştuktan sonra birlikte barakaya döndük.Birlikte döndüğümüzü gören Nefise bize bakıyordu bende Nefise'nin yanına oturmuştum.Fakat Nefise onun yanına oturduğumda kalktı ve bir yere ilerledi.Nolduğunu anlamamıştım.

Biraz zaman geçti ama Nefise hâlâ yoktu ona bakmaya gittim. Çünkü saat geç olmuştu.Yanına gittiğimde yanlız oturduğunu ve Ay'ı izlediğini gördüm.

Aleyna:Gelebilir miyim?

Nefise ilk önce anlamaz gözlerle baktı sonra kafasını salladı ve onun yanına oturdum.

Aleyna:Benle ilgili bir sorun mu var?

Nefise:Hayır.

Aleyna:Peki ben yanına geldiğimde neden kalktın?

Nefise:Kalkacaktım zaten.

Nefise'nin söyledikleri yalan gibime geliyordu.Üstelemeye devam ettim.

Aleyna:Nefise cidden nolduğunu söyler misin?

Nefise biraz duraksadı sonra konuşmaya başladı.

Nefise: Yunus'la iyi anlaşıyo gibisiniz.

Aleyna:Evet, o yanımdayken çok eğleniyorum çok eğlenceli bir çocuk bence.

Nefise:İyiymiş.

Nefise çok durgundu.Cidden ne olduğunu anlamıyordum ben mi bir şey yapmıştım anlamıyordum.

Nefise:Aleyna benden nefret ediyor musun?

Aleyna:Hayır.Neden sordun?

Nefise:Bilmem öylesine.

Ortamda bir sessizlik oluştu.Nefise'yi ilk defa böyle görüyordum.

Nefise:Neyse hadi barakaya gidelim.

Aleyna: Nolduğunu söylemek istemiyorsun sanırım?

Nefise:Bunu söylersem daha fazla uzaklaşırız bunu istemiyorum.

Nefise uzaklaşmamızı istemiyo muydu?Bu kız benden nefret ediyordu en son,ne oldu da bu hale geldik?

Aleyna:Sen benden nefret etmiyor muydun?

Nefise:Nefret ettiğim birisine neden güzelim diyeyim?

Nefise oyun alanında yaşananlara gönderme yaptıktan sonra utanmıştım.Şuan kesinlikle Nefise'nin etkisi altındaydım.Bunu çaktırmamaya çalışsamda Nefise çoktan anlamıştı ve üsteliyordu.

Aleyna:Haklısın.

Nefise:Öğrenmek istediğin şey bu muydu?

Aleyna:Evet teşekkür ederim söylediğin için.

Nefise:Hadi barakaya gidelim artık.

Barakaya doğru yol almıştık ama yanyana yatıyor olmamız beni daha çok gericekti.

Barakaya gelmiştik.Nefise kendi yattığı yere bende kendim yattığım yere ilerlemiştik.

Aleyna:İyi geceler.

Nefise:Sana da güzelim.

Yine demişti işte bunu diyince utandığımı bildiği için böyle diyordu.Birde Nefise'ye karşı kendimi kontrol edemiyordum.Beni her zaman etkisi altına alıyordu.Eh ama bende çok mutsuz değilim bu durumdan.

Kıskanç Nefise ve Aşık olan bir Aleyna...

Alnef//Enemies to loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin