13. BÖLÜM

2.1K 100 40
                                    

Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 😍

İnstagram :#sessizkiz563 takip eder misiniz balımlar rica etsem

Bölüm bugün kısa maalesef ki anca yetiştire bildim şimdiden özür dilerim ❤️

Sabah yüzüme vuran gün ışığı ile gözlerimi araladım, sabah olmuştu ve saat, yatağın yanında ki komidinin üstünden telefonumu alıp saate baktım. Saati görmem ile hızla yataktan kalktım ve doğruca banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra gardıropdan kırmızı yazlık elbisemi çıkarıp yatağımın üstüne attım. Pijamalarımı çıkarıp elbisemi giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı taradım.

Saçımı taradıktan odadan hızla çıktım, geç kalmıştım çoktan kahvaltı hazırlamam lazım dı ve ben geç kalkmıştım, merdivenlerden hızla aşağıya iner iken ayağım takıldı neredeyse yere düşecek iken karnıma bil kol dolandı ve beni kendine çekip sırtımı göğsüne yasladı.

Tanıdık parfüm kokusu burnuma dolduğunda beni tutanın Karan olduğunu anladım, karanın nefesi saçlarıma karışır iken kısık sesle
" acelen ne güzelim" dedi. sesi o kadar derin ve kısıktı ki resmen kanımı kaynatıyordu, heyecanımı belli etmeden " sadece kahvaltı hazırlamak için geç kaldım ona yetişmeye çalışıyordum" dediğim de karan arkamdan kısık bir şekilde güldü " bu kadar acele edecek bir şey yok ki, hem alış artık sen bu konağın hanımısın erken kalkmana gerek yok" kafamı çevirip ona baktım, kafamı çevirmem ile dudaklarımızın arasında kısa bir mesafe kaldı. Karan bir süre dudaklarıma baktıktan sonra ormanı andıran gözlerini gözlerime çevirdi " anladın mı güzelim" dediğinde karnıma bıçak saplanıyormuş gibi hissettim.

Karanın sözlerine karşılık sadece başımı sallamakla yetindim, Karan ise bana gülümseyerek karşılık verdiğinde aramıza " bir aşk filmi olsa bu kadar etkilenmezdim be sahneye bak" diyen tahirin sesi girmesi ile Karan ellerini çekti ve elimi tutup " elini tutalım küçük hanımın tekrar düşme tehlikesi atlatmasın" dedi ve merdivenlerden peşinde ben ile indi.

Aşağıya indiğimiz de bize bakan beş çift göz vardı, Karan onları umursamayıp oturacağım sandalyeyi çekti ve " otur kademcim" dediğinde ben dahil herkes karanın bu haline şaşırdı. Karan çenesi ile sandalyeyi işaret etti " oturur musun Kadem" Karanı beklemeyip çektiği sandalyeye oturdum. Karan beni masaya yaklaştırdıktan sonra oda yerine geçip oturdu,

Tahir tam ağzını açıp bir şey diyeceği sırada Karan ondan önce davranıp " eğer bugün amacın benim ile uğraşmak ise kardeşim" bakışlarını masadan çekip tahire baktı " uğraşma da kahvaltını yap çünkü hep birlikte" masada uyuklayan Samete baktı, Samet in uyana bilmesi için yalandan öksürdü, Samet abisinin öksürmesini duymadığı için tahir sametin kolundan tutup sarstı.

Samet korkuyla uyandığın da " ne oluyor be" dedi uykulu bir ses ile, tahir " balığa gideceğiz kardeşim ondan uyandırdım" Samet esnedi ve " ne balığı ya" dediğinde Karan çayından bir yudum aldıktan sonra geri koydu " şirkete gidiyoruz İkizler hep birlikte" dediğinde tahir ağzında ki çiğnediği lokması durdu, Samet ise " iyi" dedi. Tahir ise ağzında lokma olduğunu unutup

" abi ya biz gitmesek" dediğinde Karan önünde ki peynir tabağından peynir alıp önüne koydu, peynir tabağını geri koyduktan sonra siyah gömleğinin kollarını kıvırıp " olmaz toplantı var gideceğiz dedim nokta" dediğinde tahir ikizine baktı ve işaret parmağı ile dürttü " uyan şerbetli baklavam abim neler diyor" Samet kapalı gözlerini açmadan " Aradığınız şerbetli baklavanıza şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" dediğinde tahir Sameti sarstı ve " uyan elmalı kurabiyem abim bize çin işgencesi yapacak" Samet tahirin sözleri ile hızla gözlerini açtı ve ikizine baktı " ne çin işgencesimi ballı lokmam" diye sordu.

Sonsuz SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin