4. Staat ze met die jongen, ordinair te tongen

31 2 0
                                    

Amy

"En dit leek nog wel zo makkelijk." zucht ik. Ik ben Isabels haar aan het doen voor het feest van vanavond. Ik wil natuurlijk dat ze er top uitziet, want het moet wel echt iets worden tussen Ies en de koffietent-jongen. We weten zijn naam niet eens, maar ik weet gewoon dat ze wel bij elkaar passen. Zeker toen we vandaag aan het kijken waren voor spulletjes voor ons appartementje en ze uit zichzelf over hem begon. Over ons appartementje gesproken, het begint steeds meer als thuis te voelen. Het is ook echt mega gezellig, ik ben zo'n geluksvogel. Samen met twee hele lieve meiden in Amsterdam wonen. In een super schattig en mooi appartementje. En dan ook nog eens het liefste vriendje van de wereld hebben. Er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil ik dit nog gaan verpesten.

"Ons eerste echte feestje sinds we met zijn drieën wonen!" gilt Noor enthousiast terwijl ze haar handen in de lucht gooit. Isabel en ik moeten lachen. We zijn onderweg naar het koffietentje. Het koffietentje dat waarschijnlijk omgetoverd is tot een feestzaal. Ik ben benieuwd wie er allemaal zijn. Zou het druk zijn? Komt half Amsterdam of zijn er maar een paar mensen? Als dat zo zou zijn is het wel heel speciaal dat hij ons heeft uitgenodigd.

Even later staan we voor de deur van het koffietentje. Ik noem onze namen en we worden binnen gelaten. "Wow, dit is geen schattig koffietentje meer." zegt Noor als we naar binnen stappen. "Nee..." zegt Isabel terwijl ze met open mond kijkt naar alle decoratie. De ruimte lijkt ineens veel groter en de stemming zit er al aardig in. Wij waren dan ook expres een halfuurtje later gekomen, anders is het soms zo saai. "Nou, laten we op zoek gaan naar je hottie." zeg ik lachend terwijl ik ze mee trek in de dansende menigte. 

Na eventjes gedanst te hebben, zien we de koffietent-jongen nog steeds niet. Wel hebben we flinke dorst gekregen, dus besluit ik wat drankjes te halen. Ik wurm me tussen de mensen heen als ik dan de koffietent-jongen bij de bar zie staan. Hij staat met de barjongen te kletsen, die verdacht veel op hem lijkt. "Hey." zeg ik en ik tik hem op zijn schouder. Hij draait zich om en zijn gezicht fleurt op als hij mij ziet staan. "Hey, wie is dat?" vraagt de jongen achter de bar. "Ja, iemand die ik heb uitgenodigd." zegt de koffietent-jongen. "Amy." zeg ik lachend. "Ik ben Floris en dat is mijn broer, Luca." zegt de koffietent-jongen, die blijkbaar Floris heet. "Nou ja, ik kwam even wat drankjes halen." zeg ik. "Tuurlijk wat wil je?" vraagt Luca. "Doe maar 3 Bacardi-Cola." zeg ik. "Doe maar 4." zegt Floris lachend. Ik geef hem een glimlach. Als hij zo bij ons komt staan kunnen hij en Isabel mooi even praten. 

Even later reikt Luca ons de drankjes aan. Floris en ik zijn in een gesprek verwikkeld geraakt dus we blijven nog even staan bij de bar. Ik drink nog wat shotjes met hem en ik voel mezelf al dronken worden. "Ik ga terug naar mijn vriendinnen, wil je anders bij ons komen staan?" vraag ik als het gesprek een beetje dood loopt. "Oke, maar ik wil je eerst iets laten zien." zegt hij. Ik knik en loop achter hem aan met de 2 drankjes voor mijn vriendinnen nog in mijn hand. Hij loopt naar de tuin achter de winkel die er echt prachtig uitziet. "Wow" zeg ik, terwijl ik met open mond sta te kijken naar de sterren en de prachtige tuin. Ik zit de drankjes neer op de grond en werp nog een blik op de tuin. De tuin ziet er nog beter uit door het maanlicht, dat voor een prachtige glinstering zorgt. "Dit is echt prachtig." zeg ik. "Ja." zegt hij. Dan komt hij ineens dichter bij en voel ik zijn lippen op de mijne. Ik ga er in mee en hij kan echt geweldig zoenen. Dan duw ik hem van me af. Ik heb een vriendje, fuck. Hij kijkt me verbaasd aan en drukt opnieuw zijn lippen op te mijne, maar dit keer duw ik hem meteen weg. En een stuk harder dan de eerste keer. Hij kijkt me verbaasd aan, maar ik loop snel naar binnen terug te zaal in. Dan zie ik Noor en Isabel bij het raam staan. Hebben zij alles gezien? Fuck. Ik voel tranen opkomen. Isabel kijkt me teleurgesteld aan, Noor eerder boos. "We gaan." zeg ik bot, want ik heb geen zin om het hier verder nog over te hebben.


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes2

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️

RadioWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu